۶۷۵۶۸۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بزیک: من هم شرایط سخت علیپور را تجربه کرده‌ام

ادموند بزیک مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من هم شرایط فعلی علی علیپور را بابت دعوت نشدن به تیم ملی تجربه کرده‌ام.

تسنیم: ادموند بزیک مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من هم شرایط فعلی علی علیپور را بابت دعوت نشدن به تیم ملی تجربه کرده‌ام.

ادموند بزیک در خصوص وضعیت پرسپولیس و بهبود شرایط این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: در ابتدای فصل هم گفتم که نمی‌توان در قهرمانی پرسپولیس شک داشت. آنها حتی بهتر از فصل گذشته نتیجه گرفته‌اند و برانکو هم با مدیریت خوبی که داشت باعث شد تا پرسپولیس بهترین عملکرد را داشته باشد.

وی در خصوص اینکه آیا سرخپوشان می‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا هم نتیجه بگیرند یا نه، عنوان کرد: پرسپولیس فصل قبل به نیمه‌نهایی رسید و حالا توقعات هواداران این تیم زیادتر شده است، این در حالی است که کار پرسپولیس به دلیل عدم جذب بازیکن سخت‌تر خواهد شد، البته پرسپولیس در لیگ برتر فاصله خوبی با رقیبانش دارد و برانکو می‌تواند در ادامه مسابقات لیگ به بازیکنان پرسپولیس استرحت بدهد.

مهاجم پیشین پرسپولیس با اشاره به دعوت نشدن علیپور به تیم ملی تاکید کرد: من در جایگاهی نیستم که در مورد تصمیم‌های کی‌روش حرف بزنم. من در گذشته شرایط علیپور را تجربه کرده‌ام، با اینکه بهترین گلزن لیگ یا پرسپولیس بودم، دعوت می‌شدم اما خط می‌خوردم. من معتقدم علیپور شایسته دعوت شدن به تیم ملی است و کادر فنی می‌تواند چنین شانسی را به او بدهد.

بزیک در خصوص نیمکت نشینی محسن مسلمان در پرسپولیس گفت: من نمی‌گویم مسلمان نباید بازی کند اما معتقدم که باید به تصمیم سرمربی احترام گذاشت. به هر حال برانکو از همه ما به پرسپولیس نزدیکتر است و می‌داند چگونه باید تصمیم بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج