جاباما
۶۷۶۵۳۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

فیلم بعدی مایکل فاسبندر معلوم شد

مایکل فاسبندر در فیلمی سینمایی با عنوان «کونگ فیوری» ظاهر می‌شود.

خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی: مایکل فاسبندر در اکشن کمدی دیوید سندبرگ با عنوان «Kung Fury» بازی می‌کند. سندبرگ خودش نیز در این فیلم بازی می‌کند.
فیلم بعدی مایکل فاسبندر معلوم شد

دیوید هاسلهوف نیز از بازیگران این فیلم است که بر مبنای فیلم کوتاهی به همین نام ساخته می‌شود. فیلم کوتاه «کونگ فیوری» محصول ۲۰۱۵ با اقبال زیادی روبه‌رو شد و در بخش ۲ هفته کارگردان‌های کن به نمایش درآمد. پروژه بلند این فیلم، ادامه‌ای بر همان فیلم کوتاه است و تابستان فیلمبرداری آن شروع می‌شود.

فیلم کوتاه اصلی به نویسندگی و کارگردانی سندبرگ درباره فیلم‌های اکشن پلیسی و هنرهای رزمی در دهه ۱۹۸۰ بود.

داستان فیلم بلند در سال ۱۹۸۵ در میامی می‌گذرد که تحت نظارت چشم‌های تیزبین پلیسی به نام کونگ فیوری و از طریق یک گروه ویژه پلیس امن نگه داشته می‌شود. اما پس از مرگ تراژیک یکی از پلیس‌های این گروه، یک تبه‌کار اسرارآمیز پیدایش می شود تا به درخواستی برای دستیابی به یک سلاح نهایی کمک کند.

فاسبندر تاکنون دو بار نامزدی اسکار را کسب کرده که یکی برای ایفای نقش در فیلم «استیو جابز» دنی بویل بوده و دومی برای بازی در فیلم «دوازده سال بردگی» ساخته استیو مک‌کویین به دست آمد. هاسلهوف نیز بیش از همه برای بازی در فیلم «دیده‌بان ساحلی» شناخته می‌شود.

فاسبندر در سال ۲۰۱۱ با فیلم «شرم» به محبوبیت رسید و نامزد جایزه گلدن گلوب و بفتا و برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم ونیز شد. فاسبندر در سال ۲۰۱۳ با ایفای نقش متفاوت و درخشان خود در فیلم «دوازده سال بردگی» نامزد جوایز بفتا و گلدن گلوب و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد و مورد تحسین دوباره قرار گرفت. فاسبندر برای ایفای نقش استیو جابز نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد و جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم درام شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج