۶۷۵۶۴۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تایید حمله سایبری در افتتاحیه المپیک زمستانی

مسئولان برگزاری المپیک زمستانی ۲۰۱۸ تایید کردند که در زمان برگزاری افتتاحیه این بازی‌ها حمله سایبری صورت گرفته است اما این کمیته از اعلام منبع این مشکل و مسببان آن سر باز زد.

خبرگزاری ایسنا: مسئولان برگزاری المپیک زمستانی ۲۰۱۸ تایید کردند که در زمان برگزاری افتتاحیه این بازی‌ها حمله سایبری صورت گرفته است اما این کمیته از اعلام منبع این مشکل و مسببان آن سر باز زد.

مسئولان برگزاری المپیک زمستانی ۲۰۱۸ اعلام کردند که در روز افتتاحیه بازی‌ها حمله سایبری انجام شده است اما آنها به صورت رسمی منبع مشکل را مشخص نخواهند کرد.

نگرانی‌هایی درباره این که حمله سایبری روز افتتاحیه بازی‌های المپیک زمستانی توسط روس‌ها انجام شده باشد وجود دارد. تعدادی از ورزشکاران روسیه از بازی‌های المپیک زمستانی امسال محروم شدند و ورزشکاران روسی که در این بازی‌ها حضور دارند نیز به صورت مستقل مسابقه می‌دهند. دلیل این مساله دوپینگ سازمان یافته در روسیه بوده است.

حمله سایبری روز افتتاحیه بازی‌های المپیک زمستانی باعث بروز برخی مشکلات فنی در استادیوم‌های بازی‌ها شد. مرکز رسانه‌ای بازی‌ها و استادیوم اصلی پیونگ چانگ نیز دچار مشکل شدند.

مسئولان برگزاری بازی‌ها روز جمعه مجبور شدند که وب‌سایت خود را برای مدتی ببندند. سخنگوی بازی‌های المپیک زمستانی پیونگ چانگ در این باره اظهار کرد:حمله سایبری تایید شده است. ما دیروز سایت را به‌روز کردیم و می‌دانیم که مشکل از کجا ایجاد شده است.

این مساله در زمان برگزاری بازی‌های المپیک عادی است. ما منبع مشکل را افشا نمی‌کنیم. ما تمهیدات امنیتی اندیشیده‌ایم. جزییات بررسی‌ها تا پایان آن مشخص نمی‌شود. شرکت امنیت سایبری مک‌آفی ماه گذشته اعلام کرده بود که احتمال حملات سایبری در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ وجود دارد. در صورتی که روسیه مسئول این حملات باشد ، این اتفاق بر تصمیم کمیته بین المللی المپیک در رابطه با محرومیت روسیه تاثیر خواهد گذاشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج