جاباما
۶۷۶۹۰۴
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

پیروانی: همه از خدای‌شان است در پرسپولیس بمانند

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که این باشگاه همه بازیکنانش را برای سال آینده می‌خواهد و آنها هم از خدای‌شان است که در این تیم بمانند.

خبرگزاری تسنیم: افشین پیروانی پس از پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل نسف قارشی ازبکستان، اظهار داشت: این پیروزی را به همه تبریک می‌گویم، به تیم پرسپولیس، باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران بزرگ پرسپولیس. تیم ازبکستانی هم نشان داد که تیم خوبی است، اما ما هم پرسپولیس هستیم و بهترین تیم ایران. همین اختلاف در جدول نشان می‌دهد که چقدر توقع از پرسپولیس زیاد بوده، هست و خواهد بود. ان‌شاءالله همان‌طور که امروز گام اول را بلند برداشتیم، هفته آینده هم تیم گران‌قیمت السد را شکست بدهیم و برای باشگاه افتخار کسب کنیم.

وی در مورد دلایل عدم استقبال هواداران پرسپولیس از دیدار مقابل نسف قارشی، گفت: وسط هفته بودن، بارندگی و چون شاید یکسری فکر کردند تیم نسف قارشی زیاد قوی نیست، باعث شد تماشاگران کمتر به ورزشگاه بیایند. هیچ‌ مسابقه‌ای ساده نیست و مطمئن باشید در همه بازی‌ها به یار دوازدهم نیاز داریم. باید دست به دست هم بدهیم تا نتیجه خوبی بگیریم. پرسپولیس چون تیم بزرگی است، همیشه احتیاج به بازیکنان بزرگ هم دارد و امسال و سال آینده هم می‌تواند شگفتی‌ساز شود. دیروز یک نفر از من در مورد ستاره روی پیراهن تیم پرسید که من گفتم این تیم پر از ستاره است. ان‌شاءالله برای تیم پرسپولیس قهرمانی را بیاوریم. مطمئناً خوب بازی می‌کنیم، حضور این همه خبرنگار هم نشان می‌دهد که پرسپولیس حرف برای گفتن دارد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس راجع‌به آخرین وضعیت شجاع‌ خلیل‌زاده، تصریح کرد: اَبروی شجاع شکافت و او را به بیمارستان بردند.

پیروانی در مواجه شدن با سؤال خبرنگاری راجع‌به تشویق علی کریمی، گفت: کریمی از افتخارات باشگاه پرسپولیس است. همه او را دوست دارند، ما هم دوستش داریم، ان‌شاءالله موفق باشد.

وی همچنین در مورد اظهارات اخیر علی کریمی هم ترجیح داد که سکوت کند و حرفی نزد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به برنامه این تیم پس از دیدار مقابل نسف قارشی، خاطر نشان کرد: فردا (چهارشنبه) یک بازی دوستانه داریم، پس‌فردا استراحت می‌کنیم و از جمعه آماده می‌شویم برای بازی حساس‌مان مقابل السد.

پیروانی در واکنش به صحبت‌های خبرنگاری مبنی بر اینکه «برخی بازیکنان پرسپولیس از جمله محسن مسلمان اعلام کردند که پیشنهاد دارند و نمی‌خواهند قراردادشان را تمدید کنند»، گفت: چه کسی این را گفته؟! شما اطلاع دارید که برخی‌ها گفتند تمدید نمی‌کنند؟ تیم ما پر از ستاره است و همه بازیکنان از خدای‌شان است در اینجا بازی کنند. باشگاه پرسپولیس تمام بازیکنانش را می‌خواهد و به همه احتیاج دارد. این برای پرسپولیس افتخار است که تیم‌های دیگر بازیکنانش را می‌خواهند، نه تنها تیم‌های ایرانی، تیم‌های خارجی هم می‌خواهند. همه باید دست به دست هم بدهیم که سال سختی که پیش رو داریم را پشت سر بگذاریم، بحث بازی نکردن را باید از مربی بپرسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بنده خدا پر از کمبود که کودکانه و از سر تعصب حرف میزنه متاسفم

    • امید

      خیلی احمغی با این تیترت

    • بدون نام

      قابل‌توجه‌علی‌چونه‌وطرفدارای‌همسنگش.اگه‌کیروش‌نقطه‌ضعف‌اخلاقی‌وفنی‌داشت‌پیروانی‌ونکونام‌باید‌برعلیهش‌صحبت‌میکردن،آیااین‌سکوت‌اونا‌‌‌‌چه‌دلیلی‌میتونه‌داشته‌باشه؟وچرارسانه‌هادراین‌موردلال‌مونی‌گرفتن؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج