جاباما
۶۷۶۷۳۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

هوش مصنوعی به نسخه ال‌جی V۳۰ می‌آید

شرکت LG در نمایشگاه MWC امسال از مدل جدید V۳۰ رونمایی می‌کند که یک ویژگی مهم دارد؛ دوربین این تلفن همراه هوشمند به هوش مصنوعی مجهز می‌شود.

وبسایت دیجی‌کالا مگ - خشایار شاهسون: شرکت LG در نمایشگاه MWC امسال از مدل جدید V۳۰ رونمایی می‌کند که یک ویژگی مهم دارد؛ دوربین این تلفن همراه هوشمند به هوش مصنوعی مجهز می‌شود.
هوش مصنوعی به نسخه ال‌جی V۳۰ می‌آید

همین چند وقت پیش بود که در کره گزارش و شایعه‌هایی مبنی بر تجهیز مدل جدید V۳۰ به هوش مصنوعی منتشر شد. حالا امروز شرکت LG اعلام کرده که می‌خواهد در جریان برگزاری هیجان‌انگیزترین رویداد موبایلی دنیا یعنی نمایشگاه MWC از مدل ۲۰۱۸ سری V۳۰ رونمایی کند. LG ادعا کرده که در این گوشی روی تشخیص تصاویر تمرکز زیادی کرده است. ال‌جی از قابلیت جدید این گوشی به عنوان هوش مصنوعی پیشرفته یاد کرده تا بتوان در یکی از حالت‌های عکاسی، از تجزیه تحلیل تصاویر به صورت خودکار استفاده کرد. ییش از این، شرکت هوآوی با استفاده از تراشه Kirin ۹۷۰ در گوشی Mate ۱۰ و شرکت گوگل در قابلیت Lens گوشی‌های پیکسل برای ارائه پیشنهادات خرید براساس تجزیه تحلیل تصاویر ثبت شده در این زمینه فعالیت‌های جدی کرده‌اند.

LG بجای آن که تمرکز خود را روی طراحی و توسعه دستیار صوتی هوشمند انحصاری خود معطوف کند (همانند کاری که سامسونگ با بیکسبی انجام داد)، در تلاش است با تکیه بر دستیار صوتی گوگل، ویژگی منحصربه‌فردی را در محصولات خود به همراه بیاورد تا نظر مشتریان را بیش از پیش به سوی خود جلب کند. مجهز کردن دوربین گوشی V۳۰ به هوش مصنوعی از جمله اقدامات اخیر این شرکت برای ارتقای ویژگی خاص در محصولات جدید قلمداد می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج