۶۷۵۲۱۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

سلطانی فر: قلب تپنده کشتی جهان در ایران است

وزیر ورزش و جوانان گفت: پرافتخارترین ورزشکار ما در مسابقات جهانی و المپیک سوریان است امیدوارم بازهم بتوانیم با قهرمانی های ورزشکاران مان در رشته های مختلف نظام را بهره مند کنیم.

خبرگزاری فارس: مجتمع ورزشی حمید سوریان با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد. سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در این مراسم گفت: پرافتخارترین ورزشکار ما در مسابقات جهانی و المپیک سوریان است امیدوارم بازهم بتوانیم با قهرمانی های ورزشکاران مان در رشته های مختلف نظام را بهره مند کنیم. باید تلاش کنیم هم قهرمانان و هم پهلوانان را در ورزش به عنوان الگوی جوانان مطرح کنیم.

وی ادامه داد: در ۳۹ سال گذشته حدود ۶ برابر نظام سابق ساخت و ساز کردیم. ورزشگاه‌های اصفهان، تبریز، مشهد و بسیاری از شهرها و استانها ورزشگاه داریم و حتی در بسیاری از روستاها سالن سرپوشیده ورزشی داریم چون ارزانترین و سالم ترین تفریح برای جوانان و مردم ورزش است.

خیلی ها در کشور ما با ورزش و قهرمانان ورزشی زندگی می‌کنند. سوریان از قهرمانان با اخلاق است که باید به عنوان یک الگو برای جوانانمان معرفی کنیم. همواره باید اینگونه اقدامات استمرار پیدا کند و در دوران حیات و زندگی قهرمانان از آنها تجلیل کنیم. باید این مسیر را ادامه دهیم. کسی که قهرمان المپیک می شود سالها مرارت و زحمت کشیده چون باید با آماده ترین ورزشکاران دنیا رقابت کند.

وی در ادامه در جمع خبرنگاران درخصوص افتتاح مجتمع ورزشی سوریان اظهار داشت: توسعه فضاهای ورزشی یکی از مهمترین برنامه‌ها متناسب با فضای ورزشی کشور است به ویژه درخصوص رشته‌هایی که پرمدال هستند. قلب تپنده کشتی جهان در ایران است و کسی در این خصوص شک ندارد. ما در همه رویدادهای بین‌المللی جزو برترین‌ها هستیم، شاید گاهی افتی وجود داشته باشد اما همیشه جزو ۴-۳کشور جهان بوده‌ بوده‌ایم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: با توجه به فضاهایی که هست دوستان همت کردند و یک مجتمع هشت طبقه را در نظر گرفتند که فضاهای مختلفی در آن پیش‌بینی شده است، تلاش این بود که فضاهای جدید را به نام قهرمانان فعلی که افتخارآفرین هم بودند و در قید حیات هم هستند نامگذاری شود. یعنی به جای اینکه ورزشکاری فوت شود و ما یک مجموعه را به نام او ثبت کنیم، تلاش کردیم یک رسم حسنه را به جا‌ آوریم و در زمان حیات قهرمانان از این ورزشکاران تجلیل کنیم.

سلطانی‌فر با اشاره به افتخارآفرینی‌های سوریان خاطرنشان کرد: سوریان امروز پرافتخارترین ورزشکار ما محسوب می‌شود که در المپیک و مسابقات جهانی ۷ مدال طلا دارد. او هم قهرمان است و هم پهلوان که در مسائل مختلف اجتماعی و روابط اخلاقی هم یک الگو به شمار می‌رود. قرار شد در آستانه بیست و دوم بهمن با برگزاری مراسمی این مجتمع به نام سوریان نامگذاری شود. ما می‌توانیم در آینده هم این روال را داشته باشیم.

وی درخصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد: فرا رسیدن دهه فجر را به ملت قهرمان ایران که با اقتدار از کیان ارزش‌های نظام به خوبی دفاع کردند تبریک می‌گویم آنها کارنامه طلایی را در تاریخ معاصر رقم زدند و مطمئنم این روند را فردا با حضور در مراسم راهپیمایی ادامه خواهند داد و اعلام آمادگی خواهند کرد تا گام چهلم را بردارند. جامعه ورزش هم حضور پررنگ در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهد داشت و در کنار مردم خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باحلواحلوادهان شیرین نمیشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج