جاباما
۶۷۷۳۴۹
۳ نظر
۵۰۴۵
۳ نظر
۵۰۴۵
پ

طنز؛ همه ما طلبکاریم!

وحید میرزایی در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: جشنواره سی و ششم فجر هم به پایان رسید و همچون تمام اتفاقات کشور که سرشار از درس زندگی‌اند، این نیز درس‌های زیادی را به همراه داشت. شاید مهم‌ترین درس جشنواره را ابراهیم حاتمی‌کیا در اختتامیه جشنواره نه تنها به سینماگران که به همه مردم خصوصا مسئولان کشور داد.

وحید میرزایی در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: جشنواره سی و ششم فجر هم به پایان رسید و همچون تمام اتفاقات کشور که سرشار از درس زندگی‌اند، این نیز درس‌های زیادی را به همراه داشت. شاید مهم‌ترین درس جشنواره را ابراهیم حاتمی‌کیا در اختتامیه جشنواره نه تنها به سینماگران که به همه مردم خصوصا مسئولان کشور داد.

اینکه اصلا مهم نیست چه کرده‌اید و چه خواهید کرد. بلکه یکجوری باید با مردم صحبت کرد که انگار ارث پدرجدتان را از همه طلبکارید. این نوع گفتمان قشنگ یک کلاس درس برای مسئولان است. بر اساسا همین گفتمان و با توجه به عملکرد مسئولان کشور در سال‌های متمادی، پیشنهاد می‌کنیم مسئولان بخش‌های مختلف کشور این‌گونه به مردم عملکردشان را گزارش دهند:

وزیر کار: این چه وضعیتی است که مردم برای کشور ایجاد کرده‌اند؟ ای مردم! چرا کار نمی‌کنید پس؟ چرا آمار اشتغال را افزایش نمی‌دهید؟ تا لنگ ظهر می‌خوابید، بهتر از این هم نمی‌شود. مگه بیل به کمرتان خورده است؟ من از دست شما مردم به خدا شکایت می‌کنم. چه کسی مسئول ایجاد اشتغال در کشور است؟ ای لعنت به من که وزیر کار شما مردم شدم.

وزیر اقتصاد: متاسفانه مدتی است قیمت ارز افزایش یافته است.

من از مردم خواهش می‌کنم اجازه ندهند قیمت ارز سیر صعودی پیدا کند. چرا که اقتصاد کشور دچار نوسان می‌شود. متاسفانه مردم رعایت حال اقتصاد کشور را نمی‌کنند و به جای اینکه بودجه را به موقع تقدیم مجلس کنند تا در سال آینده دچار مشکل نشویم، وقت خود را صرف بازار ارز و سکه کرده‌اند. این حد از بی‌توجهی مردم به اقتصاد کشور بی‌سابقه است.

وزیر ارتباطات: چرا سرعت کمه؟ فیلتر شکن چرا جواب نمیده؟

ای خداااا... چرا مردم به سرعت اینترنت توجه نمیکنن؟ چرا هر سایتی میریم فیلتره.متاسفانه مردم مدتیست با گردش آزاد اطلاعات مشکل دارند. مردم به جای ایجاد زیر ساخت مناسب جهت افزایش سرعت اینترنت مدام سایت‌ها و شبکه‌های مجازی را فیلتر و محدود میکنن. واقعا من به عنوان وزیر ارتباطات به شدت به مردم انتقاد دارم که چرا سرعت اینترنت من را محدود کرده‌اند. به خدا پناه می‌برم از دست این مردم.

رییس مجلس: این چه وضع تصویب بودجه در مجلس است؟ مردم دیگر شورش را در آورده‌اند، چرا پس بودجه رو تصویب نمی‌کنید؟ چیزی شده؟

کسی چیزی گفته؟ تقصیر نمایندگان است که به شما مردم رو داده‌اند. اگه دو بار بهتان تذکر محکم داده بودند این وضع مملکت نبود. ما نمایندگان از دست شما مردم به خدا شکایت می‌بریم.

رییس صدا و سیما (در حال گریه ممتد): جز جیگر بزنید مردم. به خدا ازتون نمی‌گذرم. چرا برنامه‌های صدا و سیما رو نگاه نمی‌کنید؟ چی براتون کم گذاشتم؟

به جای تشکر میرید برنامه‌های ماهواره رو نگاه میکنین؟ مگه برنامه‌های ما سیخ به چشمتون میکنه که نگاه نمیکنین؟ به همین آتن اگه همینجور ادامه بدید میدم خبر ۲۰:۳۰ رو روزی چهار بار پخش کنن، اون‌وقت ببینم دیگه توانش رو دارین برنامه‌ای غیر از صدا و سیما نگاه کنین.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود

    • بدون نام

      عالی بود . همش مردم مقصرن !!!!!

    • کامیار

      عالی بود واقعا اخبار داغ دمش گرم که مرهمی برای دردمان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج