جاباما
۶۷۵۹۵۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جذاب‌تر شدن جست‌وجوی عکس در گوگل

دو سال پس از آن‌که گتی ایمیج شکایت خود را علیه گوگل به خاطر قانون رقابت در کمیسیون اروپا ثبت کرد، این دو شرکت مشارکت خود را برای صدور مجوز چندساله‌ی جهانی اعلام کردند.

وبسایت دیجی‌کالا مگ - وحید ناظمی: دو سال پس از آن‌که گتی ایمیج شکایت خود را علیه گوگل به خاطر قانون رقابت در کمیسیون اروپا ثبت کرد، این دو شرکت مشارکت خود را برای صدور مجوز چندساله‌ی جهانی اعلام کردند. گوگل به عنوان بخشی از این مشارکت، جستجوی عکس خود را برای گسترده کردن اختیارات مخاطبانش اصلاح خواهد کرد. این تغییرات همچنین شامل ایجاد موارد رفع کننده قانون کپی‌رایت و حذف لینک‌های مشاهده‌ی تصویر به آدرس‌های اینترنتی است.

در شکایت حقوقی ماه آوریل ۲۰۱۶ گتی شرکت گوگل به ایجاد گالری‌هایی شامل محتوای با وضوح بالا، ایجاد گالری‌های حاوی مواردی که شامل قانون کپی‌رایت می‌شدند و ترویج سرقت ادبی که منجر به نقض گسترده کپی رایت می‌شود، متهم شد. گتی همچنین گوگل را به تحریف نتایج جستجو به نفع خدمات خود متهم کرد.

مشارکت تازه‌ی گوگل و گتی ایمیج به این معنی است که گوگل می‌تواند از محتوای گتی ایمیج که به طور عمده بخشی از جستجوی گوگل درگیر آن است در محصولات و خدمات خود استفاده کند.

Dawn Airey، مدیر عامل شرکت گتی ایمیج، در بیانیه ای گفت: «ما برای بهبود مشارکت کاربران و رشد اکوسیستم خود، مجوز استفاده از محتوای خود را به گوگل دادیم و از این پس با گوگل همکاری نزدیکی خواهیم داشت.» این همکاری نتیجه‌ی ماه‌ها گفت‌وگو بین گوگل، عکاسان و ناشران بود که به نتایج جالب توجهی در مورد چگونگی کارکرد بهتر موتورهای جستجو در رتبه بندی جستجوی تصاویر رسید.

در ماه ژوئن گذشته، گوگل با دستکاری نتایج موتور جستجوی خود با رکورد ۲.۴۲ میلیارد یورویی مواجه شد که از طریق حمایت از خدمات خرید خود نسبت به آنچه که توسط رقبا ارائه می‌شد به دست آمده بود. گوگل در حال حاضر با الزام به رعایت موازین نظارتی اروپا از موتور جستجوی خود مواجه شده است و به همین دلیل تغییرات ساختاری گسترده‌ای را در حوزه برخی خدمات خود در خارج از ایالات متحده انجام داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج