۶۷۶۴۵۱
۲۷ نظر
۵۰۰۱
۲۷ نظر
۵۰۰۱
پ

همه دروغ‌های ساکت در ۹۰

براساس نظرسنجی‌های متعدد در شبکه‌های اجتماعی، ساکت با دروغ‌ها و طفره‌ها و سفسطه‌هایش، بازنده تمام‌عیار مناظره با «شرف فوتبال ایران» بود. اما چه شد که ساکت مناظره را باخت؟

آی اسپورت: براساس نظرسنجی‌های متعدد در شبکه‌های اجتماعی، ساکت با دروغ‌ها و طفره‌ها و سفسطه‌هایش، بازنده تمام‌عیار مناظره با «شرف فوتبال ایران» بود. اما چه شد که ساکت مناظره را باخت؟ لیستی از تمام دروغ های ساکت در ۹۰.

«فدراسیون فوتبال دولتی نیست»

همین دروغ شاخدار درباره فدراسیون نظامی‌ها و قاضی‌ها و کارمندان دولت، کافی است درباره سرتاسر بیانات دبیر فدراسیون پاکدست، تردید کنی. ساکت در این برنامه در تضاد با نام خانوادگی‌اش، فقط برای راستگویی ساکت بود.

«بحث خسارت»

تخلف اصلی، خود مزایده است که برای پیروزی کانون ایران نوین طراحی شده بود. مواردی که عامدانه در قرارداد گنجانده شده بود تا طبق پیش‌بینی، شامل خسارت شود. فدراسیون می‌دانست امکان تحقق "سه ردیف" وجود ندارد، اما به تعهداتش در قرارداد افزود تا پس از ادعای خسارت کانون، از مبلغ مندرج در مزایده کم شود. همان خسارت ۶۹ میلیاردی. خسارت از جیب باشگاه‌ها رفت اما پاداش‌ هنگفت، توی جیب آنان که مفاد قرارداد را مهندسی کرده بودند. البته لکسوس در جیب جا نمی‌شود.

«تمام مباحث در کمیته اخلاق در حال بررسی است. مگر شما با کمیته اخلاق مخالفی؟»

یا آن جوک قدیمی افتادم: «عکس خدا رو پاره کردی؟» بله آقای ساکت، با کمیته اخلاق مخالفیم. مگر بررسی پرونده تخلفات یک مجوعه در کمیته‌ای داخل آن مجموعه، خود زمینه‌ساز بروز و اشاعه فساد نیست؟

«نه آن خانم را نمی‌شناسم»

درباره خانمی که در فدراسیون به پرونده کانون ایران نوین مرتبط بود، ساکت گفت چنین شخصی وجود ندارد. اما خانم مورد اشاره کریمی، منسوب ساکت بود در کمیته بازاریابی که با ورود نهادهای نظارتی، از فدراسیون رفت.

«فدراسیون ۵ ستاره»

ساکت موقع یادآوری تخلف‌ها می‌گفت آن موقع من نبودم. اما همزمان با آن تخلفات که تیم‌های ساحلی و رده‌های سنی به موفقیت‌ رسیده‌اند، ستاره‌ها را متعلق به خودش می‌دانست! ساکت عضو هیات رییسه فدراسیون اسکواش بود و تازه خرداد ۹۵ به تیم ملی پیوست (اختیارات قابل عرضی هم ندارد) اما پشت کی‌روش سنگر گرفته و به کریمی که خودش تجسم تیم ملی است، حمایت از تیم ملی را می‌آموزد.

«ضرورت داشت تاج در تایپه باشد»

چه ضرورتی، وقتی کفاشیان و ترابیان هم بودند؟ جز اینکه افتخار اهدای جام نصیبش شد و طبق گزارش همشهری، عکس قهرمانی تیم ملی را خراب کرد.

«لحن شما خوب نیست»

مگر کی‌روش با چه لحنی، کل سیستم فدراسیون را شامل نامبرده، حسن‌زاده، کفاشیان، ترابیان، دکتر اسدی، و ... بارها تکانده، شسته و از بند آویخته؟ چرا وقتی کی‌روش بی ادبانه پیامک زد که کریمی بزدل است، ساکت ساکت شد؟ لحن خوب، فقط وقتی ضروری است که همسو با شما باشد.

«لاندری»

با لغت‌پرانی، داشت به بازیکن بایرن نحوه استفاده از البسه ورزشی را یاد می‌داد! افسوس کریمی نرسید به اهمال و فساد قراردادها برای لباس‌های تیم ملی در سالیان گدشته اشاره کند. به حواله خودرو برای کفاشیان و نبی. به سوء استفاده‌ مکرر مدیران فدراسیون از موفقیت‌های تیم ملی. به خیاط محبوب کفاشیان در کت و شلوارهای المپیک...

«نکونام با کی‌روش در ارتباط است. مثل شاگرد و مربی»
دروغ! نکو می‌توانست یک فصل دیگر با قرارداد میلیاردی در لیگ بازی کند اما به کی‌روش اعتماد کرد. در حالی که با بی احترامی از تیم ملی حذف شد. کریمی امشب پرسید آیا کی‌روش از نکو و پیروانی نمی‌خواسته علیه برانکو مصاحبه کنند؟ ساکت ساکت شد.

«درباره سباستین از بازیکنان بپرسید...»

مگر بازیکن تیم ملی می‌تواند علیه مربی تیم ملی حرف بزند! آن هم در آستانه جام جهانی؟ عادل با وجود شب خوبی که سپری کرد، به روی خودش نیاورد که کی‌روش موقع بازیهای لیگ برای کارمندان بانک سخنرانی می‌کند. متاسفانه عادل در خصوص پیامک زشت کی‌روش، مانند آرین قاسمی فقط ایفاگر نقش مترجم بود.

«اساسنامه به تایید فیفا رسیده»

ساکت چنان با لحن و لبخند از تاییدیه فیفا گفت که همگی باورمان شد. زیرا این مدیران، دروغ را بهتر از راست تعریف می‌کنند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میثم

      آفرین بر نگارنده ی این متن
      و هزاران درود بر شرف علی کریمی کبیر

      پاسخ ها

      • امید دریایی

        آقای ساکت این حرفا دیگه توجهی خوبی برای مردم نیست همه میدونن حق با علی کریمی هست

    • امید

      کاش همشون همینها بود که ساکت ماست مالی میکرد.
      بخدا همشون دلالند حتی کیروش.
      میخواستم اینو بدونم چرا قبل امدن برانکو کیروش از تیم پرسپولیس بازیکن دعوت نمیکرد ولی وقتی که برانکو امد و با یه عده بازیکنان بی نام موفق شد (البته اموزش اصولی بازیکنان که باعث شد الان همشون در حد تیم ملی باشند ) بعد اقای کیروش مجبور شدند بخاطر موفقیت خودشون از بازیکنان اماده پرسپولیس استفاده کنند.و موفق هم شدند.پس بیشتر نقش را مربیان لیگ داشتند نه کیروش.
      اقای کیروش فقط شده مارکوپولوی ایران که بلده کشورهای دنیا را بگرده بدون اینکه نظارتی به بازیکنان باسگاههای ایران داشته باشند.کیروش برای یکبار به مشهد رفت انهم بخاطر تبلیغات.؟پس چرا بخودش اجازه نداد که بره بازی لیگ برتری را ببینه انهم در همان روز در مشهد؟

    • عدالت

      فداراسیون دروغ گویی واقعا اینقدر صندلی ارزش داره دمت گرم آقای کریمی ما باید در تمام بخشهای مملکت امثال شما را وارد مناظره کنیم

    • بینام

      دمت گرم علی کریمی

    • A...j

      درود اما ای کاش زودتر اینهارا می نوشتی من فقط ازفوتبال تعصب وغیرت به تیم ملی وطرفداری ازتیم موردعلاقه ام رابلدبودم اماامشب تاحدودی متوجه شدم که بعضیا باچه بی شرمی دارن دراین فوتبال زور وچپاول ودزدی میکنن

    • ناصر

      فدراسیون لجن مال لوله شد دروووود بر شرفت علی کریمی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بزرگمردتاریخ فوتبال ایران کریمی دمت گرم پته تاج ودارودسته کثیفش وبرامردم آشکارکردی هرچندکه این اصفهانیهاسالهاست نشستن ودارن غارت میکنن مگه همین فدراسیون فوتبال زمان محمددادکان نبود بدون هیچ مشکلی اداره میشد چون دادکان دزد نبود برکنارش کردن

    • مهداد

      درود به علی کریمی که بخودش جرأت دادباشجاعت همه چیز رو گفت

    • (واقع‌گو)

      به‌به بهبهبه .....
      چشم موون روشن .... اون از دلال بازاری‌ها و فساد در فوتبال باشگاهی و اینم از فدراسیون فوتبال متخلفمونننننننننننننننننن

      اون از انتخابات هییت رییسه فدراسیون و تشکیل جمع.موون جمه و به اصفهونیم کمه.......

      دیگه شرم آورتر از این میتونست باشه!!!! متاسفم!!!!!!

      نه فقط فدراسیون فوتبال ها.... بلکه برای وزارت ورزش کشور نیز متاسفم....
      آقای داورزنی ...... پس در طی این مدت خواب بودین که مدیران مثلا برترمون اینجوری عیش‌ونوش میکردن هاااا شرم آوره..

      حال دوستان اصل قضیه اینجاست که من یه هفته ۱۰ روزی بود
      میدیدم و میشنیدم که همه.... یعنی اکثر مدیران و اهالی فوتبال
      .....
      در تلاش بودن که علی کریمی و دعوت به آرامش و روزه سکوت گرفتن کنن.... آیا این دلیلی قاطع و محکمی نیست که اکثر مدیران فدراسیون و عوامل ذیربط از این قضایا خبر داشتن....

      و نمیخواستن پاس شه و جارعه عام بشه اینجوری و در رسانه رسوا بشن ... واقعا تاسف آوره.... !!!

      آقایوون خجالت بکشین.......



      حالا
      ب

    • امیر

      برادر من به والله تمام سطوح مملکت این گونه که هیچ به اندازه ی زمین تا آسمان به اندازه فاصله زمین تا کهکشان راه شیری فاسد و خراب است این که کریمی گفت یک میلیاردم آن چه که در مملکت ما هست نمی شود خانه از بن بست ویران است برادر.

    • امیر

      علی کریمی با جرات ترین مرد تاریخ فوتبال ایران. دمت گرم یکه و تنها رفتی وسط دل دشمن. همه میدونن فدراسیون و فوتبال ایران فاسده و پول دارن به جیب خودشون میزنن. فوتبال ما و کلا مملکتما به افرادی مثل علی کریمی نیاز داره.

    • بدون نام

      دوتا اصفهانی پول پرست و دزد به اضافه کفاشیان همیشه نیش باز دارن دزدی میکننو دائم درسفرهای خارجی هستن و متأسفانه چنان به کیروش باج دادن که حتی درمقابل بی احترامی که کیروش به اسطوره فوتبال ما کرد ،ساکت یجورایی خفه خون گرفتو حرف تزد،،چرا؟/‌چون سرشون با کیروشو تاجو کفاشیان توی آخوره...

    • بدون نام

      من بعنوان یه استقلالی درود میفرستم به شرفت علی اقای کریمی تودیگه تنهامتعلق به پرسپولیسیهانیستی بلکه متعلق به تمام ایرانی درود برشرفت وهزارباردرود ایناهمشون دلال و کثیف هستن همش درحال چپاولن دیگه بایدنهادهای نظارتی ورود کنن والا یه فکردیگه میادبه ذهنمون

    • بدون نام

      من بعنوان یه استقلالی درود میفرستم به شرفت علی اقای کریمی تودیگه تنهامتعلق به پرسپولیسیهانیستی بلکه متعلق به تمام ایرانی درود برشرفت وهزارباردرود ایناهمشون دلال و کثیف هستن همش درحال چپاولن دیگه بایدنهادهای نظارتی ورود کنن والا یه فکردیگه میادبه ذهنمون

    • خاسر

      درود بر اقای علی کریمی،و شرمنده از اینکه در مورد شما بد قضاوت میکردم .ببخشید.شرمنده.
      ایکاش دیشب هم صحبت هایت را دقیق مدیریت و کنترل میکردید اگر چنین میکردید مطمئنا در بحث گفتمان هم علرغم داشتن مدارک واطلاعات کافی بر دروغهای اقای ساکت که با ارامش بیان میکردند هم پیروز می شدید چون شما حقایق را با عصبانیت بیان میکردید اما او دروغها را با حیله وفریب وبا لبخند مطرح میکردندکه نشان از زیرکی ایشان نشان میداد بهرحال بعد از سالها از شبکه تلوزیونی در خصوص فساد یک مجموع صحبت شد وبنیانگذار این گفتمان هم شما جناب اقای کریمی بودید ازشما سپاسگزاریم .امیدواریم سازمانهای مربوطه اگر خودشون درگیر این فسادها نباشند با جدیت با تخلفات مطروحه برخوردکنند واینکه اگر با فساد فوتبال برخوردکنند فیفا با ایران برخورد خواهدکرد نترسید وهمه این خائنین را دستگیرومجازات کنید.

    • sherwin

      هیچ حرفی نمی توان گفت.. منم موافقم .. تزور و ریا و دروغ دامن اکثر مدیران رو گرفته .. مثل اینکه فقط باید سرم را تکون بدم و افسوس نام ایران و ایرانی رو بخورم که هر سال داره بدتر میشه ...

      فکر میکنید ایراد کار از کجاست؟؟ فارغ از رنگ ها و ملیت ها

      چرا الان نمی توانیم به بهترین دوستمان اعتماد کنیم؟؟

      کداممان الان بدون تحقیق میرود توی بازار خرید کند؟؟

      در ادارات و شرکت ها را که دیگر نگویید!!

      خدای بزرگ ... خدای آسمانها .. ایرادمان چیست؟؟

    • بدون نام

      مردم خواهشن پشت علی کریمی باشید
      بزارید کله دنیا بفهمن به یه ایرانی نمیشه توهین کرد

    • احسان پرسپولیسی شیش آتیشه

      دمت گرم جادوگر قلبها ، همه چیزا رو برا مردم رو کردی

    • مسعود

      اینجاست که همه مربیان وبزرگان فوتبال ایران باید اختلافات رو کناربذارن وبرای همیشه طومار این فدراسیون نشینهای فاسد رو بپیچن.
      نهادهای نظارتی هم اگر خودشون آلوده نیستن حتما باید ورودکنن وهرکس با فسادورشوه و رانت هرچی بدست آورده به بیت المال برگردونه!

    • محمدرضا

      درودبه شرف عل
      ی کریمی برنده این مناظره ساکت هیچی برای گفتن نداشت وسنگرش فقط صعودبهجام جهانی بود بردن تیمی مثل ایران به جام جهانی کارشاقی نیست اگه کیروش تونست تیمی متل تایلندیاسوریه روبه جام جهانی ببره اونوقت هنرکرده

    • بدون نام

      درود بر علی کریمی که اینقدر شفاف صحبت کرد وحقیقت را گفت

    • بدون نام

      درود بر علی کریمی که اینقدر شفاف صحبت کرد وحقیقت را گفت

    • بدون نام

      درود بر علی کریمی که اینقدر شفاف صحبت کرد وحقیقت را گفت

    • بدون نام

      درود بر علی کریمی که اینقدر شفاف صحبت کرد وحقیقت را گفت

    • بدون نام

      درود بر علی کریمی که اینقدر شفاف صحبت کرد وحقیقت را گفت

    • حسن جاجائی

      احسنت بر تو و هزاران درود به شرف و جوانمردی تو که پته این دزدهای سر گردنه را بیرون ریختی . عالی بود مرد . عالی . من افتخار میکنم به جوانانی چون تو که در این کشور تاراج شده از شرف و جوانمردی قدمی عقب نمیگذارند و آنچه حق و حقیقت است بیان میکند و این دله دزد ها ی فدراسیون فوتبال را بی آبرو میکنند . تبریز بیائی مهمان منی جوانمرد !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج