جاباما
۶۷۷۳۰۸
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

تارتار: کی‌روش باید حرمت کریمی را حفظ می‌کرد

پارس جنوبی سرانجام بعد از هفته ها ناکامی توانست پدیده را در مشهد شکست داده و در رتبه پنجم باقی بماند.

ورزش سه: نیم فصل دوم برای پارس جنوبی سخت و بدون پیروزی آغاز شد. این تیم اما در نیم فصل اول آنقدر خوب نتیجه گرفته که هفته ها نبردن نیز هنوز این تیم را از صدر جدول دور نکرده است. مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی درباره شرایط تیمش گفت: «خداراشکر یک بازی خیلی خوب برابر پدیده انجام دادیم و با این برد فکر می کنم بدشانسی های ما تمام شد. بچه ها در این هفته ها خیلی خوب بازی کرده بودند اما این بار نتیجه هم پشتش بود.»

او در این باره که چگونه تیمش را بعد از شکست سنگین برابر استقلال ریکاوری کرد افزود: «ما در طول هفته همیشه با بچه ها صحبت می کنیم، خود بچه ها متوجه بودند که نتیجه طبیعی نبوده و آن را فراموش کردند. باتجربه ها هم خیلی توانستند به جوانان کمک کنند. مهم این بود که بعد از آن باخت سنگین زود برنده شویم، خدا عنایت کرد و توانستیم ببریم.»

سرمربی پارس جنوبی درباره خریدهای جدید این تیم و حضور بازیکنی مثل محمد نوری گفت: «طبیعتا از خریدهایمان راضی هستم و دارند برای ما خوب کار می کنند. درباره محمد نوری هم باید بگویم ما از تمام پتانسیل بازیکنانمان استفاده می کنیم. از محمد نوری هم در این چند بازی در پست تخصصی خودش و حتی جلوتر استفاده کردیم. چون محمد هم پاس های خوبی می دهد و هم شم گلزنی دارد هرچه به دروازه نزدیک تر باشد کارایی اش بیشتر می شود.»

تارتار درباره رقابت سنگین بالای جدول برای کسب سهمیه آسیا گفت: « ابتدا رقیب هیچکدام از این تیم ها نبودیم و اگر اول فصل می پرسیدند گزینه اول سقوط کیست می گفت پارس جنوبی، اما بچه های ما کار بزرگی کردند و از هفته اول جزو مدعیان بودیم. با اینکه در نیم فصل دوم امتیاز زیاد از دست دادیم اما آنقدر خوب کار کردیم که هنوز بالای جدول هستیم. ما این رقابتی را که در آن قرار گرفتیم، با تمام وجود ادامه می دهیم. بازیکنان ما خیلی هایشان تجربه حضور در لیگ برتر را نداشتند اما به خوبی پیشرفت کردند و امیدوارم این روند را تا آخر فصل ادامه بدهیم.»

سرمربی پارس درباره اینکه آیا تیمش در صورت گرفتن سهمیه صعود توان مبارزه با رقبای آسیایی را دارد گفت: «ما اول فصل اهدافمان را مشخص کردیم و قرارمان ماندن در لیگ برتر بود. ما بر همین اساس سرمایه گذاری کردیم و اگر به لیگ قهرمانان صعود کنیم نیز برآن اساس برنامه ریزی کرده و تیمی برای حضور موفق در آسیا می بندیم.»

هافبک سابق پرسپولیس درباره اولین بازی این تیم در لیگ قهرمانان برابر نسف قارشی گفت: «پرسپولیس خیلی خوب لیگ قهرمانان را شروع کرد. امیدوارم این تیم همین روند را ادامه داده و قهرمان شود چون تنها عنوانی که کم دارد قهرمانی در آسیا است. فکر می کنم پرسپولیس توان این کار را دارد.»

او درباره اینکه برخی می گویند پرسپولیس فصل قبل تیم قوی تری بود گفت: «به نظر من پرسپولیس امسال تیم منسجم تری نسبت به سال قبل دارد.»

تارتار همچنین درباره برنامه نود جنجالی و مناظره کریمی و ساکت گفت: «نود را نصف و نیمه دیدم. فکر می کنم با توجه به نزدیک بودن جام جهانی بهتر است به این مسایل دامن نزنیم. هرچند معتقدم باید حرمت علی کریمی حفظ می شد. منظورم خود برنامه نیست ، منظورم پیامک آقای کی روش است که به نظر می توانست از کلمات بهتری استفاده کند. کریمی زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشیده و یکی از مفاخر فوتبالمان است. در نهایت معتقدم این درگیری ها دودش در نهایت به چشم خودمان می رود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اتفاقا برعکس

    • بدون نام

      روچشمم دکتر کریمی هرچی دوست دا ه بگه اونم نگاه کنه برو ببین وزن کیروش کبیر تودنیا چقدر ه وکریمی مجای فوتباله شماها فرصت پیدا کردین بهانه کنین علیه مربی دوست داشتنی ومقتدر تیم ملی عجب مافیلی قدرتمندی دارین شماها

    • بدون نام

      همه می دانندجناب. تارتار وقتی دید از بازیکنان تیمش به تیم ملی خبری نیست در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرد وان روز در رسانه چقدر از کی روش خصوصا رفتارش تعریف وتمجیدمیکرد.حالا هم دید که واقعا خبری از دعوت بازیکنانش نیست این رفتار را در پیش گرفته.

    • بدون نام

      نیست‌شماهاخیلی‌حرمت‌شناسین‌وحرمت‌دیگرانروحفظ‌میکنید!!!

    • بدون نام

      یه‌باشرف‌‌توشماهاپیدانمیشه‌که‌بگه‌حرمت‌خونواده‌کیروش‌باانواع‌فحشهای‌هموطنهای‌قدرشناسمون‌نابودشده؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج