جاباما
۶۷۵۸۶۶
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

شفر در استقلال، انتظارات را برآورده نکرده

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه حریفان تیم های ایرانی در آسیا تا دندان مسلح هستند و این کار را سخت می کند گفت: شفر نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

خبرگزاری مهر: محمود فکری در خصوص عملکرد شفر در استقلال گفت: در مجموع انتظار بیشتری از این سرمربی خارجی می رفت اما او به طور کامل نتوانسته انتظارات را برآورده کند اما امیدواریم در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته باشد که بتواند استقلال را به مقام قهرمانی برساند اگر چه با شرایطی که تیم های عربی دارند این کار بسیار مشکل اما دور از دسترس نیست.

پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار روز سه شنبه آبی پوشان برابر الریان قطر از هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان گفت: مطمئنا بازی سختی خواهد بود. الریان یکی از تیم های متمول فوتبال آسیاست که بازیکنان گران قیمتی را جذب کرده و برابر پیروزی برابر استقلال و دیگر حریفانش است اما استقلال را هم نمی توانیم دست کم بگیریم زیرا دو بازیکن خوب خریده و از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است و پیروزی برابر سپیدرو شرایط این تیم را تغییر داده و امیدوارم بتواند با روحیه خوب مقابل این حریف قطری قرار گرفته و در اولین بازی سه امتیاز را از آن خود کند.

وی تاکید کرد: در لیگ قهرمانان تیم های عربی تا دندان مسلح هستند و از لحاظ امکانات بازیکنان خوب و فوتبال ما تفاوت های فوق العاده زیادی دارند اما باز هم از تیم هایی چون استقلال و پرسپولیس می ترسند و همیشه نگران این هستند که با آن همه امکانات مقابل این دو تیم پرطرفدار ایرانی شکست بخورند.

فکری در خصوص شرایط نفت مسجدسلیمان هم گفت: خوشبختانه همچنان فاصله خود را با سایر تیم ها حفظ کرده ایم و نسبت به آنها امتیاز بیشتری داریم. نیم فصل دوم همیشه فشار بر روی تیم ها زیاد است و همه بدنبال گرفتن امتیاز هستند البته روز دوشنبه یک بازی سخت مقابل خونه به خونه بابل داریم که امیدوارم در این بازی موفق شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مسئولان فوتبال استان با شما همکاریهای لازم را انجام می دهند گفت: از مسئولین متشکرم. آنها تلاش زیادی می کنند تیم به لیگ برتر راه پیدا کند و مطمئنم با حمایت هواداران این اتفاق خواهد افتاد.

فکری خاطرنشان کرد: منظورم از شیطنت برخی ها متاسفانه تیم هایی هستند که بدنبال این هستند که ما و دیگر تیم های بالانشین را تضعیف کرده و با رفتار ناشایستی که از خود نشان می دهند بتوانند جلوی امتیاز گیری بالانشینان جدول را بگیرند که این یک رفتار بسیار زشت و ناپسند است.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که در نساجی بودم آقای قهرمانی برای ما دو بار سوت زد و شرایط خوب نبود. در دیدار برابر خونه به خونه هم قهرمانی وظیفه قضاوت این دیدار را به عهده دارد اما آرزو می کنم سوت های او در نتیجه تاثیرگذار نباشد و عدالت در بازی رعایت شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش عیدی وندی

      آقای فکری بجای نظردادن حواست به تیم خودت باش یگه بایدچکارکنه نترس استقلال بتوهم میرسه

    • بدون نام

      لابد تو با مسجد سلیمان انتظارات را برآورده کردی

    • بدون نام

      پتانسیل تیممون همینه متاسفانه انگار بازیکن سوسول گرفتن در استقلال شده یه سنت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکری مرد متعصب استقلاله اگه حرفی میزنه فقط روی دل سوزیه مطمعن باشید اخه سن من طوریه که تمام بازیهای فکری را دیدم وبه عنوان یک استقلای میگم فکری مرد روزهای سخت استقلال بوده وهست و حرفی که زدبخاطر همون تعصب خاص خودش بوده نه چیز دیگه چون هنوز هم دوست داره تیمش قهرمان باشه و قهرمان بمونه ای کاش چند بازیکن مثل فکری باز هم به استقال بیان تمام سالهای بازیش بدون حاشیه سپری شد هم برای خودش هو برای استقلال به امید موفقیت برای فکری عزیز یا حق

    • نیما اردلان

      از شما بعیده آقای فکری! الان وقت این حرفها نیست. خب طبیعیه با اون بلایی که منصوریان سر استقلال آورد یکم زمان میخواد تا به جایگاه واقعیش برسه ولی باز هم پیشرفت خوبی داشته.

    • مهرداد س

      فکری درست میگه کیسه کش ا چرا زورتون میاد خوووو در مورد چکوز هم همینارو میگفتن اونموقع هم زورتون میومد نتیجه ش هم همون شیش تا شد و اون افتضاحها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج