۶۷۵۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

برترین مایکروویو های موجود در بازار

لذت خواب در سحر را بچشید

خانم‌هاي خانه بيشتر از هركسي به فكر افطارها و سحرها هستند. مسلما داشتن يك ماكروويو مي‌تواند كار را خيلي راحت كند چون لازم نيست سحرها خيلي زود بيدار شويد و كافي است فقط چند دقيقه زودتر بيدار شويد و غذا را گرم كنيد.

لذت خواب در سحر را بچشید
اين روزها همه به فكر ماه رمضان هستند، به‌خصوص ماه رمضان امسال كه به‌خاطر روزهاي گرم و طولاني‌اش نسبتا ماه سختي براي روزه گرفتن است. به هر صورت بايد كم‌كم خودمان را آماده كنيم، خانم‌هاي خانه بيشتر از هركسي به فكر افطارها و سحرها هستند. مسلما داشتن يك ماكروويو مي‌تواند كار را خيلي راحت كند چون لازم نيست سحرها خيلي زود بيدار شويد و كافي است فقط چند دقيقه زودتر بيدار شويد و غذا را گرم كنيد، پس با خيال راحت بخوابيد


لذت خواب در سحر را بچشید

Moulinex MW221030
  • با يك قيمت مناسب بخرید
شايد بتوان گفت اصلي‌ترين ويژگي اين دستگاه سيستم منحصربه فرد DUO آن است كه مي‌توانيد 2بشقاب را به‌صورت همزمان در داخل دستگاه قرار دهيد. ظرفيت آن 18 ليتر است و در نتيجه اندازه بزرگي ندارد و به راحتي در آشپزخانه‌هاي كوچك جا مي‌شود. پوشش داخل آن از لعاب است.
  • قيمت: حدود۱۷۰ هزار تومان


لذت خواب در سحر را بچشید

Kenwood MW-943
  • 8 برنامه پخت تركيبي
اين مدل 8 برنامه پخت تركيبي براي تهيه، پخت برنج، پاستا، ماكاروني و لازانيا، سيب زميني، داغ كن مجدد مواد آماده، ماهي، پيتزا، ذرت و گرم كن شير و قهوه دارد، اندازه آن نسبتا بزرگ است و حجمي برابر 38 ليتر دارد. علاوه بر اين‌ها دكمه ويژه تنظيم پخت براساس وزن مواد آن مي‌تواند كار شما را راحت‌تر كند.
  • قيمت: حدود ۳۷۰ هزار تومان


لذت خواب در سحر را بچشید

Ariston MWE 222 AX
  • برنامه‌ريز الكتريكي
اين مدل 24 ليتري كه نسبتا قيمت گراني دارد تركيبي از 3 برنامه پخت مايكروويو، گريل، مايكروويو+گريل است كه شما مي‌توانيد در آن 5 سطح دما را تنظيم كنيد و همچنين 10 برنامه اتوماتيك دارد و از ديگر امكانات آن برنامه‌ريز الكترونيكي با علامت پايان پخت است.
  • قيمت: حدود ۷۲۰ هزارتومان


لذت خواب در سحر را بچشید

Midea AC930AZJ
  • براي تهيه جوجه گردان
اين ماكروويو 30 ليتري امكاناتي چون گريل و كانوكشن و همچنين 10 منوي برنامه‌ريزي خودكار دارد. شيشه آن در برابر حرارت مقاوم است و از آن جا كه جوجه‌گردان دارد مي‌توانيد با آن تدارك يك شام حسابي را ببينيد.
  • قيمت: حدود ۲۶۰ هزار تومان


لذت خواب در سحر را بچشید

Magic EON-C301SM
  • ماكروويو بخار
اين مايكروویو بخار مي‌تواند با ايجاد بخار يك دقيقه بعد از آغاز كار دستگاه، زمان پخت را كاهش دهد و پخت با بخار 100 درجه مي‌تواند مانع از بين رفتن مواد مغذي موجود در غذا شود همچنين محفظه داخل دستگاه به‌دليل داشتن پوشش نچسب كار با آن بسيار آسان است. از ديگر امكانات آن برنامه‌هاي بسيار متنوع پخت شامل
۴۵ برنامه براي تهيه آسان هر غذايي است.
  • قيمت: حدود 550 هزار تومان


لذت خواب در سحر را بچشید

Fagor KWS2028
  • فربرقي
اين فر يك پروانه داخلي داشته و هنگام پخت هواي گرم شده را در اطراف غذا منتشر مي‌سازد. جريان هواي گرم پيوسته غذا را احاطه و ضمن برشته كردن آن طعم غذا را كاملا حفظ مي‌كند. در اين حالت غذا در زمان كوتاهي و به‌صورت يكنواخت پخته مي‌شود. اين دستگاه روش‌هاي پختي چون پخت نان و شيريني، پخت غذا، كباب پز و... دارد.
  • قيمت: حدود ۹۰ هزار تومان


لذت خواب در سحر را بچشید

Panasonic NN-D579S
  • سيستم حسگر
اين دستگاه مجهز به سيستم حسگر براي تشخيص زمان پخت و گرم كردن مجدد خوراك‌هاست بنابراين مي‌توانيد با خيال راحت غذا را فقط در آن قرار دهيد، همچنين دستگاه 3شيوه پخت سريع مايكروويو، گريل و پخت تركيبي دارد و مي‌توانيد غذاهاي متنوع را با آن برشته يا كباب كنيد، يخ زدايي آن با سيستم توربو اينورتر است.
  • قيمت: حدود ۳۶۰ هزار تومان


لذت خواب در سحر را بچشید

Sumsung GE-280
  • سيستم بخارشو
اين مدل 28 ليتري يك صفحه كنترل آسان دارد به اين معنا كه يك بخش صفحه كنترل براي برق مصرفي هنگام چرخش در پخت و ديگري براي مايكروويو است. همچنين داراي يك سيستم بخارشوي در آن است كه مي‌توانيد هر چند وقت يك‌بار به‌خوبي درون آن را تميز كنيد.
  • قيمت: حدود ۲۵۰ هزارتومان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج