۶۷۶۴۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طالبی: ذوب آهن مقابل الدحیل غافلگیر شد

پیشکسوت تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت:‌ ذوب‌آهن در بازی با الدحیل قطر در ۵ دقیقه غافلگیر شد و باخت.

خبرگزاری فارس: فرشید طالبی در مورد شکست ۳ بر یک ذوب‌آهن مقابل الدحیل قطر گفت: بازی در لیگ قهرمانان آسیا شرایط متفاوتی دارد. برای اینکه در این بازی‌ها به موفقیت برسید باید بتوانید از تک گل خود به خوبی دفاع کنید و در خط دفاع عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشید. خط دفاع ذوب‌آهن غافلگیر شد و غفلت در مقابل مهاجمان حرفه‌ای همین شرایط را رقم می‌زند.

وی افزود: به عقیده من اگر مدافعان ذوب‌آهن اشتباه نمی‌کردند الدحیل نمی‌توانست به این تیم گل بزند. تعلل و غافلگیری مدافعان و اینکه در 5 دقیقه بازیکنان ذوب‌آهن تمرکزشان را از دست دادند باعث شد خیلی راحت دو گل بخورند. الدحیل یک تیم حرفه‌ای است و مهاجمانش از کوچکترین فرصت نهایت استفاده را می‌برند.

پیشکسوت تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد اینکه این تیم می‌تواند از گروهش صعود کند، اظهار داشت: ذوب‌آهن در نیمه اول بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و توانست به پیروزی هم برسد. قطعا این تیم در خانه خود بهتر بازی خواهد کرد و هم بهتر می‌تواند از گل‌ زده‌اش دفاع کند و هم گل‌های بیشتری می‌زند.

طالبی با اشاره به امکانات ضعیف فوتبال ایران، عنوان کرد: واقعیت این است که ما ایرانی‌ها احساسی هستیم و به خاطر همین احساسات خود دوست داریم همواره تیم‌های ایرانی در آسیا موفق شوند. این در حالی است که فوتبال ایران از نظر امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هیچ پیشرفتی نسبت به سال‌های گذشته نداشته و بدون امکانات رسیدن به موفقیت سخت است. با این حال من به عنوان یک ایرانی برای هر 4 نماینده ایران در آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم. هر چند رسیدن به موفقیت ابزاری نیاز دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج