۶۷۶۰۱۸
۱۴ نظر
۵۰۳۵
۱۴ نظر
۵۰۳۵
پ

پدر بنیتا به اشتباه خود اعتراف کرد

پدر بنیتا دختر بچه هشت ماهه با حضور در دادسرای جنایی تهران و حضور در دفتر سرپرست دادسرا از وی بابت برخی سخنان و اظهاراتش عذرخواهی کرد.

خبرگزاری فارس: حسن قلعه نویی پدر بنیتا دختر بچه هشت ماهه‌ای که در اواخر نیمه اول امسال از سوی دو مرد جوان ربوده شده و فوت کرده بود امروز به دادسرای جنایی تهران آمد.

وی که برای انجام کارهای اجرای حکم قاتل دختر بچه هشت ماهه‌اش به دادسرا مراجعه کرده بود به دفتر شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران رفت.

قلعه نویی در تماس با خبرنگار قضایی فارس اعلام کرد: من در حاشیه برگزاری جلسه دادگاه سخنانی را درباره سرپرست دادسرای جنایی گفته بودم که اشتباه بود.

وی ادامه داد: جهل نسبت به قانون و همچنین شرایط ناگواری که در آن قرار داشتم باعث شد تا من سخنانی را بر زبان بیاورم که صحیح نبود.

وی گفت: طبیعی است که شما وقتی در حالت حزن انگیز هستید و اطلاع خاصی هم از قوانین ندارید و تحت تاثیر دیگران حرفهایی میزنید که درست نیست.

پدر بنیتا تصریح کرد: من زمانی که به دادسرا آمدم و برگه هایی که امضا کرده بودم را مجدد مطالعه کردم دیدم در آن برگه ها به روشنی درباره مسائل پیش آمده صحبت شده و اشتباهی از سوی دادسرا انجام نشده است.

قلعه نویی گفت: من از شهریاری سرپرست دادسرا عذرخواهی می‌کنم نسبت به آن مسایلی که مطرح شده است.

این در حالی است که به گفته پدر بنیتا وکیل این خانواده از وکالت این پرونده استعفا داده و این افراد وکیلی در حال حاضر ندارند.

در تاریخ ۲۲ شهریور پدر بنیتا گفته بود: ما از روز اول قصاص هر دو متهم را می‌خواستیم، اما آقای شهریاری -سرپرست دادسرای امور جنایی و نماینده دادستان تهران- به ما گفت نمی‌شود.

وی ادامه داده بود نماینده دادستان عنوان کرده که ما برگه منع تعقیب متهم ردیف دوم در موضوع قتل را امضا کرده‌ایم و این موضوع به ما ابلاغ شده، در حالی‌که به هیچ عنوان این صحبت‌ها صحت ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آیسان

      قشنگ مشخصه تحت فشار داری حرف میزنی

    • بدون نام

      ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم بنیتا. کاش حالا که یه کم از واقعه فاصله گرفتیم به این فکر کنید که کاری که در حق بنیتا انجام شد مصداق کامل قتل عمد با برنامه قبلی نبود و از قصاص اون بدبخت بگذرید نه اینکه بگید ما می خواستیم هر دو نفر قصاص شن. فرشته شما در بهشته. با بخشش کسانی که زجرتون دادن کاری خدایی بکنید.

      پاسخ ها

      • trakemeh

        نوزادی رادانسته در داخل ماشین حبس کنی و یا خبرداشته باشی و اقدامی نکنی -حتی شیشه ماشین را باز نگذاری که کسی صدای گریه کودک را بشنود قتل نیست؟ و نیز شماره پلاک ماشین و نوع و رنگ ماشین توسط پلیس اعلام میشد یک خفته پیدا کردن ماشین طول نمی کشید... خدا به هیچ انسان و حتی موجود زنده ای این مشکل و امتحان را نکند... خدا به بازماندگان صبر دهد.

    • بدون نام

      ۱۲:۱۷ اگه دختر بود همین حرفا را میزدی، ان جعلنا لکم فی القصاص حیاتا

    • بدون نام

      ۱۲:۲۷ بدبخت خودتی اون قاتل جنایتکاره باید اعدام بشه.

    • بدون نام

      چراچی گفتی مگه بچه هشت ماه توافتا ب کشته شده

    • بدون نام

      به نظر میاد بیشتر مخصر پدرو مادر بچه میاد که نوازاد چند ماهه را داخل ماشین روشن تنها میذارنند و توقق دارنند دو نفر معتاد ماشین را نبرن!! بعد توقق دارنندهمه اعدام شونند

    • بدون نام

      خانواده بنیتا فقط خداهست که میتواند بهتون صبر بده اینجور داغها داغشون خیلی داغ........من هنوز بعد از چندین سال نتونستم مرگ برادرم رو که یه قاتل بی مروت اونو کشت فراموش کنم داغش خیلی داغه

    • بدون نام

      کاربر ۱۲:۲۷حرف خوبی زده ،کاش پدر بنیتا گذشت کنه ....این اتفاق بوده .......رحم کنن تا خدا بهشون رحم کنه

    • گاندی

      شمایی که حرف از بخشش می زنید یه لحظه خودتون رو جای خانواده مقتول بذارید فرض کنید بچه تون رو کشتن یا پدر و مادرتون یا همسرتون رو به قتل رسوندن بعد ببینید می تونید ادای گاندی رو در بیارید یا نه

      پاسخ ها

      • دروغگو

        کاربر محترم و گرامی گاندی، با سلام به شما و سایرین انسان جایزالخطا ست، هرکسی ممکن است که اشتباه کند، من حال خانواده محترم طفل معصوم بنیتا را می فهمم و غافل نیستم اما گذشت و عفو کرم که حد و اندازه و میزان ندارد من مجدد به این پدرومادر داغدیده عرض تسلیت میگم و نیک میدانم که هیچ کس و هیچ چیز جای کودکشان را پر نمیکند از همین روی برای یک انسان بیماری که جهت خرید موادمخدر و بعد خطای انسانی باعث شد عفو کنند لذت بخش تر خواهد بود این را هم عرض کنم کسری از افراد که قصاص که حق شرعی خودشان استفاده را پس از اجرا پشیمان میشوند که آن وقت دیر شده، از طرفی این فرد قاتل از فبل کمر بهتر کشتن نکرده همان ضعف اعتیاد و دزدی باعث برنگشتن شده درست پایان من نظر شخصی خود را گفتم که عفو بهتر از انتقام است ولی اولیای دم بنیتا مختارند، اما اگر من خودمو به شخصه بودم حتماً درخواست قصاص میکردم ولی هرکز اجرا نه،

    • بدون نام

      توقع

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جناب توقع. اگر پدرومادر بنیتا یک هفته بعد از اون اتفاق ... الان یک بجه خوشگل شاید هم دوقلو پسرودختر داستند آخه اعدام یکی آدم معتاد مفلوک که دو بچه داره چه سودی براشون داره بجز عذاب بعداز انجام قصاص، من گفتم اگر قصاص کردند به ایم نتیجه که اشتباه کردند نبود حرفم را پس میگیرم،

      • وطن خواه

        آقای عزیز که دفاع از دو نفر دزد ومعتاد وبی رحم میکنید یا از بستگان نزدیکشان هستید یا بچه دار نیستید که درک پدر ومادر بنیتا بکنید یه دزد ومعتاد اصلا وجودش در جامعه سربار جامعه است نبودنش هم خودش هم خوانواده اش وهم جامعه در آسایش است از وجودیک معتاد چه توقعی داری وچه استقاده ای برای خودش وبرای جامعه دارد نبودنش از بودنش واجب تراست پس لطفا بیشتر ازاین نمک به زخمشون نپاشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج