جاباما
۶۷۶۹۸۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

۴۰ هزار میلیارد برای ایمن سازی مدارس

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: ۴۰ هزار میلیارد تومان برای ایمن سازی مدارس در سطح کشور نیازمندیم.

خبرگزاری فارس: جلسه انتخابات اعضای هیأت مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با حضور رؤسای مجامع خیرین مدرسه ساز استان های کشور در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد.

محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ضمن تقدیر از زحمات رؤسای مجامع خیرین مدرسه ساز کشور، با بیان اینکه جامعه خیرین مدرسه ساز کشور راه طولانی را در پیش رو دارد، گفت: ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ایمن سازی مدارس در سطح کشور نیازمندیم که این مهم عزم ملی را می طلبد.

حافظی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵ هزار و ۷۰۰ پروژه نیمه تمام در سطح کشور وجود دارد که نیازمند مشارکت دولت و خیرین مدرسه ساز است، افزود: سال گذشته اعتبار دولت در مدرسه سازی مبلغی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان بود که در موقعیت کنونی این رقم تنزل پیدا کرده است.

علی شیرزاده مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت : مجموعه خیرین مدرسه ساز طی ۲۰ سال گذشته نهادی را پرورش داده اند که اکنون به درختی پربار تبدیل شده است و یکی از اهداف ما تزریق نیروهای جوان به این مجموعه است که برگزاری ۳۴۰ جشنواره خیرین مدرسه ساز در سطح کشور می تواند ما را در رسیدن به این هدف یاری نماید.

وی با تأکید بر اینکه هر دانش آموز نیازمند ۸ مترمربع فضای آموزشی است، گفت: هم اکنون ۴۰ میلیون مترمربع کمبود فضای آموزشی در سطح کشور وجود دارد.

وی افزود: در سال گذشته تعهد خیرین مدرسه ساز مبلغی بالغ بر هزار میلیارد تومان بوده که تا کنون بالغ بر ۵۰ درصد آن محقق شده است.

شیرزاده ادامه داد: امیدواریم در سال آینده، تعهدات دولت در پروژه های خیرین مدرسه ساز به طور چشگیری افزایش می یابد که رقم آن به زودی اعلام خواهد شد.

در پایان این جلسه نیز اعضای هیأت مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور انتخاب و معرفی شدند.

محمدرضا حافظی،کاظم قلم چی، ناصرقفلی، حسین حریری، علی فخاری، سیدمحمود برقعی، زهره میردامادیان به عنوان اعضای هیأت مدیره و احترام فرنو، عبدالله فرمانی هم به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خدا

      چه جوری حساب کردین؟فقط نوسازی/ساختمان سازها 1000متر زیربنای ساختمان مسکونی را حداکثر متری 1میلیون هزینه میکنن ،میشه 1میلیارد/یعنی بااین بودجه 40،000تا مدرسه با زیربنای 1000مترمربع میشه ساخت /اونوقت شما میخواین فقط نوسازی کنید؟جل الخالق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج