جاباما
۶۷۵۴۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فال روزانه ۲۲ / ۱۱ / ۱۳۹۶


فال روزانه ۲۲ / ۱۱ / ۱۳۹۶

فال روزانه یکشنبه 22 بهمن 1396

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 22 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال منافع مادی بسیاری در انتظارتان خواهند بود و در زمینه های تجاری جدیدی شروع به فعالیت خواهید کرد که منافع و مزایای زیادی را برایتان به همراه دارند، اما باید مواظب باشید تا جای ممکن از شروع هر گونه شراکت جدید خودداری کنید. سرمایه گذاری های گذشته و یا فروش املاک موروثیتان برای شما منافع قابل توجهی را به همراه خواهند داشت. اگر قصد بازسازی خانه ی خود را داشته باشید، این کار هزینه های زیادی را برایتان به همراه خواهد داشت، اما نتیجه ی نهایی برایتان بسیار لذت بخش خواهد بود. سفرهای کاری که در نیمه ی دوم سال خواهید داشت برایتان سود زیادی را به همراه خواهند داشت و زمینه ساز فعالیت های جدیدی خواهند بود. اگر از شریکی که برای خود انتخاب کرده اید مطمئن هستید امسال فرصت بسیار خوبی برای ازدواج و آغاز زندگی مشترک در اختیارتان قرار خواهد داد. سلامت شما در وضعیت خوبی قرار دارد، اما سلامتی پدر و مادر و یا همسرتان باعث نگرانی شما خواهد شد. نگران نباشید، همه چیز ختم به خیر خواهد شد. مهم ترین ماه های امسال شهریور، مهر و آذر خواهند بود.

فال روزانه ۲۲ / ۱۱ / ۱۳۹۶

امروز دلتان می خواهد کاری انجام دهید که با برنامه ی تکراری همیشه تان فرق داشته باشد و به این فکر هستید که همراه با شخصی که دوست دارید کار جدید و متفاوتی انجام دهید. شما بسیار احساساتی و رمانتیک شده اید، اما اگر بخواهید تمام روزتان را با عشقتان بگذرانید فرصت ها و موقعیت هایی که در اختیارتان قرار گرفته اند را از دست خواهید داد. برخی ازاین فرصت ها اگر به خوبی مورد استفاده قرار بگیرند می توانند زندگیتان را به طور جدی تحت تأثیر قرار دهند. موفقیت در انجام پروژه ای که برای مدتی در دست داشته اید، می تواند برای شما به ترفیع درجه و یا افزایش حقوق منجر شود؛ از این وضعیت و مورد توجه قرار گرفتن خودتان تا می توانید لذت ببرید.

فال روزانه ۲۲ / ۱۱ / ۱۳۹۶

امروز مهمان های ناخوانده ای به دیدن شما خواهند آمد که از دیدن آنها بسیار خوشحال می شوید، اما حضور آنها در خانه تان تا حدودی بی نظمی به وجود خواهد آورد. در هر صورت خوشحای شما از دیدن آنها آنقدر هست که این آشفتگی را برایتان بی اهمیت کند. این مهمان ها خبرهای جدیدی برایتان دارند که بی صبرانه منتظر هستید آنها را به سایر اعضای خانواده و دوستانتان نیز منتقل کنید. شاید در این میان مهمان های دیگری نیز از راه رسیده و اوضاع را حسابی بهم بریزند، اما خیالتان از این یک جهت راحت باشد که هم به خودتان و هم به مهمانانتان حسابی خوش خواهد گذشت. در پایان روز سعی کنید کمی زودتر بخوابید تا خستگی پذیرایی از مهمانان جبران شود.

فال روزانه ۲۲ / ۱۱ / ۱۳۹۶

امروز از طریق تلویزیون، روزنامه و مجلات، اخباری به گوشتان خواهند رسید که حاکی از تغییراتی در اجتماع و شرایط زندگی شما هستند. این تغییرات سر و صدای زیادی به پا می کنند و شایعات زیادی در رابطه با آنها منتشر خواهند شد و بین مخالفان و موافقان اختلاف نظرهای بسیاری وجود خواهد داشت. قبل از هر گونه جانب گیری همه ی اطلاعات را از معتبرترین منابع به دست آورده و تصمیمات خود را بر اساس عقل و منطق قرار دهید. امروز ممکن است در رابطه عاطفیتان به موضوعی پی ببرید که تا پیش از این از شما مخفی شده بوده و یا حداقل شما آن را ندیده بودید و روبرو شدن با آن می تواند برایتان دشوار باشد.

فال روزانه ۲۲ / ۱۱ / ۱۳۹۶

اگر به دنبال کسب موفقیت در زمینه ی نگارش، فن بیان و یا نشر کتب یا مقالات مختلف بوده اید امروز می تواند برای شما نقطه عطف مهمی محسوب شود. شاید به ظاهر اتفاق مهمی نیفتد، اما کوچک ترین گام هایی که در این جهت برداشته شوند سرآغاز موفقیت هایی بزرگ خواهند بود. امروز مبلغ زیادی پول و یا فرصتی برای به دست آوردن این پول در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شاید لازم باشد برای رسیدن به این پول کارهایی انجام داده و زحماتی را تحمل کنید، اما نتیجه ی نهایی ارزش تمام کارهایی که می کنید را خواهد داشت. اتفاقات خوب امروز باعث افزایش اعتماد به نفس و بهتر شدن حال روحی شما خواهند شد.

فال روزانه ۲۲ / ۱۱ / ۱۳۹۶

امروز برای شما با موفقیت و خوش اقبالی همراه خواهد بود. آنچه امروز برایتان اتفاق می افتد باعث خواهد شد که احساس سربلندی کرده و از موفقیت های خود رضایت بسیار داشته باشید. دلتان می خواهد احساس خوبی که دارید را با دیگران و به ویژه آنهایی که برایتان مهم هستند در میان بگذارید، اما متأسفانه برخی از این افراد در دسترستان نخواهند بود. بهتر است تا زمانی که نزدیکانتان را در جریان قرار نداده اید راجع به این موضوع با هیچ کس حرف نزنید. با توجه به هدف بزرگی که در سر دارید، انجام وظایف و مسئولیت هایتان برای رسیدن به آنچه می خواهید کافی نخواهد بود و باید آماده باشید کاری فراتر از آن چه از شما انتظار می رود انجام دهید.

فال روزانه ۲۲ / ۱۱ / ۱۳۹۶

برای مدتی موفقیت های کوچک و بزرگ زیادی به صورت بی وقفه سر راهتان قرار گرفته اند، اما امروز به این فکر افتاده اید که این روند تا همیشه ادامه نخواهد یافت و تا حدودی نگران آنچه در انتظارتان است شده اید. فراموش نکنید که انرژی منفی شما و فکر کردن به مشکلات و عدم موفقیت اولین عاملی است که باعث به وجود آمدن وقفه در روند موفقیت هایتان خواهد شد. افکار خود را در جهت مثبت پیش برده و هر کاری که از دستتان برمی اید را در جهت رسیدن به اهداف خود انجام دهید و به اتفاقات ناگواری که ممکن است برایتان پیش بیایند حتی فکر هم نکنید. اگر انرژی و انگیزه ی خود را حفظ کنید اتفاقات خوب زندگیتان همچنان ادامه خواهند یافت.

فال روزانه ۲۲ / ۱۱ / ۱۳۹۶

درگیری ها و اختلاف نظرهایی که بین شما و اعضای یکی از گروه های مختلفی که در آن عضو هستید پیش آمده اند، به ویژه اگر این گروه مرتبط با کار و حرفه تان باشد، باعث خواهند شد که تغییراتی هر چند جزئی در اهداف خود ایجاد کنید. هر چند آنچه زمینه ی ایجاد این تغییرات را فراهم کرده برای شما ناخوشایند بوده است، اما این تحولات در دراز مدت اثرات مثبتی روی شما و زندگیتان خواهند داشت. امروز شما نیاز دارید که احساسات عمیق و سرکوب شده ای که مربوط به گذشته و در ارتباط با خانواده و به ویژه پدر و مادرتان هستند را تخلیه کنید. از این که ناراحتی و خشم خودتان را نشان دهید نترسید، اما سعی کنید این کار را در خلوت و زمانی که افراد متفرقه دور و برتان نیستند انجام دهید.

فال روزانه ۲۲ / ۱۱ / ۱۳۹۶

امروز با افراد جالبی که در زمینه هایی مانند حقوق، آموزش، نشر و موارد دیگری که برای شما بسیار جذاب هستند فعالیت دارند آشنا خواهید شد. شاید این دیدار در یک قرار کاری صورت بگیرد و یا به طور کاملا اتفاقی و در فضایی که فکرش را هم نمی کنید اتفاق بیفتد، در هر صورت گفتگو با این افراد اطلاعات بسیار مفید و جالبی را در اختیار شما قرار خواهد داد و طرز فکر شما را به صورتی هر چند ناملموس تغییر خواهد داد. به احتمال زیاد امروز زمان زیادی را پای تلفن و با حرف زدن با دوستان و آشنایانتان خواهید گذراند و شاید با عشقتان نیز یک قرار رمانتیک داشته باشید؛ به هر حال فعالیت های اجتماعی بسیاری در انتظارتان هستند.

فال روزانه ۲۲ / ۱۱ / ۱۳۹۶

امروز ناگهان فرصت سفری طولانی مدت به سرزمینی دوردست و یا حتی یک کشور خارجی برای شما فراهم خواهد شد. شاید شانس رفتن به این سفر در حال حاضر خیلی کم به نظر برسد و امید چندانی هم به آن نداشته باشید، اما اگر تصمیم جدی برای رفتن به این سفر را در سر داشته باشید همه چیز بالاخره برایتان فراهم خواهد شد. شاید این سفر را به قصد ادامه تحصیل و یا شروع یک کار و حرفه ی جدید انجام دهید. حتی ممکن است به واسطه ی رابطه ی عاطفی خود به این سفر بروید، در هر صورت تقریبا همه چیز در زندگیتان تحت تأثیر این اتفاق قرار خواهد داشت و در مسیری کاملا متفاوت قرار خواهید گرفت.

فال روزانه ۲۲ / ۱۱ / ۱۳۹۶

برخی ترس ها، نگرانی ها و باورهای اشتباهی که از گذشته با شما همراه بوده و باعث محدودیت شما شده اند امروز بار دیگر به طور کاملا ناگهانی در وجودتان زنده شده اند. صبح که از خواب بیدار می شوید با به خاطر آوردن رویاهای شب گذشته تان تمام این خاطرات و احساسات ناخوشایند در وجود شما زنده خواهند شد. شاید این موضوع باعث شود کمی احساس بی حوصلگی کنید و ترجیح بدهید تنها باشید. کمی تنهایی برایتان بد نیست. در خلوت خود خواب هایتان را تجزیه و تحلیل کرده و به ریشه و دلیل اصلی این احساسات ناخوشایند خود بپردازید. شاید نتوانید همین امروز همه ی این مشکلات را حل کنید، اما قطعا قدم های مثبتی خواهید برداشت.

فال روزانه ۲۲ / ۱۱ / ۱۳۹۶

کتاب ها و فیلم های عاشقانه باعث شده اند که شما امروز بسیار احساساتی شوید. اگر عشق خود را یافته اید دلتان می خواهد روزتان را در کنار او بگذرانید و یا اگر تنها هستید برای یافتن نیمه ی گمشده ی خود بی صبر و بیقرار هستید. با این حال کارها و مسئولیت های دیگری در انتظارتان هستند که باید به آنها رسیدگی کنید و تعهداتی که پیش از این پذیرفته اید ممکن است وقت چندانی برای این کارها باقی نگذارند. شما در کارهایتان با دقت و نظم بسیار زیادی دارید عمل می کنید و همین باعث شده است که حاشیه خطای بسیار کمی داشته باشید، از فرصت استفاده کرده و آماده سازی های لازم برای پروژه ای که می خواهید شروع کنید را انجام دهید.

فال روزانه ۲۲ / ۱۱ / ۱۳۹۶

با وجود این که طی چند روز گذشته چندان سرحال نبوده اید، امروز به یک باره انرژی تازه ای را در خود احساس می کنید. هم از لحاظ فکری و روحی و هم از نظر سلامت جسمانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارید و آماده اید تا با انرژی تمام هر کاری که به عهده تان باشد را به خوبی انجام دهید. با این میزان انرژی که شما در اختیار دارید پیشرفت در جهت اهداف فعلی و حتی اهداف بلند مدتتان بسیار راحت خواهد بود. از این انرژی و انگیزه ای که در اختیارتان قرار گرفته است بیشترین بهره ی ممکن را ببرید. به طور کاملا غیر منتظره سر و کله دوستی قدیمی که برای مدتی از او بی خبر بوده اید پیدا خواهد شد و این دیدار مجدد می تواند زمینه ساز رابطه جدیدی بین شما باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج