جاباما
۶۷۷۲۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مارسلو: شاید «نیمار» به رئال بیاید

مدافع برزیلی رئال مادرید از احتمال پیوستن نیمار به رئال مادرید گفته و مدعی شده برای بازی امشب نباید همه تمرکزشان را روی مهار این بازیکن بگذارند.

خبرگزاری مهر: مارسلو، مدافع تیم فوتبال رئال مادرید، معتقد است برای بازی حساس امشب مقابل پاری‎سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا اشتباه است که فقط روی نیمار و مهار او تمرکز کنند.

او در آستانه این بازی به خبرنگاران درباره نیمار و احتمال پیوستنش به مادرید گفت: نگفتم او به این تیم خواهد آمد، گفتم شاید روزی در این تیم بازی کند. من با نیمار صحبت کردم، اما حرفهایمان درباره فوتبال نبود.

مارسلو همچنین درباره بازی امشب گفت: باید به نیمار و مهار او فکر کنیم، اما این که تمرکزمان فقط روی او باشد اشتباه است. می‎دانیم که همه بازیکنان مهم هستند. می‎دانیم باید چه کنیم و فقط مراقب نیمار نخواهیم بود.

مارسلو در نهایت درباره سختی‎های بازی مقابل پی‎اس‎جی هم گفت: زمان کافی برای آماده شدن داشتیم، بازی سختی است و این تازه اولین بازی و بازی رفت است. فقط به نیمار فکر نمی‏‌کنیم، به دو یا سه بازیکن فکر نمی‏‌کنیم، حواسمان به همه تیم رقیب است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج