۶۷۶۹۵۵
۶ نظر
۵۰۱۴
۶ نظر
۵۰۱۴
پ

موسوی لارگانی:

حرفی از اعتراض در چهلمین سالگرد انقلاب نبود

نماینده مجلس گفت: روزهای نزدیک به برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بسیاری از شبکه‌های اجتماعی خارجی و برخی شبکه‌های داخلی، روزنامه‌ها و سایت‌های خبری القاء کرده بودند که مردم نمی‌آیند، اما با این تبلیغات سوء مردم آمدند و در آن روز کسی حرفی از اعتراض نزد.

خبرگزاری فارس: سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، با تشکر از حضور میلیونی تمامی مردم ایران اسلامی و بویژه مردم اصفهان و شهرستان فلاورجان گفت: بعنوان کوچکترین خدمتگذار ملت ایران تشکر ویژه دارم از مردم کشورمان که همواره در تمامی صحنه‌هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیاز به حمایت داشته، جانانه در میدان حضور یافته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مردم بار دیگر آمدند و با حضورشان پایه‌های نظام را مستحکمتر کردند، افزود: ما در روز سالگرد پیروزی انقلاب از رئیس جمهوری کشورمان انتظارم داشتیم تا در سخنانش از مردم بابت این بردباری تشکر کند و از حل مشکلات معیشتی سخن بگوید.

موسوی لارگانی با اشاره به اینکه بحث رفراندوم یک بحث فریبکارانه و برای زمانی است که ما نتوانیم وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم، گفت: زمانی که من نتوانم به وظایف خود به خوبی عمل کنم ذهن مردم را منحرف می کنم و این جایش در سخنرانی این روز بزرگ نبود.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان بیایند برای مشکلات معیشتی و تحریم های ظالمانه ای که بر این ملت تحمیل شده است چاره اندیشی و از حق مردم دفاع کنند، افزود: جنگ نا برابر ۸ ساله‌ای که بر ما تحمیل شد را بیایند و عنوان کنند، مقام معظم رهبری همه هستی اش را فدای نظام کرده‌اند، تعجب برانگیز است که برخی که خود سال­ها در خانه ملت در جایگاه نمایندگی، ریاست مجلس حضور داشته اند نامه می نویسند و چنین بحث های انحرافی را مطرح می کنند.

موسوی لارگانی با اشاره به این نکته که هر چه از این دست نامه پراکنی‌ها وجود داشته باشد ماهیت درونی خود این افراد هویدا می شود، گفت: ملت ایران آن جایگاه رفیع مقام معظم رهبری را شناخته اند، دفاع همیشگی مقام معظم رهبری از حق مظلوم و محرومان جامعه را دیده اند، توصیه‌های ایشان را به مسئولان نظام دیده اند و قطعا فریب ظاهرکاری‌ها را نمی خورند، نباید مردم را منحرف کنیم، مردم در صحنه آمدند، حرفشان و مشکلاتشان را قبلا بیان کردند.

وی با تاکید بر اینکه مردم ما اگر می گویند آزادی می خواهیم، این به معنی بی بندباری نیست، افزود:

اگر بگوییم آزادی بیان و قلم است، در هیچ کشور مانند ایران آزادی نیست، مگر جایی را سرغ داریم که این حجم گسترده در شبکه های اجتماعی سخن پراکنی کنند. مردم ما در مقابل بی بندباری آمدند فریاد زدند و مخالفت کردند اما برخی بی بندباری و آزادی های افراطی حیثیت اسلام را زیر سوال برده، مذهب تشیع را زیر سوال برده بیاییم آنها را اصلاح کنیم، نه اینکه دوباره یک راه دیگر چون بدحجابی و بی حجابی را رواج دهیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: روزهای نزدیک به برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از شبکه های اجتماعی خارجی و برخی شبکه های داخلی روزنامه ها و سایت های خبری القاء کرده بودند که مردم نمی آیند، اما با این تبلیغات سوء مردم آمدند و در آن روز کسی حرفی از اعتراض نزد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهران

      شما هم اینطوری فکر کن .
      توکه نماینده استانی هستی که خشکسالی در یکی دوسال آینده گریبان گیرش می شود بگو چه اقدامی کرده ای و فعلا دستمال یزدی را نگه دار ممکنه بعدا نیازت بشه

    • بدون نام

      پس به فسادتون ادامه بدین مردم راضین ازاین وضعیت

    • نگار

      یعنی میخواین واقعیت رو نادیده بگیرین و بگین همه مردم خوشحال و راضی هستن؟دوره این طرز برخوردا که یه جور رفتار کنیم انگار هیچی نشده بنظرتون نگذشته؟دلارم که ۵ هزار تومن نشده نه؟

    • بدون نام

      خوب شما هم بفکر مردمتان باشید.

    • بدون نام

      مردم جان میدن برای انفلاب انوقت مدیران پست ومنافق به کشور ومردم از پشت خنجر میزند مرگ بر سازمان مدیریت واستخدامی کشوری خائن وپست که نظارت نمیکند بر کار مدیران در ساسر کشور

    • بدون نام

      یکی توضیع بده لطفٱ.. این رفراندم چیه که باتوجه به حضورمیلیونی! ازاسم آن وحشت دارند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج