۶۷۶۵۹۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

جاده کرج - چالوس، امشب مسدود می‌شود

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راه استان البرز با بیان اینکه رانندگان برای تردد در محور کرج- چالوس باید زنجیرچرخ داشته باشند، گفت: امشب در محور کرج- چالوس از ساعت ۲۳ تا ۵ صبح از محدوده پلیس‌راه کرج - چالوس به‌سمت مازندارن مسدود است.

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راه استان البرز با بیان اینکه رانندگان برای تردد در محور کرج- چالوس باید زنجیرچرخ داشته باشند، گفت: امشب در محور کرج- چالوس از ساعت ۲۳ تا ۵ صبح از محدوده پلیس‌راه کرج - چالوس به‌سمت مازندارن مسدود است.

علی بابازاده با اشاره به وضعیت راه‌های مواصلاتی استان البرز اظهار داشت: در حال حاضر در لاین جنوبی آزادراه تهران - کرج از حد فاصل ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه کرج - تهران از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره ترافیک نیمه سنگین و بار صبگاهی تردد خودروها وجود دارد.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راه استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر در تمام محورها بارش باران وجود دارد، ادامه داد: در محور کندوان در محدوده دیزین به بالا بارش برف وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تردد در این محورها فقط با زنجیر چرخ امکان دارد و رانندگان باید زنجیرچرخ داشته باشند، بیان کرد: امشب در محور کرج- چالوس از ساعت ۲۳ الی ۵صبح از محدوده مقابل پلیس راه کرج- چالوس به‌سمت مازندارن به‌سبب عملیات عمرانی مسدود است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج