جاباما
۶۷۵۴۴۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

ربیعی: باید این آرزو را به گور ببرند که نمی‌گذارند این انقلاب ۴۰ ساله شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:دشمنان امروز هم جسارت می کنند و اعلام کردند که نمی گذارند این انقلاب ۴۰ ساله شود و باید این آرزو را به گور ببرند.

خبرآنلاین: علی ربیعی امروز شنبه ۲۱ بهمن در بیستمین سفر استانی خود در دولت دوازدهم و در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان های نوشهر ،چالوس و کلاردشت اظهار داشت: خدا را شاکریم که به ۴۰ سالگی انقلاب رسیدیم و به کوری چشم دشمنان به این مرحله از انقلاب رسیدیم و ۱۰۰ سالگی انقلاب را جشن می گیریم. در جنگ تحمیلی از آزادی یک ملت دفاع کردیم چرا که می خواستند انرژی کشور را از ما بگیرند.

وی گفت: امروز هم جسارت می کنند و اعلام کردند که نمی گذارند این انقلاب ۴۰ ساله شود و باید این آرزو را به گور ببرند.

ربیعی گفت: در مقابل نسل آینده مسئولیت داریم، انقلاب یک قاعده اجتماعی بوده و دارای قانون است و دشمن به دنبال شبه افکنی است.

وی گفت: برای از بین بردن فقر باید بیشتر برنامه ریزی کرد، برای رسیدن به یک میلیون شغل باید دردل برنامه ریزی های زندگی مردم تغییر ایجاد و آن را به زندگی مردم متصل کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دو هدف اصلی دولت را اشتغال فراگیر و محدود کردن فقر برشمرد و افزود: با مدارا کردن و در کنار هم بودم مسائل ومشکلات مردم را حل کنیم.

ربیعی گفت: در مازندران گردشگری نداریم بلکه مسافرگردی وجود دارد. به طرح جامع گردشگری اشاره کرد .

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرای برنامه جامع پرورش گل و گیاه در غرب مازندران را از برنامه های مهم برای ایجاد اشتغال عنوان کرد و ادامه داد: پتروشیمی های بزرگ موفقیت نمی آورد.

وی گفت: سالمندی در روستاها نباید با فقر روبه‌رو شود بیمه روستایی را در مازندران تقویت کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رقم قابل توجهی در حوزه درمانی در چالوس انجام داده ایم و این وظیفه ماست، برای نوسازی بیمارستان چالوس آمادگی داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرغ امروز با افزایش حدود 250 تومان نسبت به دیروز شد 8400 تومان چجوری فقر را محدود میکنید؟؟

    • بدون نام

      هر روز گرانتر از دیروز ، ولی مدام ادعا میکنید تورم تک رقمیه!

    • بدون نام

      فقط حرف و حرف و حرف و حرف

    • بدون نام

      اگه راست میگه بااین‌همه بیکارچرا۱۰ملیون شغل ایرانیارو آذین اتباع خارجی افغانی ایاایناهزینه ندارفقط بدون شغلش سالی۴۰ملیون هزینه ضررولی سازمان ملل ۱ملیون به اونایی که مدرک دارن میده

    • پیری

      برین خودتون گول بزنید باین برنامه هاتون خیلی دیگه مطالبات به قول شماسرکاری مردم رابرطرف کردین وقتی که روزبه روز دوستدارن موبایل استرس وارد میکنید نقشه دارین برای حاملها قانع نشدم ازبرنامه هایی که دارین افغانیارابیرون کنید کم میاریم همیشه

    • بدون نام

      6ساله فقرو محدود میکنید

    • بدون نام

      کاملادرسته ریشه کنی فقروایجاداشتغال باعث بر چیده شدن فساد وایجاداعتمادبیشتربین مردم ودولت ونهایتا شکوفایی اقتصادی وامیدبین نسل جوان می گردد

    • بدون نام

      آقای وزیر باید بگویم که تا اینجا که ما دیدیم فقر بیشتر هم شده لطفا شعار الکی ندین بیست وهفت سال تو نانوایی کار میکنم شدیدترین واریس پا دارم یک چشمم هم به خاطر واریس نا بینا شده پنچ سال هست یک ریال به حقوقم اضاف نشده روزی پنجاه هزارتومان میگیرم بعداز بیست و هفت سال به لطف دولت شما مشاغل سخت هم از نانوایی برداشته شد به نظر شما من تا کی میتوانم کار کنم به نظر شما فقر را کم کردید یا بیشتر

    • ازدیارآذربایجان

      ازدشمن دشمن گفتن تون خسته نشدید بابا یه فکری برای این مملکلت بکنید،

    • بدون نام

      دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند هرچه هست عملکرد منفی شما مسیولین وحقوقهای نجومی وسوپرنجومی شماها سم مهلکی برای انقلاب است خودتان را اصلاح کنید یا بروید کنار .بی لیاقتی خود را به دشمن ربط ندهید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج