۶۷۵۳۱۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سقوط آزاد HTC ادامه دارد!

شرکت HTC در ماه ژانویه هم همچنان به سقوط آزادش ادامه داده است. بر اساس گزارش این شرکت، درآمد HTC در این ماه نسبت به ماه قبل ۱۵ درصد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وبسایت دیجی‌کالا مگ - محسن چینه‌کش: شرکت HTC در ماه ژانویه هم همچنان به سقوط آزادش ادامه داده است. بر اساس گزارش این شرکت، درآمد HTC در این ماه نسبت به ماه قبل ۱۵ درصد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد. ظاهرا حتی طراحی خوب گوشی HTC U۱۱ هم که یکی از بهترین گوشی‌های این شرکت در سال‌های اخیر محسوب می‌شود، نتوانسته است به HTC برای رقابت با شرکت‌های بزرگی مانند سامسونگ و تولیدکنندگان چینی گوشی اندرویدی کمک کند.

درآمد HTC در ماه ژانویه ۲۰۱۸ نسبت به ماه قبل ۱۵ و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد کاهش داشته است.

برخی معتقد هستند HTC در سال ۲۰۱۰ با تولید گوشی EVO ۴G به اوج دوران قدرتش رسیده بوده است. البته گوشی‌های مانند HTC One (M۷) و HTC One (M۸) هم موفق شدند با طراحی خود نظر بسیاری از افراد را جلب کنند؛ ولی در زمانی که گوشی HTC One M۹ به بازار آمد، دیگر روند افت کردن این کمپانی آغاز شده بود.

سقوط آزاد HTC ادامه دارد!

گزارش شرکت HTC برای ماه ژانویه ۲۰۱۸ درآمدی برابر با ۱۱۶٫۱ میلیون دلار را نشان می‌دهد. این رقم در ماه قبل‌تر یعنی ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ برابر با ۱۳۷٫۲ میلیون دلار بوده است. این شرکت برای ۱۰ چهار ماهه‌ی متوالی با کاهش درآمد روبرو بوده، ولی موفق شده است بخشی از این کاهش درآمد را از طریق فروش تیم طراحی گوشی پیکسل به گوگل جبران کند. این معامله به ارزش ۱٫۱ میلیارد دلار ماه گذشته به تمام رسید.

چندی پیش تصویری منتشر شد که گمان می‌شود پرچم‌دار بعدی HTC یعنی HTC U۱۲ را نشان می‌دهد. گفته می‌شود این گوشی به یک صفحه‌نمایش کم‌حاشیه ۶ اینچی با نسبت ابعاد ۱۸:۹ مجهز است و ممکن است از تراشه‌ی جدید اسنپدراگون ۸۴۵ در آن استفاده شود. این تراشه در درون خود یک مودم LTE کوالکام X۲۰ دارد که می‌تواند از سرعت دانلودی تا ۱٫۲ گیگابیت در ثانیه پشتیبانی کند. در این تصویر نتایج آزمون Speedtest.net روی صفحه‌ی گوشی دیده می‌شود که بر اساس آن گوشی توانسته به سرعت دانلود ۸۰۹٫۵۸ مگابیت در ثانیه برسد. به نظر شما گوشی HTC U۱۲ می‌تواند به این شرکت کمک کند تا سرانجام در برابر سامسونگ، هواوی و سایر تولیدکنندگان مطرح گوشی موبایل اندرویدی حرفی برای گفتن داشته باشد؟ یا این شرکت تایوانی مجبور است در بازار موبایل یک سال مایوس‌کننده‌ی دیگر را از سر بگذراند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج