۶۷۷۲۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

پاسخ های احمدی نژاد به سئوالات خبرنگاران

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در شام میلاد امام رضا (ع) با حضور در مسجد جامع نارمک در نزدیک محل سکونتش ضمن حضور در جمع مردم و نمازگزاران با آنها دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری مهر: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در شام میلاد امام رضا (ع) با حضور در مسجد جامع نارمک در نزدیک محل سکونتش ضمن حضور در جمع مردم و نمازگزاران با آنها دیدار و گفتگو کرد.

همچنین در این مراسم نمازگزاران و امامت جماعت مسجد نارمک با تقدیم لوحی از احمدی نژاد تقدیر کردند.

سپس احمدی نژاد بعد از سخنرانی کوتاهی در جمع مردم به میان نمازگزاران و خبرنگاران آمد.

رئیس جمهور سابق در پاسخ به سئوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در هفته های گذشته اعلام کرده بود که شما در سال ۸۵ خواستار تغییر اعضای مجلس خبرگان بودید آیا این حرف صحت دارد یا خیر گفت: این خبر در همان زمان تکذیب شد. ما نباید به اخبار سایت ها و رسانه ها استناد کنیم و به شما هم می گویم هیچ وقت نگذارید که سایت ها و رسانه های دیگر فکر و ذهن شما را به خود مشغول کنند.

عضو جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام که از پاسخ دادن به سئوالات خبرنگاران خودداری می کرد در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه از جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام چه خبر گفت: منظور شما این است که در آنجا شرینی و میوه می دهند، بله هست. یک عده حرف می زنند یک عده گوش می کنند بعد دوباره عده ای دیگر حرف می زنند بعضی دیگر گوش می کنند. دستور جلساتی آنجا هست در مورد آن بحث می کنند در ضمن همه روی صندلی می نشیند و کسی نمی ایستد.

وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه که آیا خبر جدیدی از دانشگاه ایرانیان دارید گفت: فعلا با مشکلات اداری مواجه شده ایم که در صورت حل شدن آن خبرهای جدید را به اطلاع خواهیم رساند.

رئیس جمهور سابق همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا نمی خواهید در یک نشست خبری از عملکرد و خدمات ۸ ساله خود دفاع کنید افزود: چنین قصدی دارم امیدوارم این امر محقق شود.

احمدی نژاد در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری که خطاب به وی گفت "آقای احمدی نژاد برخورد و پاسخگویی شما در دوران ریاست جمهوری با خبرنگاران بهتر بود" گفت: الان هم برخورد خوبی با خبرنگاران دارم اما قصد مصاحبه ندارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خودم

      می شه خبرنگاران دنبال سوژه دیگه ای باشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ترسو

      ایشون کاملا ورسما عملکرد مجمع تشخیص را زیر سوال برده اند ! نشستن و شیرینی و میوه و حرف زدن !!!؟ یعنی تو شورای تشخیص کار مفیدی انجام نمیدن ؟؟ راست میگه ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج