جاباما
۶۷۷۲۴۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

برانکو: نتیجه خوبی در ابتدای لیگ قهرمانان گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: یکبار دیگر به بازیکنان به خاطر بازی خوبی که ارائه کردند تبریک می‌گویم. نتیجه در ابتدای لیگ قهرمانان خوب بود.

خبرگزاری فارس: برانکو ایوانکوویچ در بین دو نیمه بازی دوستانه پرسپولیس، گفت: یکبار دیگر به بازیکنان به خاطر بازی خوبی که ارائه کردند تبریک می‌گویم. نتیجه در ابتدای لیگ قهرمانان خوب بود. نتیجه شاید نشان دهد نسف تیم قدری نیست اما آنها تیم خوبی بودند.

وی افزود: بچه‌ها توانایی‌شان را نشان دادند و برای ما کسب پیروزی در اولین بازی مان در لیگ قهرمانان مهم بود، همیشه گوشزد می‌کنم این نکته را که لیگ قهرمانان کیفیتی بالاتر دارد و مهمترین مسابقات باشگاهی در آسیا است. حریف بعدی ما السد قطر می‌توانم بگویم بهترین تیم این کشور است، بازیکنانی مثل مرتضی پورعلی گنجی و ژاوی کیفیت مضاعف به آنها داده‌اند. ما فرزاد حبیب‌الهی را به قطر فرستادیم تا دیدار این تیم مقابل الوصل را نظاره کنند. همچنین دیدار آنها مقابل الغرافه را هم دیدیم، السد تیمی متعادل و بسیار خوب است، ما بازی سختی داریم، نتیجه نامشخص است.

برانکو در رابطه با غیبت محسن مسلمان عنوان کرد: مسلمان اجازه گرفت و برای انجام یک کار شخصی راهی مشهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه هر روز به تعداد ملی‌پوشان پرسپولیس افزوده می‌شود و علی علیپور هم به تیم ملی رفت و امروز نیمی از بازیکنان غایب هستند، گفت: به علیپور بابت بازی خوب، گلزنی و دعوت به تیم ملی تبریک می‌گویم، خوشحالم او خودش را با بازی‌ها و گل‌هایش به تیم ملی تحمیل کرد. مهم نیست که ملی‌پوشان امروز نیستند، ما به دنبال کمک به تیم ملی هستیم.

برانکو در مورد اینکه علت غیبت کمال کامیابی‌نیا و محسن مسلمان در ترکیب اصلی چیست، عنوان کرد: کامیابی‌نیا که مصدوم بود و مدتی کنارمان نبود، ما این بازی‌های دوستانه را می‌گذاریم تا نفراتی که کمتر شرایط بازی دارند روی فرم بیایند، محسن مسلمان هم که در پستش با وحید امیری و فرشاد احمدزاده خوب کار می‌کنند.

وی در مورد مذاکره با بازیکنانی که قراردادشان به اتمام می‌رسد، گفت: ما لیست را دادیم، با بازیکنان هم به طور مستقیم صحبت نکردیم و در ادامه این کار انجام می‌شود.

وی در پایان در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس گفت: طبیعی است که بازیکنانی که قراردادشان تمام شده است، باید باشگاه با این نفرات مذاکره کند. در همین راستا ممکن است باشگاه استانداردهای خودش را داشته باشد و بازیکنان نیازهای شخصی داشته باشند. این نیاز دارد که مذاکره کنند تا به توافق برسند، مطمئناً به دنبال این هستیم تا با بازیکنان مذاکره کنیم تا در تیم بمانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاجی ام

      حریف حریفه قدرتمندی بود خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج