۶۷۵۸۳۲
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

هشدار آلمان درباره خطر بالای حملات تروریستی

یک مقام آلمانی از افزایش عناصر خطر شناسایی شده در این ایالت آلمان خبر داده و خطر مبهم ترور در کشورش را همچنان بالا ارزیابی کرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روزنامه "دی ولت" آلمان، سازمان های امنیتی در ایالت بادن- وورتمبرگ آلمان همواره عناصر خطر بیشتری را در این منطقه شناسایی می کنند. در حالی که حدود دو ماه پیش حدود ۶۰ عنصر خطر شناسایی شده بود در حال حاضر تعداد آن ها به ۹۰ مورد رسیده است.

"توماس اشتروبل"، وزیر داخلی ایالت بادن-وورتمبرگ آلمان اظهار داشته است که همچنان خطر یک حمله تروریستی مبهم بسیار بالا است. اما هیچ مدرک ملموس و مشخصی درباره حملات تروریستی وجود ندارد.

وی در عین حال تاکید کرد که ما همواره روند تحقیقات را با اقدامات روشنگری آشکار دنبال می کنیم. ما در تبادل اطلاعات با دیگر سازمان های امنیتی قرار داریم و اطلاعاتی را درباره عناصر اسلام گرای افراطی جمع آوری می کنیم و آن ها را مورد ارزیابی قرار می دهیم. سازمان های امنیتی برای این منظور با پرسنل بیشتر، امکانات حقوقی بیشتر و تکنیک های مدرن تر تجهیز شده اند.

بر اساس اطلاعات سازمان اطلاعات داخلی آلمان و اداره فدرال پلیس جنایی این کشور از آغاز مبارزات در سوریه در سال ۲۰۱۱ حدود ۹۷۰ نفر از آلمان به مناطق بحرانی در عراق و سوریه سفر کرده اند که به گفته "هربرت مولر" یک کارشناس سازمان اطلاعات داخلی در اشتوتگارت حدود ۵۰ نفر آن ها از ایالت بادن - وورتمبرگ بوده اند. حدود یک سوم اتباع آلمانی که به مناطق بحرانی سفر کرده اند به کشورشان بازگشته اند. ده ها نفر هم جان خود را در این درگیری ها از دست داده اند. در سراسر آلمان حدود ۷۵۰ عناصر خطر شناسایی شده است.

به گفته مولر حدود ۱۲ درصد اتباع آلمانی که به سوریه سفر کرده اند زن هستند و آلمان نمی داند بعد از بازگشت چگونه باید با آن ها رفتار کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج