۶۷۷۲۶۲
۲۵ نظر
۵۰۰۵
۲۵ نظر
۵۰۰۵
پ

بالاخره پوتین مریض شد!

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه با وجود آنکه از اولین روز رسیدن به ریاست جمهوری بعد از پایان دولت بوریس یلتسین همواره خود را به عنوان یک نماد آمادگی جسمانی به رخ کشیده، اخیرا برای نخستین بار در دوران زمام داری‌اش به دلیل "ناخوشی و بیماری" چندین نشست و برنامه‌کاری خود را لغو کرده است.

خبرگزاری ایسنا: ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه با وجود آنکه از اولین روز رسیدن به ریاست جمهوری بعد از پایان دولت بوریس یلتسین همواره خود را به عنوان یک نماد آمادگی جسمانی به رخ کشیده، اخیرا برای نخستین بار در دوران زمام داری‌اش به دلیل "ناخوشی و بیماری" چندین نشست و برنامه‌کاری خود را لغو کرده است.

به نقل از روزنامه ایندیپندنت، این لغو شدن‌ها یکسری گمانه‌زنی درباره توان بلندمدت ولادیمیر پوتین به عنوان رهبری که به خاطر قدرت جسمانی تحسین شده، به وجود آمده است.

روز دوشنبه اعلام شد که پوتین به این بهانه به سوچی نخواهد رفت و امروز نیز او از شرکت در نشستی درباره میکرو الکترونیک در کرملین خودداری کرده و فردا نیز در اجلاسی در مسکو به نام اجلاس Mentor ۲۰۱۸ حضور نخواهد داشت و هفته بعد هم به منطقه خاور دور روسیه سفر نخواهد کرد.

گزارش شده که پوتین در آخرین حضورش در انظار عمومی یعنی در نشست موسوم به "رهبران روسیه" در کرملین نشانه‌هایی آشکار از بیماری نشان داد. به عنوان مثال صدایش ضعیف و مغشوش بود و چند بار سرفه کرد.

در عین حال نشریه ایندیپندنت گزارش داد که چند روز پیش در سفری به سیبری به هنگام همراهی خبرنگار این نشریه با پوتین این علائم مشاهده شده بود.

طی این مدت رئیس‌جمهور روسیه با دشواری سخنرانی‌های علنی خود را انجام داده، اشتباهاتی مرتکب شده و به نظر می‌رسید که تمرکزش را از دست می‌دهد.

روز سه‌شنبه دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین این صحبت‌ها درمورد جدی بودن بیماری پوتین را رد کرد.

او گفت: پوتین در کرملین و یا در اقامتگاه تفریحی‌اش در نوو - اوگاریوو به کارش ادامه خواهد داد.

پسکوف تاکید کرد: هنوز پوتین برنامه کاری‌اش را ادامه می‌دهد اما در این برنامه کاری مساله سرماخوردگی پوتین لحاظ شده و شما صدای او را شنیده‌اید. در حال حاضر زمستان است و خودتان وضعیت را می‌دانید.

روز یکشنبه پسکوف مدعی شد پوتین به این دلیل جلساتش را لغو کرده تا بر حادثه سقوط هواپیمای مسافربری در ساراتوف تمرکز کند. با این حال عدم نشان دادن شفافیت سبب شده که شایعاتی تایید نشده در مسکو منتشر شود.

پوتین در تمام طول دوران رهبری خود در روسیه همواره روی مساله آمادگی جسمانی‌اش مانور داده و به عنوان مثال عکس‌هایی از بدن برهنه خود در هنگام شنا و یا پرداختن به جودو و یکسری اقدامات دیگر منتشر می‌کرد.

با این حال در حال حاضر رئیس‌جمهور روسیه ۶۵ سال سن دارد و ممکن است نگاه مردم این کشور به پوتین به عنوان یک رئیس‌جمهور همیشه آماده تغییر کند.

اواخر سال ۲۰۱۲ نیز پوتین چندین سفر خارجی خود را لغو کرده و مدتی در انظار عمومی ظاهر نشد. پس از آن کرملین مدعی شد پوتین به سبب جراحت به هنگام ورزش این غیبت را داشته است.

منابع نزدیک به کرملین به روزنامه ایندیپندنت گفته‌اند که تردیدهایی درخصوص اینکه پوتین کمپین خود برای چهارمین دور ریاست جمهوری‌اش را برگزار کند به وجود آمده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سرفه کرد وناخوش بود عججججب ما با این حساب مردیم وخبر نداریم من تهحبم چرا این ادمهای مهم چیزی نمیشه هیچوقت

    • بدون نام

      خدارو شکر ان شاءالله هرچی زود مرخص شه بره جهندم

    • بدون نام

      همه رفتین

    • بدون نام

      انفلونزای پرندگان وحشی رو گرفته

    • بدون نام

      برید مسجد دعا کنید ما که دعا میکنیم خدا شر این تروریست را از سر ملت دنیا مخصوصا ایران کم کنه

    • بدون نام

      به جهنم پوتین مریض شده بمیره

    • بدون نام

      چه عجب بره درگ

    • بدون نام

      من که ازهیبت مردونه اش خوش میادباصلابت ومحکم ان شاالله خوب بشه

    • حسین

      دشمنان بشریت هرچه زودتر بمیرن بهتره خدا نابودشون کنه که دنیا از شرشون راحت بشه

    • بدون نام

      ان شاالله لعنتی بره به جهنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بمیره ایشالله

    • بدون نام

      خدایا به خون حسین قسمت میدهم این کمونیست کثیف را به جهنم واصل کن چون یک جهان بدونه پوتین امن تر است وبیگناهان کشته نخواهند شد .مرگ بر کمونیست وروسیه ادم کش .

    • نامی

      لعنت بر پوتین قاتل زنان و کودکان بی گناه سوریه.ان شاءالله از این بیماری جان سالم بدر نبرد.

    • بدون نام

      دعا میکنم هر چه زودتر بمیره وبره به جهنم تا بشریت از شر یه تروریست کم شود

    • بدون نام

      خدایا شکر

    • بدون نام

      لعنت به پوتین بخاطر حفظ منافع خود و کشورش داره ملت مظلوم و بی گناه سوریه را به خاک و خون میکشه بویژه کودکان معصوم و زنان، خدا ازش نگذره انشالله به درک واصل بشه سوریه را کرده موش آزمایشگاهی انواع اقسام تسلیحاتش را داره امتحان کنه...

    • بدون نام

      بله به جهنم

    • نیلوفر

      امیدوارم زمین ازشر اینگونه افرادپاک ومطهربشودآمین

    • محمد

      پوتین فعلا با ایران رابطه دارد و با ما در سوریه همکاری دارد بمیره یا بماند دست خداست نه من و تو آنهایی که جوش مردم سوریه را می زنند نکند طرفدار داعش باشند در بیابان لنگه کفش هم غنیمت است.

    • بدون نام

      خدارو شکر

    • گل یخ

      یاخداچه فاجعه ای پوتین سرفه کرد خدارحم کنه حالت چی میشه !!!بعضیا اگه اینقدرکه به نگران پوتین هستن نگران مردم کشور خودشون بودن الان ماتوایران هیچ مریضی نداشتیم.

    • بهروز

      پوتین هنوز قبول نداره که ۶۵,سالشه وقتی انسان قوای جسمانی اش تحلیل میره به خاطر کهولت سن ولی رو بدن فشار وتمرین بیاری حتما بدن جای کم میاره از نظر روان شناسی پوتین فکر میکنه چهل سالشه

    • بدون نام

      ایشالا شماو اون آقا وزوزیه بمیره وخداسلامتی کامل به آقای پوتین بده

    • بدون نام

      ایشالا ترامپ قربونش بره

    • صفا

      اينهايي كه فحش ميديد، بنظرتون اگه پوتين نبود و نميگفت ايران متحد روسيه هستش، الان امريكايي ها ميذاشتن شب راحت بخوابيد؟ ميدونيد يكدفعه در خونه رو باز كردن و كشتن مردها و بردن زنها بدون دلبيل يعني چي؟ ميدونيد امنيت يعني چي؟ اگه همين اتحاد الان روس و ايران نبود، داعش امريكايي بايد توي خيابون ميديديم،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج