۶۷۶۲۳
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

نمونه‌های ماندگارترین کیف‌ زندگی‌ خانم‌ها

به یاد ماندنی‌ترین کیف‌تان را باید با شکوه انتخاب کنید والبته پرطمطراق. این گزارش نگاهی است به انواع و اقسام انتخاب‌هایی که در بازار این روزها برای ماندگارترین کیف‌ زندگی‌تان پیش‌رو دارید.

نمونه‌های ماندگارترین کیف‌ زندگی‌ خانم‌ها
مجله زندگی ایده آل: به یاد ماندنی‌ترین کیف‌تان را باید با شکوه انتخاب کنید والبته پرطمطراق. این گزارش نگاهی است به انواع و اقسام انتخاب‌هایی که در بازار این روزها برای ماندگارترین کیف‌ زندگی‌تان پیش‌رو دارید.

این کیف را یک‌بار انتخاب می‌کنید اما برای همیشه! پس باید برای انتخابش وقت بگذارید. کیفی که قرار است شما به عنوان یک عروس با شکوه دست بگیرید باید زیبا باشد و تا دل‌تان بخواهد پرطمطراق. یادتان باشد هر کیفی به صرف سفید بودنش نمی‌تواند نقش کیف شما را بازی کند. این گزارش نگاهی است به انواع و اقسام کیف‌هایی که شما می‌توانید در به یادماندنی‌ترین شب زندگی‌تان دست بگیرید. ایده از ما انتخاب و اجرا از شما!

رز بکارید

یکی دیگر از انتخاب‌های شما یک کیف ساده تزئین شده با رزهای پارچه‌ای است. برای داشتن این مدل کیف فقط باید به فکر پارچه ساتنی از جنس ساتن لباس‌تان باشید. با استفاده از همان پارچه،‌ رزهای ریز و درشت بدوزید و دست آخر آنها را روی کیف‌تان بکارید. دقت کنید که در این مدل قرار نیست نظمی در کار باشد.

نمونه‌های ماندگارترین کیف‌ زندگی‌ خانم‌ها

مثل یک دستبند

انتخاب دیگری که پیش رو داریدکیف‌هایی با دسته‌های کوتاه است. هرچند این مدل کیف به دليل سادگی‌ و فرم کیسه‌‌ مانندش در زمره انتخاب‌های لوکس قرار نمی‌گیرد اما یک امتیاز دارد و آن هم اینکه نگه داشتن آن به‌دليل بندهای کوتاهش بسیار راحت است! البته بهتر است در انتخاب این مدل سراغ دسته‌های کارشده بروید یا دست‌کم خودتان روی دسته کیف کار کنید. درست مثل مدل پیشنهادی ما که نوار مروارید درست مثل یک دستبند روی دست شما می‌نشيند.

نمونه‌های ماندگارترین کیف‌ زندگی‌ خانم‌ها

گل دست‌تان بگیرید

یکی دیگر از انتخاب‌های شما پیاده کردن طرح یک گل بزرگ روی کیف کوچک‌تان است آن هم به‌طوری که سطح اصلی کیف به طور کلی پشت گل پنهان شود (پیشنهاد ما یک گل شبیه گل‌های پنج‌پر خودمان است). پارچه ساتن برای پیاده کردن این ایده بهترین انتخاب است اما یادتان باشد این مدل بیشتر فانتزی است تا به قول خودمان لوکس ولاکچری! حالا انتخاب با خودتان است اما یادتان باشد در هر صورت در این مدل چسباندن سنگ روی کیف یک اصل مهم است!

نمونه‌های ماندگارترین کیف‌ زندگی‌ خانم‌ها

به روز دست بگیرید

این مدل یکی از جدیدترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. یک کیف ساده، کوچک و البته پرکار! ایده جالبی که حتی خود شما هم به راحتی می‌توانید آن را با ظرافت تمام روی کیف سفید ساده‌تان پیاده کنید. انتخاب این مدل کیف‌های پرکار نه تنها شکوه شما را در لباس عروسی بیشتر می‌کند بلکه نشان می‌دهد شما کاملا به‌روز هستید چون پارچه‌های کار شده این روزها در اغلب آثار طراحان مطرح جهان به چشم می‌خورد!

نمونه‌های ماندگارترین کیف‌ زندگی‌ خانم‌ها

سادگی ممنوع!

خیلی‌ها سادگی را می‌پسندند یعنی یک کیف ساده سفید مثل مدل پیشنهادی ما؛ اما ما این مدل را به شما توصیه نمی‌کنیم چون سادگی کیف در میان زرق و برق لباس‌تان گم می‌شود! اما یادتان باشد اگر روی کیف‌های ساده اصرار دارید حتما به نمونه‌های پارچه‌ای فکر کنید. کیف‌های سفید چرمی اصلا انتخاب خوبی برای عروس خانم‌ها نیست!

نمونه‌های ماندگارترین کیف‌ زندگی‌ خانم‌ها

خودتان دست به کار شوید

اگر چندان اهل خرید نیستید کافی است سراغ یکی از کیف‌های سفید و ساده‌تان بروید و با استفاده از یراق‌هایی مثل مدل پیشنهادی ما که خوشبختانه در همه خرازی‌ها هم پیدا می‌شود به آن حال و هوای تازه‌ای ببخشید! بعد از انتخاب یراق فقط کافی است فرم دلخواه‌تان را پیدا کنید و‌ آن را روی کیف با دقت و ظرافت تمام بچسبانید. این عکس تزیینی است. بدون شک شما فقط مجازید به رنگ سفید فکر کنید!

نمونه‌های ماندگارترین کیف‌ زندگی‌ خانم‌ها

به چشم بیایید

یک کیف کار شده مثل این مدل هم پیشنهاد ما به عروس‌خانم‌هایی است که به چشم آمدن را دوست دارند! این مدل کیف به دليل دسته انگشترمانند و یراق سراسری که روی آن کار شده درست مثل جواهر در دست شما می‌درخشد! البته با انتخاب این مدل باید دوخت و دوز را فراموش کنید چون خودتان از پس ساخت و ساز بر نمی‌آیید!

نمونه‌های ماندگارترین کیف‌ زندگی‌ خانم‌ها

با شکوه باشید!

به این نکته دقت کنید که هرچه کیف دستی شما پرکارتر و پرطمطراق‌تر باشد شما به هدف اصلی نزدیک‌تر می‌شوید. اگر می‌خواهید به عنوان عروس به قدر کافی باشکوه جلوه کنید می‌توانید به کیفی کار شده با این مشخصات هم فکر کنید!

نمونه‌های ماندگارترین کیف‌ زندگی‌ خانم‌ها

این یک راهنمای تخصصی است

- نکته اول اینکه کیفی که انتخاب می‌کنید حتما باید کوچک باشد بنابراین فکر انتخابی جز کیف‌های کتابی را از سرتان بیرون کنید. یادتان باشد این کیف یک انتخاب فانتزی است و همین که برای یک آینه کوچک، رژ و در نهایت یک دستمال آرایشی جا داشته باشد، کافی است.

- به مدل‌های کار شده فکر کنید. هرچه کیفی که انتخاب می‌کنید پرکارتر باشد روی سفیدی لباس‌تان بیشتر به چشم می‌آید. یادتان باشد کیف شما باید مثل نگین در دست‌تان بدرخشد.

- پارچه بهترین انتخاب برای کیف شماست اما در انتخاب جنس این پارچه آزادید. یک راه این است که جنس پارچه را هماهنگ با جنس لباس‌تان انتخاب کنید اما در غیر این صورت هم می‌توانید به پارچه‌های ساتن، حریر و گیپور فکر کنید.

- درست بر خلاف لباس عروس از کیف‌تان می‌توانید بارها در مجالس و مهمانی‌های رسمی استفاده کنید بنابراین سعی کنید سراغ مدل‌هایی بروید که همیشه برای‌تان تازگی داشته باشند.

- یادتان باشد لوکس بودن فاکتور مهمی در انتخاب کیف عروس است پس دست‌کم در این مورد سادگی را فراموش کنید و سراغ انتخاب‌های باشکوه بروید.

- مهم‌تر از همه اینکه شما می‌توانید با ایده گرفتن از طراحی‌های مختلف خودتان کیف عروسی‌تان را آن‌طور که می‌خواهید طراحی کنید. در این صورت فقط کافی است یک کیف کتابی ساده بخرید و باقی ماجرا را به سلیقه خودتان بسپارید و در نتیجه کیفی داشته باشید که خاص شماست!

- درنهايت اینکه نمونه مشابه همه این کیف‌ها را می‌توانید در بازار این روزها با قیمتی بین ۸۰ تا ۲۰۰ هزار تومان پیدا کنید اما یادتان باشد بهترین انتخاب وقتی است که خودتان دست به کار می‌شوید و با خرید یک کیف ساده و به خرج دادن کمی خلاقیت همه چیز را به سبک خودتان تغییر می‌دهید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج