جاباما
۶۷۶۱۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منتظری: به باخت هفته قبل الریان نگاه نمی‌کنیم

مدافع ملی‌پوش استقلال می‌گوید اولین بازی در هر تورنمنتی سختی‌های خاص خودش را دارد.

ایسنا: استقلال فردا (سه‌شنبه) باید در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الریان قطر برود.

پژمان منتظری در گفت‌وگویی قبل از این بازی گفت‌: بازی فردا برای هر دو تیم چه برای الریان و چه برای استقلال سخت و دشوار است. بازی خیلی سختی پیش رو داریم ولی من عقیده دارم می‌توانیم امتیازات این بازی را به دست بیاوریم.

او ‌اضافه کرد: استقلال آماده یک جنگ واقعی برای بازی فردا است و ما می‌خواهیم روحیه جنگندگی‌مان را در بازی برابر الریان نشان دهیم. البته در هر تورنمنتی بازی نخست دشواری‌های خاص خودش را دارد ولی من امیدوارم که فردا تیم ما نتیجه‌ لازم را کسب کند.

پژمان منتظری، مدافع استقلال هم‌چنین عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الریان گفت: من اول از همه خوشحالم که این‌جا هستم و شما خبرنگاران را می‌بینم. الریان را می‌شناسم. درباره این تیم با هم تیمی‌هایم صحبت کرده‌ام. الریان ملی‌پوشان زیادی دارد و می‌دانیم که کدامیک از بازیکنان این تیم می‌توانند اثرگذار باشند و نتیجه بازی را تغییر دهند. با این‌حال ما هم تیم خوبی هستیم. بازیکنان جوانی داریم که می‌خواهند در لیگ قهرمانان آسیا بهترین عملکرد را داشته باشند. ما منتظر بازی فردا هستیم. این مسابقه برای هر دو تیم سخت است ولی ما تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی درباره خط حمله الریان گفت: من بازیکنان الریان را می‌شناسم و از خط حمله این تیم شناخت دارم. همان‌طور که گفتم این مسابقه برای هر دو تیم بازی سختی است. ما بازیکنان خوبی داریم و در خط دفاع، بازیکنان ملی‌پوشی در اختیار داریم. خیلی خوب برای این بازی آماده شده‌ایم. همیشه بازی‌های اول در لیگ قهرمانان آسیا اهمیت بالایی دارد. ما می‌خواهیم شروع بسیار خوبی داشته باشیم و شخصیت تیمی و قدرت‌مان را به سایر تیم‌ها نشان دهیم. امیدوارم فردا بازی خوبی ارائه ‌دهیم و با یک نمایش خوب، بتوانیم در نهایت پیروز شویم.

مدافع استقلال در پایان افزود: من درباره تیم الریان و لیگ قطر با هم‌ تیمی‌هایم صحبت کردم. این تیم را آنالیز کرده‌ایم. به شخصه لیگ قطر را دنبال می‌کنم. مثلا الاهلی تیم پیشین خودم در هفته گذشته ۴ بر صفر پیروز شد و الریان با دو گل مغلوب السد شد. البته ما به این نگاه نمی‌کنیم که مثلا الریان این هفته از السد شکست خورد، مطمئنا این تیم چون شکست خورده سعی می‌کند با قدرت برگردد. ما با بازیکنان صحبت کردیم. سرمربی ما هم به خوبی الریان را آنالیز کرده و درباره این تیم با ما صحبت کرده است. بازهم جلسه فنی داریم تا برای مصاف با الریان آماده‌تر و با شناخت بهتری وارد زمین شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج