جاباما
۶۷۶۳۳۴
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

همراه با عملکرد آسیایی بازیکنان پرسپولیس

پرسپولیس بعد از حذف از مرحله نیمه نهایی فصل گذشته، فصل جدید را در حالی از دیدار فردا برابر نسف قارشی آغاز خواهد کرد که امیدوار به موفقیت در آن است.

ورزش سه: برانکو ایوانکوویچ سومین حضور آسیایی خود به همراه پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا اینبار برابر نسف قارشی استارت خواهد زد. او که در اولین حضورش در مرحله یک هشتم مقابل الهلال، در دومین فصل نیز در نیمه نهایی پشت دیوار این تیم ماند و از صعود به فینال بازماند. او اکنون سومین تلاش خود برای دستیابی به بزرگترین افتخار پرسپولیس را از دیدار با نسف قارشی استارت خواهد زد و در این راه امیدوار به درخشش و معجزه ستاره‌های کنونی‌اش است. در این رابطه نگاهی خواهیم انداخت به آمار و عملکرد بازیکنان فعلی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا.

علیرضا بیرانوند

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی، بعد از موفقیت به همراه نفت و صعودی تاریخی به یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا و شکست برابر الاهلی امارات، امیدوار به صعود و کسب موفقیت با پرسپولیس بود که در نیمه نهایی با دریافت ۶ گل در دو بازی رفت و برگشت ناکام ماند. علیرضا بیرانوند در لیگ قهرمانان آسیا ۱۲ بازی با پیراهن پرسپولیس ( دریافت ۱۷ گل) و ۱۲ بازی با پیراهن نفت تهران (دریافت ۱۵ گل) در این رقابت‌ها از خود به جا گذاشته است. او که بار دیگر به عنوان دروازه‌بان موفق فوتبال ایران راهی لیگ قهرمانان آسیا شده، امیدوار به خط دفاعی مستحکم تیمش است و باید دید در اولین گام برابر نسف قارشی قادر به ثبت هشتمین کلین شیت خود خواهد شد یا خیر. گلر پرسپولیس تاکنون ۲۱۶۰ دقیقه در آسیا به میدان رفته است.
سیدجلال حسینی

کاپیتان پرسپولیس که احتمالا دومین جام جهانی خود را نیز تجربه خواهد کرد، اکنون هفتمین حضور خود در لیگ قهرمانان را پشت سر خواهد گذاشت. او به همراه سپاهان (22 بازی)، نفت تهران ( 3 بازی) و پرسپولیس (8 بازی) را در این رقابت‌ها برگزار کرده که در مهمترین موفقیت خود در این رقابت‌ها در فینال لیگ قهرمانان آسیا حاضر شده است. حضور در نیمه نهایی با پرسپولیس و یک چهارم با نفت تهران از دیگر موفقیت‌های این مدافع محسوب می‌شود. او با سپاهان موفق شده آمار 4 مساوی، 5 شکست و 13 برد را ثبت کرده و 2 گل نیز به ثمر رسانده بود. سه بازی او در ترکیب نفت تهران اما هر سه با شکست مدافع کنونی پرسپولیس همراه بوده است. سیدجلال حسینی که بیشتر بازی‌های فصل گذشته پرسپولیس در لیگ قهرمانان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در هشت دیداری که برای آنها به میدان رفت 3 برد، 4 تساوی و یک شکست را تجربه کرده است. پرسپولیس با حضور سیدجلال حسینی در سه بازی مقابل لخویا (رفت و برگشت) و الریان توانسته دروازه‌اش را بسته نگه دارد. سیدجلال حسینی تاکنون نیز با پیراهن سه تیم سپاهان، نفت تهران و پرسپولیس 2951 دقیقه در لیگ قهرمانان به میدان رفته تا از این حیث نیز باتجربه‌ترین بازیکن این تیم محسوب شود.
حسین ماهینی

دیگر بازیکن باتجربه پرسپولیس در این رقابت‌ها که یک فینال و یک نیمه نهایی را تجربه کرده، در فصل گذشته نیز توانست با درخشش در پست غیرتخصصی حتی در تیم منتخب فصل لیگ قهرمانان حاضر شود. او با ذوب آهن توانسته به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و ۱۳ بازی در ترکیب این تیم حاضر شده و با پیراهن پرسپولیس نیز ۱۰ بازی به نام خود ثبت کرده است. دو شکست، ۴ تساوی و ۴ پیروزی حاصل تلاش او در فصل گذشته در ترکیب پرسپولیس در لیگ قهرمانان بوده و توانستند ۴ بازی نیز دروازه را حفظ کنند. ماهینی در ترکیب ذوب آهن نیز ۶ برد، ۴ تساوی و ۳ شکست را تجربه کرده است. ماهینی تاکنون ۱۹۶۹ دقیقه در لیگ قهرمانان به میدان رفته است.
محمد انصاری

مدافع چپ پرسپولیس نیز اولین تجربه آسیایی خود را با پیراهن شماره 15 این تیم داشته است. نکته عجیب حضور او در ترکیب پرسپولیس به تعدد تساوی‌ها مربوط است؛ پرسپولیس در 11 دیداری که انصاری را در این رقابت‌ها در ترکیب داشت 6 تساوی در کارنامه‌اش ثبت شده است. 4 برد و 1 شکست نیز دیگر عملکرد انصاری در رقابت‌های آسیایی محسوب می‌شود و 4 بازی نیز با حضور او دروازه این تیم بسته مانده است. این بازیکن تاکنون 900 دقیقه در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته است.

شجاع خلیل زاده

مدافع گلزن این روزهای ترکیب پرسپولیس سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن تیم‌های تراکتور و سپاهان را نیز در کارنامه دارد. او با پیراهن سپاهان 6 بازی(2 شکست، 2 تساوی، 2 برد)، تراکتورسازی 7 بازی (4 برد و 3 باخت و یک گل زده) و پرسپولیس 4 بازی ( 2 تساوی، 1 برد و 1 شکست و یک گل) در این رقابت‌ها ثبت کرده است. او تاکنون 4 بازی با تراکتور و 2 بازی با سپاهان توانسته بدون دریافت گل از زمین خارج شود و در زمان حضورش در پرسپولیس نتوانسته کلین شیتی به نام خود کند. مدافع شمالی سرخپوشان تاکنون 1509 دقیقه در این رقابت‌ها به میدان رفته است.
صادق محرمی

مدافع جوان و تکنیکی پرسپولیس نیز اولین حضور آسیایی خود را در فصل گذشته تجربه کرد. او ۱۱ بار با پیراهن پرسپولیس در این مسابقات به میدان رفت و توانست با درخشش خود ۳ بار نیز در ترکیب تیم منتخب هفته حاضر شود. ۶ برد، ۳ تساوی و ۲ شکست کارنامه این بازیکن در ترکیب فصل گذشته پرسپولیس بوده است و ۴ بازی نیز این تیم بدون دریافت گل از زمین خارج شده است. محرمی تاکنون ۹۹۰ دقیقه در این رقابت‌ها به میدان رفته و جدال با نسف قارشی می‌تواند او را در این رقابت‌ها باتجربه‌تر از گذشته کند.
محسن ربیع خواه

کمتر کسی تصور حضور ثابت او در ترکیب پرسپولیس را داشت اما این بازیکن در فصل گذشته در دو پست کلیدی دفاع چپ و هافبک دفاعی برای پرسپولیس به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی نیز در 12 حضورش به جا گذاشت. چهار کلین شیت حاصل حضور این بازیکن در ترکیب پرسپولیس بوده و یکی از بهترین عملکردهایش را در دیدار مقابل الاهلی عربستان و بعد از اخراج کمال کامیابی نیا به جا گذاشته است. این بازیکن 754 دقیقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد.
کمال کامیابی نیا

هافبک دفاعی پرسپولیس که با بدشانسی بزرگی در فصل گذشته و در این رقابت‌ها مواجه شد و در دیدار مقابل الوحده امارات با دررفتگی کتف عمل جراحی را پشت سر گذاشت، اکنون با برطرف شدن مصدومیت دوباره‌ای که نصیبش شده بود خود را مهیای حضور برابر نسف قارشی می‌کند. او تاکنون ۹ بازی در لیگ قهرمانان را با پیراهن پرسپولیس تجربه کرده و یک کارت قرمز نیز برابر الاهلی عربستان دریافت کرده است. ۵ تساوی، ۳ برد و یک شکست کارنامه حضور او در لیگ قهرمانان آسیا بوده که ۶۵۵ دقیقه در زمین حاضر بوده است. هافبک دفاعی ملی‌پوش سرخپوشان ۱۱۷۱ دقیقه بازی در لیگ قهرمانان را در کارنامه دارد.
فرشاد احمدزاده

شماره 10 کنونی پرسپولیس تاکنون 19 بازی در لیگ قهرمانان (10 بازی پرسپولیس و 9 بازی تراکتور) تجربه کرده است. در 9 دیداری که برای تراکتور به میدان رفته 4 باخت، 3 تساوی و 2 برد را تجربه کرده و با پیراهن پرسپولیس 4 برد، 4 تساوی و 2 شکست را در کارنامه خود می‌بیند. او دو بار با پیراهن تراکتورسازی مقابل نمایندگان اماراتی (الشباب و العین) موفق به زدن گل شده است. در فصل گذشته نیز 851 دقیقه برای پرسپولیس به میدان رفته است و در این فصل نیز یکی از مهره‌های مورد اعتماد و تاثیرگذار این تیم محسوب خواهد شد. او 1558 دقیقه حضور در ترکیب دو تیم تراکتور و پرسپولیس را در آسیا ثبت کرده است.
محسن مسلمان

زننده اولین گل پرسپولیس در فصل گذشته مقابل الهلال، هر چند طی هفته‌های اخیر نتوانسته جایی در ترکیب اصلی به دست بیاورد اما یکی از مهره‌های قابل اتکای این تیم محسوب می‌شود. مسلمان با سه تیم ذوب آهن (۶ بازی، ۵ برد و یک باخت)، فولاد (۵ بازی، ۳ تساوی، ۱ برد و ۱ باخت) و پرسپولیس (۱۲ بازی، ۶ تساوی، ۴ برد، ۲ شکست، یک گل زده و ۳ پاس گل)سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد. مسلمان در فصل گذشته ۸۹۵ دقیقه برای این تیم به میدان رفت. این بازیکن ۱۴۴۷ دقیقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا با سه تیم فولاد، ذوب آهن و پرسپولیس را در کارنامه‌اش ثبت کرده است.
بشار رسن

هافبک عراقی و جوان پرسپولیس در فصل گذشته با حضور خود طراوت جالب توجهی به فاز تهاجمی این تیم در مراحل یک چهارم و نیمه نهایی داد و دو پاس گل نیز به نام خود ثبت کرد. حضور 104 دقیقه‌ای این بازیکن با پیراهن پرسپولیس برابر الاهلی و الهلال عربستان دو تساوی، یک برد و یک شکست در پی داشت. بهترین عملکرد این بازیکن برابر الاهلی بود که با حضور خود توانست جریان شکست دو گله سرخپوشان در بازی رفت را با درخشش خود و همکاری با منشا به تساوی بکشاند و در بازی برگشت نیز سهم زیادی در پیروزی و صعود تیمش داشت و توانست از حریف پنالتی بگیرد.
وحید امیری

وینگر سرعتی و تکنیکی سرخپوشان که در هفته‌های اخیر به آمادگی خوبی دست یافته، با پیراهن تیم‌های نفت تهران (۱۲ بازی، ۶ شکست، ۴ برد و ۲ شکست و دو گل زده) و پرسپولیس (۱۲ بازی، ۶ تساوی، ۴ برد و۲ شکست و یک گل زده) در لیگ قهرمانان به میدان رفته است. وحید امیری در فصل گذشته با ۱۰۸۰ دقیقه بازی یکی از باثبات‌ترین بازیکنان پرسپولیس در این رقابت‌ها بوده است. او جمعا تاکنون با پیراهن دو تیم نفت و پرسپولیس ۲۰۷۶ دقیقه در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته است.
شایان مصلح

مدافع چپ فصل جدید پرسپولیس در مراحل یک چهارم و نیمه نهایی به ترکیب این تیم در لیگ قهرمانان اضافه شد و با پنالتی خود برابر الاهلی عربستان توانست آنها را به بازی برگرداند. حضور 76 دقیقه‌ای در دو بازی فصل گذشته و گرفتن یک پنالتی حساس برای این تیم در اولین تجربه آسیایی اکنون او را امیدوار به درخشش در فصل جدید کرده است.
احمد نوراللهی

نوراللهی که بعد از پایان دوران سربازی بار دیگر به این تیم بازگشته و با پیراهن شماره هشت مجوز حضور در جدال مقابل نسف قارشی را دریافت کرده، تاکنون ۱۰ بازی در لیگ قهرمانان را تجربه کرده است. او در اتفاقی عجیب در فصل گذشته و در شرایطی که مجوز بازی تنها در این رقابت‌ها را دریافت کرده بود در ۴۵ دقیقه‌ای که در جریان شکست ۴ گله مقابل الهلال عربستان به میدان رفت، توانست در تیم منتخب هفته قرار گیرد. ۵ برد، ۴ شکست و یک تساوی حاصل حضور او در لیگ قهرمانان آسیا بوده و اکنون خود را مهیای سومین حضورش در این رقابت‌ها می‌کند. شماره هشت سرخپوشان ۷۴۵ دقیقه در ترکیب آسیایی پرسپولیس به میدان رفته است.
گادوین منشا

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس اگر در فرم ایده آل چهار دیداری که در فصل گذشته این رقابت‌ها عمل کند، سرخ‌ها می‌توانند حتی به دستیابی به موفقیت بزرگی امیدوار باشند. او که در ابتدای این فصل به پرسپولیس پیوست توانست در چهار بازی حضورش در ترکیب این تیم در یک چهارم و نیمه نهایی 4 گل به نام خود کند و آمار میانگین گلزنی در 60 دقیقه را ثبت کرد. او که در غیاب مهدی طارمی اکنون یکی از مهاجمان اصلی پرسپولیس محسوب می‌شود برای خودنمایی در این رقابت‌ها انگیزه زیادی دارد و نسف قارشی می‌تواند حریفی جالب توجه برای آغاز گلزنی او در فصل جدید محسوب شود. مهاجم نیجریه‌ای و شماره 90 سرخپوشان 231 دقیقه در این رقابت‌ها به میدان رفته است.
علی علیپور

برترین گلزن فصل فوتبال ایران که با ۱۷ گل زده شانس اول آقای گلی لیگ هفدهم محسوب می‌شود، به دنبال این است تا در آسیا نیز خودنمایی کند. او تاکنون ۱۹ بازی و ۷۴۵ دقیقه در آسیا برای پرسپولیس در آسیا به میدان رفته و تنها یک گل (الاهلی عربستان) زده است. با این حال نمایش موفق او در فصل گذشته که با ۳ پاس نیز همراه بود و اگر خوش شانس بود می‌توانست سه پنالتی نیز از حریفان بگیرد، او را امیدوار به درخشش در فصل جدید کرده است. مهاجم شمالی پرسپولیس نیز ۷۵۴ دقیقه حضور در آسیا را در کارنامه دارد.

احسان علوان زاده ( 6 بازی و 8 دقیقه)، حمید طاهرخانی (1 بازی و 13 دقیقه) و سیامک نعمتی ( یک بازی و یک دقیقه) دیگر بازیکنانی هستند که در لیگ قهرمانان برای این تیم به میدان رفته‌اند و تجربه حضور در این رقابت‌ها را دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سنا

      اخه مگر لنگ هم عملکرد آسیایی داره دادا اشتباه کردی اون ابی است که عملکرد آسیایی دارد نه تیم بدون پر. بدون ستاره که چه عرض کنم

    • سنا

      وای چقدر پیچیدم از مطلب عملکرد آسیایی لنگ واقعا خخخخخخخخخخخخخهههههه

    • بهنام

      نه بابا.اولا کاملاقبول دارم که عملکرداسیایی شماازپرسپولیس خیلی بهتره بعنوان مثال ۶تاگل خوردن کارهرتیمی نیست مخصوصاکه اماراتی باشه واقعا بایدبه شماتبریک گفت که چه رویی دارین .دوما بایدخدمتتون عرض کنم که تیمی مثل کیسه که ازیک تیم لیگ جعلی ۶تامیخوره بایدعملکردشونوسرتاپاطلاگرفت وواقعابایدعملکردشماروبنویسن که یخورده بخندیم روحمون شادبشه خخخخخ.سوما.من به این نتیجه رسیدم که شش تایی واقعابرازنده خودتون وتیمتونه .چرا.اخه شش ماهه هم بدنیااومدین .حداقل یخورده صبرکنین تاسروراتون ی نظری بدن بعدعین لپ لپ بپرین وسط نظر بدین البته بایدبهتون حق دادکه چون سوزش شدیده وزلزله ۶ریشتری به تنتون میندازه اینجوری نظربدین ولی خداشاهده من یکی اخبارکیسه رواصلانمیخونم چون برام اهمیتی نداره ولی به شما حق میدم که زودتر از سرورتون بخونید.عیبی نداره اجازه دارین که جهت تشدیدسوزش ازش استفاده کنین خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج