۶۷۶۱۷۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زیدان: می‌خواهم در رئال مادرید بمانم

سرمربی رئال مادرید دوست دارد به مربیگری در این تیم ادامه‌ دهد.

ایسنا: ‌به نقل از موندو دپورتیوو، زین الدین زیدان با رادیو RTL فرانسه مصاحبه تلفنی کرد و درباره موضوعاتی مانند دیدار چهارشنبه شب مقابل پاری ‌سن‌ ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، کریم بنزما انتقادات از اونای امری، ستارگان PSG و ادامه‌ حضورش در رئال مادرید صحبت کرد. سرمربی رئال مادرید گفت‌: باید از لحاظ فیزیکی و ذهنی تمرکز داشته باشیم و برابر تیمی که در این فصل فوق‌العاده‌ عمل کرده است، هدفمند باشیم. پاری ‌سن‌ ژرمن بازیکنان خوبی دارد اما هوادارانمان می توانند به ما کمک زیادی کنند.

سرمربی فرانسوی دوباره از بنزما حمایت کرد و گفت‌: او مانند دیگر بازیکنان هدفمند است و برای این بازی آماده است. برای او نیز مثل دیگر هم تیمی‌هایش این دیدار اهمیت دارد. مطمئن هستم در دیدار چهارشنبه به تیم کمک زیادی خواهد کرد.

زیدان در مورد سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن اظهار کرد: مربی بودن کار سختی است ولی امری نتایج خیلی خوبی گرفته و تیم بزرگی ساخته است. همه سرمربیانی که تیم‌های بزرگ را هدایت می‌کنند در همه کشورها مورد انتقاد قرار می‌گیرند.

سرمربی رئال مادرید در ادامه‌ به ستارگان PSG اشاره کرد و گفت‌: بازیکنانی مانند کیلیان ام‌باپه در شرایط تبدیل شدن به بازیکن بزرگی هستند. او اکنون خیلی جوان است ولی پاری ‌سن‌ ژرمن یک تیم بزرگ است و متوقف کردنش آسان نیست. باید خیلی تمرکز داشته باشیم و اجازه ندهیم موقعیت‌های زیادی پیدا کنند.

زیدان درباره ادامه‌ حضورش در مادرید اظهار کرد: خیلی این تیم را دوست دارم و برای ادامه‌ حضورم تمام تلاشم را می‌کنم. درست است که در این فصل در شرایط آرمانی قرار نداریم اما من مسئول همه چیز هستم. این فصل با پارسال متفاوت است و باید آن را در نظر گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج