۶۷۵۵۳۶
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

نگرانی شدید آمریکا از ساقط شدن جنگنده اسرائیل

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ضمن ابراز نگرانی شدید از ساقط شدن جنگنده اسرائیلی بعد از حمله به سوریه، از حق رژیم صهیونیستی برای دفاع از خود حمایت کرد.

خبرگزاری فارس: وزارت خارجه آمریکا شامگاه شنبه از تحولات اخیر منطقه، حمله جنگنده رژیم صهیونیستی به هدفی در سوریه و ساقط شدن آن به وسیله پدافند هوایی ابراز نگرانی کرد.

«هثر نوئرت» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای گفت: «ایالات متحده عمیقا از افزایش خشونت‌ها در مرز اسرائیل نگران است و از حق اسرائیل برای دفاع از خود حمایت می‌کند.»

نوئرت با متهم کردن ایران به «افزایش حساب‌شده تهدید» علیه رژیم صهیونیستی، مدعی شد: « تمایل این کشور برای اعمال قدرت و سلطه، تمام مردم در منطقه، از یمن تا لبنان را به خطر می‌اندازد.»

به نوشته خبرگزاری «رویترز» وی همچنین تاکید کرد که آمریکا به عقب‌راندن فعالیت‌های شرورانه ایران در منطقه ادامه داده و خواستار پایان این رفتارهای ایران که صلح و ثبات در منطقه را به خطر می‌اندازد، شد.

پیشتر هم وزارت دفاع آمریکا اعلام کرده بود در عملیات امروز جنگنده اسرائیلی در سوریه نقشی نداشته اما از «حق طبیعی اسرائیل برای دفاع از خود» حمایت می‌کند.

رژیم صهیونیستی مدعی است که صبح امروز یک پهپاد ایرانی از سوریه وارد بلندی‌های جولان اشغالی شده و هدف قرار یک بالگرد اسرائیلی قرار گرفته است. در پی این حادثه، جنگنده‌های اسرائیلی با ورود به حریم هوایی سوریه، مناطقی را هدف قرار داده‌اند. در جریان این عملیات یک جنگنده اف-۱۶ اسرائیل هدف پدافند هوایی ارتش سوریه قرار گرفته و ساقط شد. اسرائیل تاکنون مدرکی دال بر ایرانی بودن پهپاد یا ورود این پهپاد به آسمان جولان ارائه نکرده است. جولان منطقه‌ای است که تحت اشغال اسرائیل قرار دارد و هنوز بر اساس قانون بین‌الملل بخشی از سوریه به شمار می‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه یک درصد امید به حفظ برجام بود دیگه هیچ امیدی نیست .بعد از برگشت تحریم ها و احتمال ورشکستگی بانکها و گرسنگی و قحطی و خشکسالی معنی ماجراجویی رو بهتر درک می کنیم ....

    • بدون نام

      واقعا اینها به شعور بشریت توهین میکنند اول اینکه بلندی های جولان که مال سوریه است رو اشغال کردند و بعد اینکه به سوریه حمله میکنند و به قولشان پهباد رو بزنند ،حالا هواپیماشون ساقط شده سوزشون گرفته . و از طرفی اصل وجودشون غصب خاک فلسطین بوده است . اما بدونند مردم منطقه به لطف خدا حسابشون رو میرسند .

    • بدون نام

      اونقدر رو جنگنده اسراییلی مانور دادین که من فکر کردم اسراییل نابود شده اخه ادم حسابی دوازده هدف هوایی ومشکی وپهبادی رو منهدم کرده خب یه هواپیماشم سقوط کنه مگه جنگنده های ما سقوط نکردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج