جاباما
۶۷۶۵۱۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

سرفیس‎فون، با امکان اجرای اپلیکیشن‌های ویندوز۱۰

این احتمال وجود دارد که مایکروسافت با توسعه گوشی هوشمند جدید خود به نام سرفیس فون که امکان اجرای اپلیکیشن‌های دسکتاپی ویندوز ۱۰ را خواهد داشت شرایط حاکم بر این بازار را تغییر دهد.

وبسایت نقدستان - شهروز چرکچی: این احتمال وجود دارد که مایکروسافت با توسعه گوشی هوشمند جدید خود به نام سرفیس فون که امکان اجرای اپلیکیشن‌های دسکتاپی ویندوز ۱۰ را خواهد داشت شرایط حاکم بر این بازار را تغییر دهد.

از مدت‌ها پیش شاهد انتشار اخباری در خصوص تمرکز مایکروسافت روی توسعه گوشی هوشمند جدیدی به نام Surface Phone بوده‌ایم. این در حالی است که در جدیدترین اخبار، اعلام شده سرفیس فون امکان اجرای اپلیکیشن‌های دسکتاپی را خواهد داشت.

امکان اجرای اپلیکیشن‌های ویندوز 10 بدون نیاز به اعمال تغییرات روی گوشی از جمله مواردی است که در حوزه‌های مختلف از جمله اجرای عناوین تجاری، آموزشی و حتی بازی‌های ویدئویی، مزایای غیرقابل انکاری خواهد داشت.
سرفیس‎فون، با امکان اجرای اپلیکیشن‌های ویندوز۱۰

بر اساس گزارش Tweaktown، مایکروسافت به این منظور قصد دارد دو لایه اپلیکیشنی را توسعه دهد که RAIL و VAIL نام دارند. اولی مخففی برای Remote Application Interface Layer است و دومی هم به Virtualized Application Interface Layer اشاره دارد.
لایه اول یعنی RAIL امکان اجرای اپلیکیشن‌های 32 بیتی را به طور مستقیم فراهم می‌کند و VAIL هم امکان اجرای این اپلیکیشن‌ها را از طریق سرور مجازی میسر می‌سازد.

انتظار می‌رود سرفیس فون مایکروسافت از پردازنده اسنپ دراگون ۸۵۰ بهره‌مند شود که اولین مودم ۵G ویژه مصرف‌کنندگان را در خود جا داده است. مطمئنا سرفیس فون در کنار امکان اجرای اپلیکیشن‌های ویندوز ۱۰ و بهره‌مندی از ۵G می‌تواند گزینه‌ای جذاب را روانه بازار کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج