جاباما
۶۷۶۰۵۰
۱۸ نظر
۵۰۰۷
۱۸ نظر
۵۰۰۷
پ

یارانه ۴۵۵۰۰ هزار تومانی چقدر ارزش دارد؟

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه اکنون یارانه برای فرد ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است، گفت: این یارانه اکنون به اندازه هشت هزار تومان ارزش دارد.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه اکنون یارانه برای فرد ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است، گفت: این یارانه اکنون به اندازه هشت هزار تومان ارزش دارد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی با بیان اینکه امسال درآمد هدفمندی یارانه‌ها در بودجه سال ۹۷ لحاظ شده است و ۱۰۲ هزار میلیارد تومان توسط کمسیون تلفیق مصوب شده است، اظهار داشت: ۴۱ هزار میلیارد تومان از درآمد هدفمندی یارانه‌ها در سال جاری برای اعطا به ۷۶ میلیون نفر است که در این صورت نباید یارانه ۳۸ میلیون نفر یارانه بگیر حذف شود اما مطابق قانون اگر دولت در بررسی خود به این نتیجه رسید که افرادی جزء دهک‌های بالا محسوب می شوند و می‌توانند از گرفتن یارانه حذف شوند، می‌تواند این اقدام را انجام دهد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هفت هزار میلیارد تومان از درآمد هدفمندی یارانه‌ها برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است به دلیل اینکه حقوق این افراد امسال چهار برابر و این امر اجرایی شد، سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای بهداشت، سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای خرید گندم، هشت هزار میلیارد تومان برای مالیات ارزش افزوده، ۲۱ هزار میلیارد تومان برای شرکت برق و مابقی برای سایر شرکت‌های پخش و پالایش همچون آب، گاز و... است.

حاجی‌بابایی در خصوص افزایش مبلغ یارانه‌ها که از ابتدای اجرای هدفمندی یارانه‌ها تاکنون ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان برای هر فرد است، اظهار کرد: ابتدای اجرای این طرح قرار بود ۵۰ درصد درآمد این طرح به مردم داده شود و با افزایش قیمت‌ها، میزان یارانه هر فرد نیز افزایش یابد.

این عضو کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در اجرای این طرح قرار بر این بود که ۳۰ درصد این درآمد به تولید کننده داده شود اما زمانی که تولیدگر برق‌گرا، آب‌گرا و گازگرا است شکست می‌خورد و وضعیت این فرد نامطلوب می‌شود.

حاجی‌بابایی اضافه کرد: ۲۰ درصد درآمد اجرای هدفمندی یارانه‌ها باید به دولت داده شود اما اگر قیمت حامل‌های انرژی بالا ‌رود، دولت نیز با مشکل روبرو می‌شود که متاسفانه با تمام این موارد هنوز افزایش قیمت یارانه محقق نشده است و مجلس برای سال آینده چیزی را مصوب نداشته است.

وی با اشاره به اینکه اکنون یارانه برای فرد ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است، گفت: این یارانه اکنون به اندازه هشت هزار تومان ارزش دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم حاضر بودند مطابق روند قبل از هدفمندی یارانه‌ها بنزین گران شود اما به این شرط که دریافتی یارانه‌ها افزایش یابد نه اینکه بنزین گران شود و میزان دریافت یارانه هر فرد تغییری نکند که در این صورت این یک معامله به زیان مردم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همون ۴۵ پونصدهزار تومن ارزش داره مگه ۴۵پونصد میلیون که دارین نغدش میکنین

    • بدون نام

      وایضایارانه ۴۵/۵۰۰تومانی برابراست بایک ونیم روزحقوق کارگرکه باحساب شما ۸۰۰۰تومان می شود

    • رضا ماندگار

      نسبت به نرخ تورم هیچ معادل ۴۵۵۰تومان ارزش دارد

    • بدون نام

      به اندازه یک تارموی خرس....

      پاسخ ها

      • خواهر رسول ۱۰ساله از تهران

        زنده باد

    • بهلول

      اقای حاج بابایی لطفا به اقای روحانی بگویید در خصوص اندازه یارانه یک رفراندم برگزار بکنه .بقول ایشون در خصوص مشکلات مملکت هیچ بن بستی در قانون اساسی وجود ندارد!

    • بدون نام

      ملت پول نفت خودشان را میخواهند نباید پول نفت توسط مدیران ناکارامد دولتی بالا کشیده شود

    • بی نام

      خوبه خجالت نمیکشن واسه این 45500تومن چقدم سرکوفت میدن

    • دعا

      خداوکیلی فقط همین یارانه ها گرون نشده و روش نداشتن اینم بخاطر اینه که بکن ما گرونی نداریم چون قیمت یارانه ثابت مونده و روش نیومده

    • علیرضا

      آقای حاجی بابایی ، تمامی این محاسبات و بیانات شما در مورد یارانه به نفع مردم و درست است ، اما کلیه این اظهارات ، سیاسی وجناح بندی است ...

    • بدون نام

      به امید روزی که بنزین گران نشود و یارانه ها هم افزایش نیابد و بتدریج یارانه فقط به بهزیستی داده شود تا مملکت از این بحران خارج شود.

    • بدون نام

      با این 8 هزار تومان چه بلایی که بر سر مردم نمی آورند،حذف اش کنند بهتر است.

    • عسل

      به اندازه ۵۰۰۰ تومن

    • بدون نام

      ارزش یارانه ی هر ماه 4 کیلو موز

    • بدون نام

      انشالله یک چند روز آینده آقایی سیف رییس بانک مرکزی کاریارانه یکسره میکند راست می گویند که دولت خرگوش با گاری می گیرد

    • امیر

      یک کیلو گوشت گاو با کلی چربی و

    • بدون نام

      يعني يک ونيم دلار......دزددددددددديه

    • علیرضا شبان

      این 45.500تومن یعنی حقوق یک و نیم زور ی کار گر روزی 6500 تومن. خدایا خودت به دادمون برس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج