۶۷۵۹۶۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شکست استقلال تنها راه نجات لادروپ از اخراج

اوضاع در اردوی الریان بعد از شکست این تیم در جدال حساس قطرکلاسیکو برابر رقیب دیرینه باعث شد تا مرد یخی نیمکت رهبری این تیم روی لبه پرتگاه قرار داشته باشد.

ورزش سه: باشگاه متمول و پرستاره الریان برای دومین سال متوالی هدایت خود را به میشل لادروپ ستاره افسانه ای فوتبال دانمارک سپرد، بلکه با این مرد یخی از فوتبال اروپا بتواند دوباره روزهای پرافتخار و قهرمانی هایش را تکرار کند، اما این هدف برآورده نشد تا در آستانه شروع لیگ قهرمانان آسیا و جدال با استقلال خبرها پیرامون لادروپ چندان امیدوارکننده پیش نرود.

شکست ۲-۰ برابر السد در جدال حساس قطرکلاسیکو اواخر هفته گذشته آخرین تیری بود که بر اعتبار لادروپ روی نیمکت رهبری الریان وارد شد تا جایی که رسانه های دوحه با اشاره به لبریز شدن کاسه صبر مالکان این باشگاه ادعا کردند یک نتیجه بد دیگر می تواند زمینه برکناری مرد یخی و بازگشت لادروپ به خانه اش را فراهم کند، نتیجه ای که هیچ بعید نیست مقابل استقلال ایران رقم بخورد.


شکست استقلال تنها راه نجات لادروپ از اخراج

رسانه های دوحه با اشاره به برنامه فشرده یک ماه آینده الریان مدعی شدند لادروپ و شاگردانش از فردا شب وارد جاده ای پر از دست انداز با پیچ های مرگبار خواهند شد که غفلت در هر پیچ ممکن است تبعات سنگینی داشته باشد. شیرهای دوحه علاوه بر لیگ قهرمانان چند بازی سرنوشت ساز در لیگ ستارگان و جام حذفی این کشور نیز پیش رو خواهند داشت که ناکامی در هر یک از این بازی ها هیچ بعید نیست منجر به اخراج میشل لادروپ از نیمکت رهبری رقیب استقلال شود.


شکست استقلال تنها راه نجات لادروپ از اخراج

اولین پیچ فردا شب مقابل استقلال و مربی سرشناس این تیم وینفرد شفر خواهد بود تا جایی که اگر در این بازی هم الریانی ها بازنده شوند دیگر باید خود را برای خداحافظی با مرد یخی و سرشناس دانمارکی آماده کنند، چون قطعا با شرایط فعلی حکم اخراج او صادر خواهد شد. الریان با شکست برابر السد اختلافش با صدرنشین به ۷ امتیاز و تیم دوم جدول ۵ امتیاز رسید تا عملا شانسی برای قهرمانی در قطر نداشته باشد از همین رو موفقیت در آسیا تنها امید برای بقا و حفظ لادروپ خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج