۶۷۶۹۷۹
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

آمار عجیب اما واقعیِ منشا در پرسپولیس!

گادومین منشا در مقابل نسف قارشی زننده ی اولین گل تیمش بود تا در کمال شگفتی تعداد گل های آسیایی او از تعداد گل های داخلی او برای پرسپولیس بیشتر شود.

ورزش سه: گادومین منشا در مقابل نسف قارشی زننده ی اولین گل تیمش بود تا در کمال شگفتی تعداد گل های آسیایی او از تعداد گل های داخلی او برای پرسپولیس بیشتر شود.

دو گلی که منشا به الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیای فصل گذشته زد، پرسپولیس را به مرحله بعدی این مسابقات رساند، اما دو گلی که به الهلال زد، نتوانست تیمش را فینالیست کند؛ اما منشا در مجموع، 231 دقیقه در لیگ قهرمانان فصل گذشته آسیا به میدان رفت و توانست 4 گل بزند. یعنی برای هر گل، او کمتر از 58 دقیقه زمان نیاز داشت تا آمار منحصر به فردی از این حیث به جا بگذارد.

البته منشا که فصل گذشته در رقابت های لیگ برتر ۱۵ گل برای پیکان به ثمر رسانده بود، در لیگ هفدهم آمار خوبی نداشته و علیرغم اینکه در بسیاری از دیدارها در کنار علیپور راهی میدان شده است، تنها ۴ گل به ثمر رسانده است.

مهاجم نیجریه ای سرخپوشان که نشان داده در رقابت های آسیایی نمایش بهتری ارائه می دهد، در اولین دیدار پرسپولیس برابر نسف قارشی ازبکستان زننده ی اولین گل تیمش بود، تا تعداد گل های او در آسیا به شکلی تامل برانگیز از گل های او در لیگ بیشتر شود. جالب اینکه منشا 5 گل آسیایی خود را طی 321 دقیقه به ثمر رسانده، اما در لیگ برتر طی 1514 دقیقه 4 گل به ثمر رسانده که اصلا این دو آمار با یکدیگر قابل مقایسه نیست.

شروع خوب منشا و علیپور در اولین دیدار آسیایی سرخپوشان تا حدودی خیال برانکو را از کیفیت خط هجومی تیمش برای ادامه ی رقابت ها راحت کرد.
آمار عجیب اما واقعیِ منشا در پرسپولیس!

عکس ها از مهدی ابراهیمی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اکسین

      گادوین منشا دونده و درگیرانه بازی می‌کنه و مدافعان حریف رو تحت فشار میذاره،اگر در ضربات آخر دقت کنه و بیشتر پاس بده، یه بازیکن کامل میشه.

    • بدون نام

      منشا قدرت بدنی خوبی دارد ولی باهوش تیست !ولی اکثر گل های علیپور در جای مناسب قرار دارد

    • سام

      فقط گل زدن مهم نیست پاس کاری و کار تیمی هم مهمه.

    • محسن

      کریس رونالدو هم شرایطی تقربیا مشابه منشا دارد در این فصل لیگ قهرمانان اروپا 7 بازی 11 گل زده و در لالیگا 18 بازی 11 گل به واقع عرصه های باشگاهی در سطح قاره حساسیت و جذابیت بیشتری دارد برای هر بازیکنی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج