۶۷۶۱۴۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بردیف: برابر پرسپولیس ادعای بازی هجومی نداریم

سرمربی تیم فوتبال نسف قارشی می‌گوید بازی با تیم‌های قدرتمند آسیا افتخاری برای نسف قارشی است.

ایسنا: روزیگول بردیف سرمربی تیم فوتبال نسف قارشی ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: فردا مقابل یکی از تیم‌های خوب ایران بازی می‌کنیم و این بازی برای ما مطمئنا سخت خواهد بود چرا که در استادیوم آزادی برگزار می‌شود. سعی می‌کنیم با ارائه یک بازی خوب به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

او ادامه داد: در گروه بسیار سختی قرار گرفته‌ایم و بازی کردن با تیم‌های قدرتمند آسیا برای ما یک افتخار است. مطمئنا بازی‌های زیبایی را در این گروه شاهد خواهیم بود.

وی افزود: تیم ما از بازیکنان جوانی تشکیل شده است که امیدوارم در امتحان فردا سربلند بیرون بیایند.

بردیف در پاسخ به این پرسش که آیا در تهران به دنبال تساوی است یا خیر اظهار کرد: ما در مرحله اول سعی می‌کنیم یک بازی زیبا و ایده‌آل ارائه دهیم و بتوانیم حداقل امتیاز را از این بازی به دست بیاوریم.

سرمربی تیم نسف قارشی درباره شانس صعود تیمش از این گروه گفت: تیم‌های پرسپولیس و السد بسیار قدرتمندند اما باید صبر کرد و بعد از انجام دو سه بازی در مورد شانس صعود تیم‌ها نظر داد.

او اضافه کرد: تیم ما از بازیکنان جوان تشکیل شده است که اکثر آن‌ها در تیم المپیک هستند و دو بازیکن صرب و یک بازیکن روس نیز در اختیار داریم و من نمی‌توانم اینجا درباره کیفیت آن‌ها نظر بدهم و اجازه بدهید تا زمان بازی کیفیت آن‌ها مشخص خواهد شد.

بردیف در مورد تاکتیک تیمش در بازی فردا نیز بیان کرد: تیم پرسپولیس بسیار قدرتمند است و من نمی‌توانم به دروغ ادعا کنم که می‌خواهیم جلوی آن‌ها ۹۰ دقیقه حمله کنیم. در ابتدای بازی ما دفاع خواهیم کرد و از این بازی هم به دنبال گرفتن امتیاز هستیم.

او ادامه داد: ما آرزوی می‌کردیم در استادیومی پر از تماشاگر بازی کنیم. حالا بازی فردا برای ما یک بازی زیبا و دلچسب خواهد بود. قبلا یک بار هم مقابل استقلال قرار گرفتیم اما در آن بازی ۴۰ هزار تماشاگر به استادیوم آمدند. امیدوارم که بازی فردا ورزشگاه آزادی کاملا پر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج