جاباما
۶۷۷۱۳۷
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

ایرانپوریان: به نام طارمی توجه نمی‌کنیم

مدافع تراکتورسازی ابراز امیداری کرد تیمش شکست مقابل الاهلی عربستان را جبران کرده و به شرایط خوب برگردد.

ورزش سه: محمد ایرانپوریان درباره شکست تراکتورسازی مقابل الاهلی عربستان عنوان کرد: می دانستیم بازی سختی با الاهلی داریم اما عملکرد بدی نداشتیم. در بسیاری از دقایق سوار بر بازی بودیم و واقعا روی یک بدشانسی و توپی که هیچ کدام فکر نمی کردیم، گل خوردیم.

وی ادامه داد: ما شانس های زیادی برای گل زدن در بازی با الاهلی داشتیم. تلاش زیادی داشتیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد و در دقایق پایانی ناکام ماندیم. می توانستیم حداقل با یک تساوی زمین را ترک کنیم ولی این شانس را نداشتیم.

مدافع تراکتورسازی درباره شانس صعود تیمش به دور بعدی لیگ قهرمانان بیان کرد: ما هنوز ۵ مسابقه دیگر داریم و باید هرطور شده این شکست را جبران کنیم. در بازی های بعدی نهایت تلاشمان را خواهیم کرد تا امتیازات را جمع کرده و یکی از دو تیم صعود کننده باشیم.

ایرانپوریان با اشاره به جو ورزشگاه السیب عمان گفت: طبیعی است که ما دوست داشتیم در خانه خودمان میزبان باشیم. اینجا جو کاملا به ضرر تراکتور بود و بیشتر هواداران عربستانی در ورزشگاه حاضر بودند. این شرایط برای ما سخت بود. با این حال دیگر هرچه بوده گذشته و باید به آینده فکر کنیم.

وی درباره دیدار با الغرافه قطر که مهدی طارمی و وسلی اسنایدر را در اختیار دارد، تاکید کرد: برای ما فرقی نمی کند که تیم روبه رو چه بازیکنانی در اختیار دارد. باید بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و با برد از زمین خارج شویم. مهدی طارمی و اسنایدر بازیکنان بزرگی هستند اما همانطور که گفتم ما به نام ها توجهی نمی کنیم و کار خودمان را انجام می دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Mohsen

      انشاالله با اختلاف زیاد میبرین .

    • بدون نام

      طارمی کیلویی چند؟

    • پرشورها

      با غیرتا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج