۶۷۵۸۸۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

آزمون دشوار ساغلام و قلعه نویی

لیگ قهرمانان آسیا از امروز با حضور ٤ تیم ایرانی آغاز می‌شود. تراکتورسازی و ذوب‌آهن امروز در عمان و قطر به میدان خواهند رفت و سه‌شنبه سرخابی‌های پایتخت در تهران و دوحه اولین مسابقه خود را با حریفان آسیایی برگزار می‌کنند.

شهروند: لیگ قهرمانان آسیا از امروز با حضور ٤ تیم ایرانی آغاز می‌شود. تراکتورسازی و ذوب‌آهن امروز در عمان و قطر به میدان خواهند رفت و سه‌شنبه سرخابی‌های پایتخت در تهران و دوحه اولین مسابقه خود را با حریفان آسیایی برگزار می‌کنند. با برتری ذوب‌آهن در بازی پلی‌آف، امسال هم ایران ٤ نماینده در آسیا خواهد داشت و باید دید آنها می‌توانند به حسرت طولانی‌مدت برای قهرمانی در قاره کهن پایان دهند یا خیر.

ایران، بازنده محض در پرونده زمین بی‌طرف

فدراسیون فوتبال ایران نه‌تنها نتوانست حق میزبانی را برای تیم‌های ایرانی بگیرد، بلکه از انتخاب زمین بی‌طرف هم برای دیدار با تیم‌های عربستانی محروم شد. حتی دیدار با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال هم بی‌فایده بود و این عربستانی‌ها بودند که مثل همیشه با نفوذ خود توانستند به آنچه می‌خواهند دست پیدا کنند. سعودی‌ها مثل‌ سال گذشته عمان را که فاصله کوتاهی از نظر جغرافیایی با عربستان دارد، به‌عنوان کشور میزبان برای ایران انتخاب کردند!‌ سال گذشته هم تیم‌های ایرانی در هر دو دیدار رفت و برگشت مقابل نمایندگان عربستان در عمان میهمان بودند.

استارت تراکتورسازی در عمان

تراکتورسازی امروز در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ١٩ در عمان میزبان الاهلی عربستان است. نکته جالب در سفر تراکتور به عمان این است که به‌رغم میزبان‌بودن تیم تبریزی همزمان با ورود تیم تراکتورسازی به فرودگاه مسقط جمعی از هواداران الاهلی عربستان بودند جلوی در فرودگاه به پایکوبی پرداختند. تراکتوری‌ها که با ارطغرول ساغلام مربی ترکیه‌ای نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته‌اند، به موفقیت در آسیا هم امیدوار شده‌اند. آنها در بازی امروز امید عالیشاه را که به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را در سفر به مسقط همراهی کند، در اختیار ندارند و با تیمی رو به‌رو هستند که در ٢٠ بازی گذشته‌اش در لیگ عربستان ٤٨ گل به ثمر رسانده است.
الاهلی با توجه به بازیکنان خارجی خوبی که دارد، در خط حمله پرقدرت ظاهر می‌شود و همین موضوع در بازی امروز کار سرخپوشان تبریزی را سخت می‌کند. مسأله امیدوار‌کننده برای تراکتورسازی مصدومیت عمر السوما ستاره سوری است که بهترین گلزن الاهلی محسوب می‌شود. درحالی ‌که سرمربی ترکیه‌ای تراکتورسازی در دیدارهای اخیر تیمش را هجومی به میدان فرستاده، باید منتظر بمانیم و ببینیم که او برای این دیدار حساس چه شیوه‌ای را درنظر می‌گیرد. سرگئی ربروف، سرمربی الاهلی در نشست خبری قبل از بازی با قاطعیت از پیروزی تیمش حرف زد که بعد از صحبت‌های او ساغلام با لحنی پیروزمندانه به موفقیت تیمش دربازی امروز با الاهلی اشاره کرد تا جواب رقیب خود را بدهد: «می‌دانم بازی سختی داریم و با تیم خوب الاهلی باید رقابت کنیم اما برای برد آمدیم و ان‌شاءالله بازی را خواهیم برد. من به تیم خودم ایمان دارم و تراکتور را مدعی صعود می‌دانم. می‌خواهیم با برد و قدرت لیگ قهرمانان را آغاز کنیم تا نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم.»

امید ذوب‌آهن به تجربه قلعه‌نوعی

تیم فوتبال ذوب‌آهن که در نیم‌فصل دوم لیگ برتر تنها یک شکست را متحمل شده، امروز از ساعت ١٦:٤٥ در قطر میهمان تیم الدحیل است. استارت لیگ قهرمانان آسیا از هفته گذشته برای نماینده اصفهان زده شد. این تیم در پلی‌آف مقابل آیزوال هند به برتری رسید تا وارد مرحله گروهی شد. اکنون ذوبی‌ها در دوحه میزبان تیمی هستند که اصلی‌ترین مدعی این گروه محسوب می‌شود و امیر قلعه‌نوعی به خوبی می‌داند که در شروع کار باید برابر این تیم نتیجه‌ای مناسب کسب کند.
قلعه‌نوعی یکی از باتجربه‌ترین مربیان ایرانی در لیگ قهرمانان آسیاست که با استقلال به جمع ٤ تیم برتر هم رسیده و حالا در چهارمین چالش خود با تیمی در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کند که نایب ‌قهرمانی این مسابقات را در کارنامه خود دارد. قلعه‌نوعی با تکیه بر تیم آماده و بازیکنان باتجربه و ستاره‌هایش مثل مهدی رجب‌زاده، قاسم حدادی‌فر، خالد شفیعی، مرتضی تبریزی، مظاهری و بختیار رحمانی پا به لیگ قهرمانان گذاشته و از تیم‌های پرامید ایران در این مسابقات است. امیر قلعه‌نوعی، سرمربی ذوب‌آهن در کنفرانس خبری قبل از دیدار با الدحیل این تیم را رقیبی قدرتمند دانست: «الدحیل تیم خطرناکی است؛ خصوصا در کارهای هجومی که ما برنامه‌های ویژه‌ای برای این تیم داریم. تیم قطری نقاط ضعفی هم دارد که درباره آنها حرف نمی‌زنم و در جریان بازی متوجه همه چیز خواهید شد. با این حال واقعیت فوتبال در زمین اجرا می‌شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عربستان خرش میره ما کشور فقیر وبیچاره ای هستیم هیچ جوره با عربستان قابل مقایسه نیستیم واقعا چطور میشه؟ ما که ادعا مون میشه اینقدر قدرتمندیم همیشه برابر عربها باخت از قبل میاریم مگه نمیگیم ایران تو دهن آمریکا میزنه؟ پس همش حرف الکیه فقط تو داد زدن وفحش دادن قوی هستیم؟ بخدا خیلی سخته قبول کنم من.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج