۶۷۷۲۹۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جلالی: متاسفانه وارد عمق فوتبال نمی‌شویم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: با وجود اینکه هفت نفر از یاران اصلی‌مان را نداریم، اما فردا در زمین خواهید دید که جوانان منتظر یک فرصت هستند که آینده را تصاحب کنند.

خبرگزاری تسنیم: مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با فولاد خوزستان گفت: با وجود اینکه هفت نفر از یاران اصلی‌مان را نداریم، اما فردا در زمین خواهید دید که جوانان منتظر یک فرصت هستند که آینده را تصاحب کنند. آنها جوان فوق‌العاده‌ای هستند که آینده پیکان خواهند بود و مطمئن باشید از جان‌شان مایه می‌گذارند.

وی افزود: ان‌شاءالله که بازی فردا مقابل فولاد خوزستان بازی خوبی خواهد شد. فولاد یکی از بهترین تیم‌های ایران است و قطعاً بازی ما مقابل آنها خوب و تماشاگرپسندی خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به افول تیمش در نیم‌فصل دوم، خاطرنشان کرد: در دور رفت لیگ برتر عملکرد خوبی داشتیم، اما در دور برگشت عاملی شد که افت کردیم و آن زمین تمرین بود. وقتی زمین تمرین خراب شد، کیفیت تیم‌مان آسیب دید، چون ما تیمی هستیم که محوریت کار ما روی تمرینات است. ما برای یک جلسه تمرین یک ساعت و نیمه، بیش از ۱۰ ساعت وقت می‌گذاریم که تمرین پر باری باشد. متاسفانه وقتی در زمین نامناسب تمرین کردیم، روی کیفیت بازی‌های ما لطمه زد. مضاف بر اینکه همه تیم‌ها خودشان را در نیم‌فصل تقویت کردند، اما ما تا حد بضاعت‌مان این کار را کردیم. در هر حال به آینده تیم و بازیکنانی که داریم امیدوارم.

جلالی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه «آیا به کسب سهمیه آسیا امیدوار هستید؟»، گفت: دلیلی ندارد امیدوارم نباشیم.

وی در مورد افت یک باره کیفیت بسیاری از بازیکنان ایرانی گفت: این خیلی موضوع عمیقی است. ما در فوتبال‌مان موضوعات متعددی داریم که به هرکدام اگر به صورت کامل بپردازیم، کاملاً سودآور خواهد بود. ما ۴۰ سال است در جام ملت‌ها به جایی نرسیدیم و به المپیک نرفتیم، اینها همه دلیل دارد. این ناکامی‌ها در جام ملت‌ها وقتی ۲۰ سال می‌شود و در المپیک هم ۴۰ سال، دلیل خاصی دارد که ردیابی آن آنالیز دقیق می‌خواهد. چرا بازیکنان ما که بازیکنان بااقتداری هم هستند، یک سال شکفته می‌شود و بعد از آن به واسطه یک سری تحولات در زندگی یا اطراف‌شان نزول یا سقوط می‌کنند. در فدراسیون باید بخش‌هایی باشد که کار تحقیقی بکند، قطعاً نتایج آن هم به سود فوتبال خواهد بود.

سرمربی تیم پیکان بدون اینکه نامی از کسی ببرد، به ماجرای علی کریمی و سوالات او از فدراسیون فوتبال اشاره کرد و یادآور شد: در همین فوتبال ما کسانی هستند که خیلی سوال دارند. بعضاً این سوالات بیهوده است، اما بعضی‌ها سوالات اساسی دارند که یک نفر باید پاسخ بدهد. این همه جنجال و حاشیه به‌خاطر این است که ما وارد عمق فوتبال نمی‌شویم و درباره آن تحقیقی نمی‌کنیم.

وی در واکنش به صحبت‌های خبرنگاری راجع‌به لزوم رسیدگی به موضوع ریزگردها در اهواز، تصریح کرد: همه مردم ایران با چیزی که می‌گویید هم نظر هستند. ما در ماشین هم که می‌آمدیم گفتم یک دوره جنگ بود، حالا که جنگ تمام شده همه‌جا خاک است. همین خاک به اندازه جنگ از شما (مردم خوزستان) قربانی می‌گیرد، خاک مرگ پنهان است. در زمانی هم که من در فولاد بودم،‌ خیلی وقت‌ها نمی‌توانستیم تمرین کنیم. من یادم می‌آید که با پرسپولیس در نیمه نهایی حذفی بازی داشتیم، اما نمی‌توانستیم تمرین کنیم. این درد و مصیبت است که نمی‌دانم درباره آن چه بگویم.

جلالی یادآور شد: فکر می‌کنم سال ۲۰۰۲ سازمان ملل این فاجعه را پیش‌بینی کرده بود که در جنوب و جنوب غربی ایران یک اتفاقاتی می‌افتد. باید در همان زمان فکری می‌کردند، چون خاک یک جوری است که اگر الان همه امکانات مملکت را بسیج کنند، مطمئن باشید ۱۰ سال طول می‌کشد که حل شود، چون قبلاً یک دوره زیاد اهمال کاری شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج