۶۷۶۹۶۹
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

آمار ویژه امید ابراهیمی؛ ۹۶ پاس، ۵ خلق موقعیت

عملکرد ویژه امید ابراهیمی فرصت را برای بازگشت استقلال مهیا کرد.

وبسایت نود: استقلال در بازی با الریان چند آمار ویژه داشت. یکی از آن‌ها مالکیت بالای توپ بود. تیم شفر در این بازی ۶۲درصد صاحب توپ بود و فوتبالی با مالکیت بالا را در دستور کار قرار داد. هر چند که دو گل زودهنگام الریان هم این اجازه را به استقلالی‌ها داد که یک ساعت مقابل این تیم عقب‌کشیده صاحب توپ باشند و پاس‌کاری کنند. ولی این آمار ثبت نمی‌شد مگر به لطف روز خیلی خوب امید ابراهیمی. امید در این مسابقه ۹۶ پاس داد. آماری فوق‌العاده که شاید او را در بین بیشترین پاس‌دهندگان هفته اول لیگ قهرمانان قرار دهد. دقت پاس ابراهیمی هم بالا بود و ۸۶درصد از پاس‌های ابراهیمی با موفقیت به مقصد رسید. این آمار امید برای پاس‌های در زمین حریف عدد ۸۳% بود. البته این طور نبود که بازیگردان استقلال، فقط پاس‌های عرضی و کم ریسک دهد. امید در این بازی ۱۴ پاس بلند فرستاد. چهار سانتر موفق هم داشت. یعنی دو برابرِ وریا غفوری که در سمت راست وظیفه ارسال سانتر داشت، سانترهای امید موفق‌تر بود. که یکی از آن‌ها هم در دقیقه ۸۸ توسط علی قربانی گل شد. امید ابراهیمی وسط زمین را مال خود کرده بود و به کسی اجازه پادشاهی نمی‌داد.

هیت‌مپ امید ابراهیمی مقابل الریان

آمار ویژه امید ابراهیمی؛ ۹۶ پاس، ۵ خلق موقعیت

امید ابراهیمی در این مسابقه ۵ بار برای استقلال موقعیت ساخت. فقط جپاروف با ساخت ۶ موقعیت عملکردی بهتر از امید داشت. ابراهیمی در کارهای دفاعی هم به کمک تیم آمد و ۴ عملکرد دفاعی داشت. ضمن اینکه در ۵ تا از یازده دوئل‌اش هم برنده شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      دقيقا فرق مربي داخلي بامربي خارجي باکلاس عيارش همينه که برانکو وشفرتيم قدرتمندساخته اند وتيم هاي ديگربامربي داخلي درجام باشگاهاي اسيا ميلنگند پرسپوليس واستقلال امروز واقعا بازي کردند وحق استقلال بردبود بهرحال ازبازي هردوتيم لذت برديم مخصوصا استقلال که روي عربهاروکم کرد،،،،يک هوادارپرسپوليس،

    • بدون نام

      چرا این حرفها را مینویسین. ...آخه پاس رو به عقب و عرضی و اکثرا دو سه متری هم پاس حساب میشه تنها پاس گلی که داد توی هشت ماه که اتفاقی بود و با برنامه هم نبود همین بود ..وظیفه هافبک دفاعی را روی گلهای اول و دومی که استقلتل خورد ببینید که چه جوری امید ابراهیمی عقب مونده و گلها راخوردند بیچاره خسرو و فرشید اسماعیلی با اونهمه حرکات خلاقانه ...که هیچ اسمی ازشون نیست

    • وتقعا

      واقعا فرمانده ی میان میدان است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج