جاباما
۶۷۶۵۷۷
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

واکنش هوشنگ مقدس به حرف‌های کریمی

علی کریمی در برنامه ۹۰ گفت پول‌های فیفا به حساب هوشنگ مقدس می‌رفت.

خبرآنلاین: مناظره علی کریمی در برنامه ۹۰، بی شک همان جا تمام نشد و می تواند به رسانه های دیگر هم کشیده شود. او حرف هایی در برنامه ۹۰ زد که می تواند با واکنش هایی روبرو شود. کریمی در بخشی از اظهاراش از این گفت که پول های فیفا به حساب هوشنگ مقدس سرپرست سابق تیم ملی می رفت. او تاجری است که در دبی زندگی می کند و در جام جهانی برزیل هم سرپرست کاروان ایران بود. مقدس اما این مسئله را تکذیب می کند و به خبرآنلاین می گوید: «علی کریمی باید مدرک بیاورد که ریالی از پول فیفا به حساب من واریز شده است در غیر اینصورت از طریق مقامات قضایی این مسئله را دنبال می کنم. یک ریال هم از پاداش صعود ایران به جام جهانی برزیل به حساب من واریز نشد. اگر کسی مدرک دارد، رو کند.»

مقدس ادامه می دهد: «مگر می شود فیفا به حساب یک فرد پول بریزد؟ یادم هست فدراسیون چند بار از فیفا درخواست کرد تا اینکه بخشی از دستمزد کی روش و دستیارانش را از همان منبع پاداش صعود به جام جهانی، به حساب شان واریز کردند. اصلا مگر می شود فیفا به حساب من پول بریزد؟ فکر می کنم آقای کفاشیان هم قبلا در این باره خیلی شفاف حرف زدند. یک بار در تلویزیون وقتی از ایشان پرسیدند که آیا پول ها به حساب من می رفت، سریعا گفت ای کاش به حساب مقدس می رفت چون همان پول را دقیقا تحویل می گرفتیم نه اینکه از طریق دیگری پول بیاید و نزدیک به یک میلیارد تومان از آن به عنوان پورسانت کم شود. البته با همین حرف کفاشیان و پیگیری وزیر ورزش بود که آن پورسانت به حساب بازگشت.»

مقدس با ناراحتی توضیح می دهد: «من نمی خواهم یکسری مسایل را بگویم ولی قبل از جام جهانی برزیل، اردوی تیم ملی ایران در اتریش در آستانه لغو بود که من در دو نوبت ۴۰۰ هزار یورو و ۱۰۰ هزار دلار پرداخت کردم. یک ماه بعد هم پولم را به من پس دادند. نمی خواهم درباره جزئیات پرداختی های دیگرم حرف بزنم.»

سرپرست سابق تیم ملی در پایان می گوید: «عادل فردوسی پور مدام می گوید هرکس حرف دارد، روی خط بیاید و از خودش دفاع کند. زنگ زدم و پیامک دادم ولی اجازه ندادند از خودم دفاع کنم. یا در برنامه زنده به من اجازه دفاع بدهند و یا کریمی مدرک بیاورد، وگرنه من این موضوع را پیگیری می کنم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      خوب مردحسابی مدرک مدنظر رو علی کریمی به دست ساکت و فردوسی پورهم داد وامضاء های بعضی مسئولین هم پایینش بود.
      شماهم مثل اینکه نکاتی داری که نمیخوای بگی!!چرا نمیگی؟چرا دراین فدراسیون همه افراد نکات ناگفته دارن که اگربگن خیلی ها باید برن؟؟؟؟
      واقعا چرا هیچکس دخالت نمیکنه؟لااقل همین کمیته اخلاق که نون فدراسیون رو میخوره یه چیزی بگه!

    • A...j

      بابا کریمی بدبخت که کپی پرداختی به حساب شمارا نشان داد چه مدرکی ازاین بالاترکه ساکت هم قبول دارشد گفته این یه راه کاربوده حالا خدا میداند چه نوع راهکاری بوده

    • بدون نام

      تو که راست میگی

    • حیدر

      یعنی ماها درست بشو هستیم؟هیچ وقت محاله

    • بدون نام

      مردک احمق .پیگیری کن همه تون دزدین

    • بدون نام

      کریمی سندروکرد مگه کور بودی حتی نشون ساکت هم دادش. ساکت هم بااون رنگ پریده وپیشانی عرق کردش کفت این یک راهکاربود اگه راهکاربود پس چرارنگ ازرخسارت پرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج