۶۷۶۹۷۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

مقایسه آمار رونالدو و نیمار در فصل جاری

دو ستاره بزرگ رئال و پاریسن ژرمن در مقابل هم.

وبسایت نود: رئال مادرید و پاریسن ژرمن در حالی چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا در جدال حساس دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند که همه نگاه ها معطوف به تقابل نیمار و رونالدو شده است. نیمار که شش ماه است بارسلون را به مقصد پاریس ترک کرده، این بار با یپراهن پاریسن ژرمن به برنابئو می رود. نگاهی داریم به آمار این دو بازیکن در فصل جاری:

۲۳- رونالدو در ۲۸ بازی این فصل تاکنون موفق به زدن ۲۳ گل شده است که نسبت به فصل قبل آمار بهتری است. او فصل قبل در ۲۸ بازی ابتدایی اش برای رئال مادرید، ۲۱ گل زده بود. هر چند دقایق بیشتری هم بازی کرده بود. جالب اینجاست که رونالدو در چهار بازی اخیر لالیگایی اش، هفت گل زده است.

۲۷- نیمار در ۲۷ بازی این فصل ۲۷ گل زده است. میانگین یک گل به ازای هر بازی. رونالدو در ۲۸ بازی، ۲۳ گل زده است که البته بدترین آمار وی از نظر میانگین گل به ازای هر بازی از سال ۲۰۰۹ است.

۹- رونالدو همچنان در لیگ قهرمانان می درخشد. او در تمام شش بازی دور گروهی گلزنی کرد. و با ۹ گل زده نسبت به نیمار ۶ گله در لیگ قهرمانان برتری دارد.

۵- هر دو بازیکن در این فصل ۵ پنالتی را گل کرده اند. با این تفاوت که رونالدو مجبور نبوده با کاوانی بر سر زدن پنالتی بحث کند!

۱۸۸- رونالدو ۱۸۸ شوت به سمت دروازه حریفان داشته که ۷۲ تای ان در چارچوب بوده، برای نیمار این ارقام به ترتیب ۱۲۶ و ۵۸ شوت است.

۱۴- نیمار در این فصل ۱۴ پاس گل ارسال کرده که خیلی بیشتر از رونالدو با ۵ پاس گل است. از نظر خلق موقعیت هم نیمار با ایجاد ۸۹ فرصت گلزنی در مقابل ۳۵ موقعیت ایجاد شده توسط رونالدو، برتر است. نیمار در این فصل بعد از ۱۸ بازی لیگ، روی ۳۰ گل پی اس جی تاثیر مستقیم داشت.

۳۱۸- نیمار در این فصل ۳۱۸ بار برای دریبل زدن تلاش کرده که ۱۸۹ دریبل موفق داشته، برای رونالدو این آمار به ترتیب ۵۹ و ۳۵ است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط کریس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج