۶۷۶۷۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اقبالی: ذوب آهن نظم دفاعی نداشت

مدرس رسمی فیفا گفت: لیگ قهرمانان آسیا مثل فوتبال ایران نیست که در آن فرصت سوزی کنید و قدر موقعیت‌های گلی که به دست می‌آورید را ندانید.

خبرگزاری مهر: مسعود اقبالی در خصوص شکست تیم ذوب آهن مقابل الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: صحبت های امیر قلعه نویی را بعد از بازی شنیدم که گفت در۱۰ دقیقه کار از دست مان در آمد و بر اثر اشتباهات فردی بازی را باختیم. در حالی که نمی‌توان اسم این را اشتباهات فردی گذاشت. ذوب آهن ساختار دفاعی خوبی نداشت و از هم گسیخته بازی می‌کرد.

وی افزود: وقتی در طول ۹۰ دقیقه نظم تیمی را نمی‌توان کنترل کرد، تیم های باشگاهی آسیایی که بازیکنان خیلی بزرگ و با تجربه‌ای هم به خدمت گرفته‌اند به خوبی از این روزنه‌ها و رخنه‌ها استفاده می کنند و نتیجه هم می‌گیرند. ذوب آهن در مقابل الدحیل نظم تیمی نداشت و در ساختار دفاعی خوب عمل نکرد. خوردن ۳ گل در یک بازی را نباید به اشتباهات فردی نسبت داد.

مدرس رسمی فیفا با اشاره به برخی از فرصت‌های از دست رفته ذوب آهن بیان داشت: جام باشگاه های آسیا مثل فوتبال داخلی ما نیست که چند موقعیت گل داشته باشید و از آن استفاده نکنید. در آسیا باید بتوانید از اندک موقعیت ها هم استفاده کنید و گرنه نتیجه همین می‌شود که می بینید. قلعه نویی را هم در اواخر بازی مستاصل دیدم. مثل افرادی بود که هیچ کاری از دستش بر نمی آید.

اقبالی در ادامه بیان داشت: فوتبال ما به گونه‌ای است که بعضا واقعا آخر فوتبال نمی فهمیم چه شده. گل می‌زنیم و گل می‌خوریم اما آخرش هم نمی‌فهمیم چطوری گل زدیم و چطوری گل خوردیم. نتیجه هم این می‌شود که در لیگ قهرمانان آسیا بهترین بازیکنان ما مغلوب تیم هایی می شوند که از چند بازیکن بازنشسته اروپایی استفاده می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج