۶۷۵۴۰۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

قلی‌زاده:

علی آقا گفته به داوری کاری نداشته باشیم

وینگر تکنیکی و سرعتی سایپایی ها معتقد است که شرایط چمن ورزشگاه پاس قوامین به هیچ وجه مناسب برگزاری فوتبال نیست.

ورزش سه: علی قلی زاده هافبک سرعتی تیم فوتبال سایپا در مورد پیروزی ۴ بر ۲ مقابل ذوب آهن گفت: بازی خیلی خوبی بود، گل دریافت کردیم اما سریع توانستیم خودمان را جمع‌وجور کنیم و آن گل را با ۴ بار گلزنی جبران کنیم. ان‎شاءالله همه بازی‌ها به مانند این دیدار پرگل و موفقیت‌آمیز باشد و بتوانیم سپیدرود را هم شکست دهیم تا ۳ امتیاز خوب دیگر به امتیازاتمان اضافه کنیم.

قلی زاده در مورد حواشی زیاد این مسابقه و اعتراضاتی که به عملکرد داور مسابقه وجود داشت، عنوان کرد: ما هیچ اعتراضی به داوری نداشتیم؛ این دیدگاهی است که علی آقا به ما آموزش داده‌اند و از ما می‌خواهند هر اتفاقی در زمین رخ می‌دهد به هیچ وجه با داوری درگیر نشویم و صحبت نکنیم.

هافبک تکنیکی تیم فوتبال سایپا در مورد کیفیت بد چمن ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی اکباتان) اضافه کرد: زمین خراب نیست بلکه افتضاح است. واقعا بازی در چنین زمینی سخت است و باید رسیدگی شود که خب مسئولین زمین به هیچ وجه اهمیت به این موضوع نمی‌دهند. شاید اگر زمین‌مان بهتر بود از ابتدا بهتر نتیجه می‌گرفتیم ولی خب مجبور به ساختن و بازی کردن در این زمین هستیم.

وی در مورد شانس تیمش برای کسب سهمیه آسیایی بیان کرد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم امسال سهمیه آسیایی کسب کنیم اما هنوز 7 بازی باقیمانده و باید از سد این 7 فینال به خوبی گذر کنیم تا بتوانیم در جمع آسیایی‌ها قرار بگیریم. امیدواریم این تلاش ادامه‌دار باشد و بتوانیم به چیزی که حقمان است برسیم.

هافبک تیم سایپا در مورد تعطیلی مجدد لیگ که از روز ۱۱ اسفندماه آغاز می شود، اضافه کرد: این وقفه‌ها نه فقط برای سایپا بلکه برای همه تیم‌هایی که روی دور نتیجه‌گیری هستند تاثیرگذار است و کمی تیم‌ها را دچار مشکل می‌کند و امیدارم که ما را از نتایج خوبمان دور نکند.

قلی زاده در پایان در مورد شرایط مالی بازیکنان سایپا هم گفت: یکسری قول‌ها داده شده و منتظر هستیم ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      علی دایی گفته؟؟ خخخخخ خودش رئیس گیر دادن ب داورهاس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج