۶۷۶۵۲۹
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

آمادگی ۱۰۰ درصدی شهرداری برای بارش‌ها

مدیرکل امور خدمات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی ۱۰۰ درصدی نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران برای بارش باران و برف در تمامی مناطق سطح شهر تهران خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل امور خدمات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی ۱۰۰ درصدی نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران برای بارش باران و برف در تمامی مناطق سطح شهر تهران خبر داد.

اصغر عطایی گفت: برابر پیش بینی سازمان هواشناسی بارش ها تا روز چهارشنبه در غرب و شمال غرب کشور ادامه خواهد داشت و در شهر تهران نیز شاهد بارش باران و در ارتفاعات بارش برف خواهیم بود بر همین اساس تمهیدات لازم برای تسهیل عبور و مرور و بازگشایی معابر در سطح شهر تهران انجام شده است.

وی افزود: از ماه های گذشته کانال ها و مسیل های سطح شهر تهران که جریان آب در آنها وجود دارد پاکسازی شده اند. در حال حاضر ۵۰۰ کیلومتر مسیل و کانال در شهر تهران وجود دارد که همگی پاکسازی و آماده جریان یافتن آب هستند.

عطایی ادامه داد: کلیه عوامل ستادی و اجرایی در سطح مناطق ۲۲ گانه و نواحی ۱۲۳ گانه شهر تهران در آمادگی ۱۰۰ درصدی هستند و با بهره گیری از تجهیزات لازم، آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند و روزانه ۱۶ هزار نفر نیروی انسانی خدمات شهری که در امر نظافت و رفت و روب مشغول به کار هستند در هنگام آب گرفتگی احتمالی اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

وی تاکید کرد: اگر شاهد کاهش دما و بارش برف در سطح شهر تهران باشیم، تمهیدات لازم توسط معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در نظر گرفته شده است، به شکلی که ۱۲۰۰ دستگاه خودروی برف روبی و ۲۰۰۰ نفر عوامل کارگری آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

مدیرکل امور خدمات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر آمادگی و تجهیز ۱۶۲ سایت برف روبی در سطح شهر تهران گفت: ۳۵۰۰ مخزن زرد رنگ حاوی شن و نمک در سطح شهر تجهیز و آماده استفاده شهروندان است به این ترتیب تمامی عوامل شهر تهران در آمادگی کامل به سر می برند تا علاوه بر بهره‌مندی از مواهب بارش‌ها، از ایجاد مشکل برای شهروندان جلوگیری کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیخیال

      خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      مدیر نادان = کشور ویران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج