جاباما
۶۷۶۸۶۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

العبادی: عراق، امروز پیروز و یکپارچه ایستاده است

حیدر العبادی در کنفرانس بازسازی عراق در کویت، گفت که داعش زیرساخت‌ها و منازل عراقی را نابود کرد اما عراق امروزه پیروز و منسجم باقی مانده است.

خبرگزاری فارس: «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق که در کنفرانس بازسازی عراق در کویت سخن می‌گفت، تأکید کرد که این کشور قادر به جذب سرمایه‌گذاران است.

به گزارش شبکه الحدث، وی افزود: بازگشت آوارگان منوط به کمک در راستای بازسازی خانه‌هایشان است و تروریست‌های داعش زیرساخت‌ها و منازل مسکونی مردم را نابود کردند.

وی سپس تأکید کرد، با تمامی این‌ها، عراق امروزه پیروز و منسجم پابرجا مانده است و برای ما آزادی انسان پیش از آزادی خاک اولویت دارد.

نخست‌وزیر عراق افزود: شرایط برای سرمایه‌گذاران آماده است و در این رابطه کمیته‌ای جهت تسهیل کار و ورود آن‌ها تشکیل شده است.

وی بر ادامه اصلاحات اقتصادی و تحقق رشد و توسعه در عراق تأکید کرد.

کنفرانس بازسازی عراق در کویت امروز (سه شنبه) با حضور کارشناسان عالی‌رتبه و مشارکت مدیر کل صندوق توسعه اقتصادی و عربی کویت، شماری از شخصیت‌های عراقی از جمله رئیس صندوق بازسازی مناطق جنگ‌زده این کشور آغاز شد.

این کنفرانس به مدت سه روز برگزار می‌شود و بیش از ۷۰ هیأت از کشورها، سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای در آن مشارکت دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقت خواب و بیدار شدنت هم از این کشور پاون کسور اجازه میگیری. عبادی کسی نیستی فقط سخنگو شدی مارکت نخست وزیری لطفا نمایش بدین ممنونتم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج