۶۷۶۹۸۵
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

ذوالفقارنسب: کی‌روش، فرهنگ پایین خودش را نشان داد

کارشناس فوتبال ایران گفت که رفتار اخیر کارلوس کی‌روش نشان‌دهنده شخصیت پایین او بود.

خبرگزاری تسنیم: بیژن ذوالفقارنسب در مورد مناظره تلویزیونی علی کریمی و محمدرضا ساکت در برنامه نود اظهار داشت: مناظره خوبی بود اما فکر می‌کردیم مسائل بازتر شود و طرفین به خاطر اختلاف نظرهای زیاد مجادله‌های بیشتری داشته باشند که البته این اتفاق رخ نداد. هر دو طرف ماجرا در مباحث خود اخلاق را رعایت کردند که این یکی از نکات مثبت مناظره بود.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم نتیجه‌ای از این مناظره بگیریم باید گفت از از نظر مباحث فوتبالی؛ علی کریمی ناگفته‌های زیادی داشت و دارد که یا نخواست بگوید یا اینکه فرصت پیدا نکرد. هر چند که خیلی از مباحث هم به طور کامل به آن پرداخته نشد. کریمی در این مناظره بسیار با اخلاق رفتار کرد و پیگیر مسائلی شد که واقعا جای پیگیری دارد، ضمن اینکه او اطلاعات خیلی خوبی هم جمع‌آوری کرده بود.

کارشناس فوتبال ایران با تاکید بر اینکه ساکت در این مناظره فقط سعی می‌کرد به شیوه اداری پاسخ دهد، یادآور شد: خیلی از مسائلی که کریمی با اطلاعات مطرح می‌کرد مورد تایید ساکت قرار نمی‌گرفت اگرچه نظر من این است که مسائل عنوان شده از سوی کریمی نیاز به جراحی بسیار عمیق دارد. خیلی از مسائل است که ما در مورد آنها اطلاعات نادرست به AFC و فیفا داده‌ایم. تاکید زیادی داریم که فوتبال‌مان خصوصی شده در شرایطی که خیلی از هزینه‌های باشگاه از سوی ارگان‌های دولتی تامین می‌شود و کریمی هم در مناظره‌اش به این نکته تاکید داشت. کارهای غیر قانونی زیادی در فوتبال ما انجام می‌شود و خیلی از مسائل عنوان شده باید باز شود. امیدوارم با درایت و دخالت ناظران آگاه و واجد شرایط مسائل مطرح شده تحت بررسی قرار گرفته و با خاطیان برخورد شود.

ذوالفقارنسب در پاسخ به این سوال که آیا پاسخ‌های دبیرکل فدراسیون فوتبال او را به عنوان یک بیننده قانع کرد یا نه، گفت: با توجه به شناختی که از ساکت دارم او از لحاظ شخصیتی خیلی راحت‌تر از اینها می‌توانست صحبت کند اما سعی کرد در چارچوب شرح وظایفی که دارد از فدراسیون و اقدامات صورت گرفته دفاع کند. مسلما خیلی از کارهای انجام گرفته در فدراسیون مورد تایید خود ساکت هم نبوده و نیست اما من در این برنامه شخصیت کامل ساکت را روی آنتن ندیدم و او فقط سعی داشت از فدراسیون دفاع کند. کریمی اما کاملا خودش بود؛ همان شخصیت کاملا ورزشی که سعی داشت اطلاعات خوب خود و فراتر از انتظارش را مطرح کند که البته خیلی از آنها را بیان نکرد.

کارشناس فوتبال ایران در ارتباط با اظهارات کی‌روش علیه کریمی که در این مناظره از سوی عادل فردوسی‌پور مطرح شد، خاطرنشان کرد: بیان آن گفته‌ها از سوی سرمربی تیم ملی فقط فرهنگ پایین او را نشان داد. به نظر من این نوع صحبت کردن و گفتمان نشات گرفته از فرهنگ ضعیف اوست. تعجب می‌کنم او با این فرهنگ چطور در تیم‌های بزرگی کار کرده است هر چند شاید به خاطر همین فرهنگ پایین کی‌روش است که او در کشورهایی که کار کرده چندان دوام نیاورده است. واقعا باعث تاسف است که کی‌روش با این شخصیت و نوع گفتمانش سال‌هاست هدایت تیم ملی ایران را بر عهده دارد. شاید نتایج تیم ملی با کی‌روش خوب بوده اما کار مدیریتی و نوع گفتمانش اصلا مورد تایید نیست و دلیل آن همان فرهنگ پایینش است. باید به کریمی تبریک بگویم که در برنامه زنده تلویزیونی وقتی آن نوع گفتمان ناپسند را دید خیلی مودبانه جواب داد تا بزرگی‌اش را نشان دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لابد میکروفون پرت کردن نشون دهنده فرهنگ بالاس!!!

    • بدون نام

      درودیرتو کورد باشخصیت

    • مسعود

      متاسفانه فوتبال ما آنقدر بی دروپیکر وبی حساب وکتاب است که هرکسی به خود اجازه میدهد بدلخواه خود همه چیز را به لجن بکشد ولبخند پیروزمندانه همه را به سخره بگیرد تازه در پایان کلی هنر نمایی مربی تیم ملی را برای محاکمه در برنامه دعوت به مذاکره میکند.در کجای دنیا به ستاره های خود اجازه میدهند اینگونه مسؤلین ورزشی را محاکمه کنند ایا به مسی..رونالدو ...ووؤوؤاین اجازه داده میشود. واقعا که ورزش بی درو پیکری داریم....

    • سامان

      فوتبال یا علی کریمی و امثال اینا هیچ اهمیتی ندارند مهم عابرو و اسم ایران کشور عزیزمان هست ،در آستانه جام جهانی ی کاری بکنید که این آقا قهرکند و در نتیجه تیم ملی از هم بپاشد ،بابا ول کنید ،کی چی گفت ،کی چی نگفت ،بس کنید.فعلا حیثیت کشورمان در میان است.همیشه اگر هم قرار است موفقیتی نصیب کشورمان شود بعضی ها از حسادت به بهانه های مختلف میخوان مشکل درست کنند ،من اگر رفتم دیگر بر نمی‌گردم به فوتبال ،تورو خدا نرو !!!!!!!

    • بدون نام

      حسودا

    • بدون نام

      تودیگه چی میگی؟؟؟

    • بدون نام

      هشت مقدش

    • بدون نام

      شرمت‌باد!!!توباعث‌سرافکندگی‌ماکردهاییکاش‌میدونستم‌سرت‌به‌کدوم‌آخوربنده‌که‌اینطورخاروخفیف‌شدی؟واقعاشرمت‌نمیشه‌ازفرهنگ‌پایین‌کیروش‌حرف‌میزن‌؟بنظرتوکریمی‌مودب‌بود؟!؟!حالا‌یه‌سوال‌من‌ازتودارم‌حقیر،چطورامثال‌توبافرهنگ‌که‌تواین‌چندساعت‌اونچه‌لایق‌خودشونه‌روبه‌کی‌روش‌گفتن‌ازجمله‌انواع‌فحش‌های‌رکیک‌کروکوربودی‌که‌ندیدی‌‌!!!ودوم‌اینکه‌چراهروقت‌این‌باباچوبشوبلندمیکنه‌توبایدبدندان‌بگیری‌خودفروش؟؟؟

    • بدون نام

      ننگ‌برتوبادسالوس‌که‌توروزروشن‌حق‌روناحق‌میکنی!بگوازاین‌حق‌فروشی‌چقدرگیرت‌میادتابرات‌جمع‌کنیم‌مایه‌ننگ!!!ننگ‌براون‌لقمه‌نونی‌که‌امثال‌توسرسفرتون‌میبرید‌بی‌وجود

    • گرگانی

      بابا بیخیال تورو خدا . چند ماه مونده به جام جهانی تیم رو وارد حاشیه نکنید

    • ارتش سرخ اسیا

      من نمیدونم این کی‌روش نفر4جهان هستش از نظر حقوق ولی چیکار کرده برامون بعد 7سال مربیگری باید هم تیم ملی بدون دردسر صعود می‌کرد این آقا فقط مونده جای رئیس جمهور درکار مملکت هم دخالت کنه. کدوم بازی لیگ نگاه میکنه فقط به فک بیزینس هستش افسار فدراسیون گرفته دستش هرجا دوس داشته باشه میرونه اخراج میکنه استخدام میکنه. چقدر بدبختیم ما هم پول میدیم هم دستور میگیریم متاسفم بر فساد(فدراسیون)فوتبال

    • بدون نام

      فرهنگ کجابود یک مشت ولگرد که ریئس فدراسیون ویک مشت اجنبی پرست حمایتش میکنن وگرنه اگرپیشنهادبیشتربداشت وهرکاری بتونست انجام بده که تاحالا رفته بود

    • عادل مالک

      باسلام
      ما همگی حق رو کریمی میدیم ولی آقایان پیشکسوت مدیران باتجربه سرمربی های عزیز بنظرتون دم دمای بازی های جام جهانی خوب نیست تیم ملی رو به چالش بکشین که تیم روبه حاشیه ببرین

    • بدون نام

      شما باندهای مافیا فقط فرهنگتون بالاست اقای به اصطلاح کارشناس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج