۶۷۷۱۸۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سرنوشت «بازی تاج و تخت» در دستان کیست؟

در کامنتری دی‌وی‌دی فصل هفتم «بازی تاج و تخت»، که به تازگی منتشر شده، استیو کولباک یکی از تهیه‌کنندگان توضیح می‌دهد «خالقان سریال از ما خواستند نقشه‌ی وستروسی که سرسی لنیستر بر روی آن قدم می‌‍زند حتما در حیاط قصر باشد.

دنیای تصویر آنلاین: در کامنتری دی‌وی‌دی فصل هفتم «بازی تاج و تخت»، که به تازگی منتشر شده، استیو کولباک یکی از تهیه‌کنندگان توضیح می‌دهد «خالقان سریال از ما خواستند نقشه‌ی وستروسی که سرسی لنیستر بر روی آن قدم می‌‍زند حتما در حیاط قصر باشد. یعنی سقفی بر روی این نقشه قرار نگیرد و آفتاب مستقیم بر روی آن بتابد.» کولباک دلیل اهمیت این ویژگی را نمی‌گوید اما خود خالقان در این دی‌وی‌دی توضیح می‌دهند که رو باز بودن نقشه‌ی وستروس در کینگزلندینگ پیچش مهمی در قصه‌ی فصل بعدی است.
سرنوشت «بازی تاج و تخت» در دستان کیست؟

این واقعیت که نقشه در کینگزلندیگ باید در حیاط قصر کشیده می‌شد فقط یک معنی می‌تواند داشته باشد و یعنی از نظر استعاری آتش دهان اژدها وستروس را به آتش خواهد کشید. حالا سوال اینجا است که کدام یک از اژدهایان کینگزلندیگ را به آتش می‌کشند؟ اژدهای نامیرا یا اژدهایی که نفسش آتشین است؟

این نکته ما را باز می‌گرداند به رویای پیشگویانه‌ی دنریس تارگرین در فصل دوم. جایی که دنریس تارگرین خودش را در خانه‌ی نامیرایی پیدا می‌کند و در اتاق خرابه‌ی سریر که خاکستر شده و برف آن را فراگرفته قدم می‌زند، به تخت آهنی نزدیک می‌شود، تقریبا لمسش می‌کند و سپس توسط گریه‌های اژدهایانش به عقب کشیده می‌شود. این پیشگویی رویاگون احتمالا به این شکل معنا می‌شود که کینگزلندیگ را ویسرون به آتش خواهد کشید. اژدهایی که حالا دیگر پادشاه شب بر آن سوار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج