جاباما
۶۷۷۴۳۷
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

علیپور و قربانی؛ پادشاه آسمان و رئیسِ محوطه!

علیپور بیشتر روی گل زدن تمرکز می‌کند و در این هدف‌اش هم موفق است. علی قربانی بیشتر به کمک هم‌تیمی‌هایش می‌آید و در زدن ضربات نهایی کم‌دقت است.

وبسایت نود: علیپور بیشتر روی گل زدن تمرکز می‌کند و در این هدف‌اش هم موفق است. علی قربانی بیشتر به کمک هم‌تیمی‌هایش می‌آید و در زدن ضربات نهایی کم‌دقت است. در اولین بازی آسیایی هم به همین شکل بود و قربانی ۵ برابر روی هوا و ۲ برابر روی زمین بیشتر از علیپور دوئل‌ها را پیروز شد. ولی در آن سمت دقت علیپور در زدن ضربات نهایی و گل زدن، قابل قیاس با قربانی نیست. توپ در محوطه جریمه به علیپور که برسد، خیال برانکو از بابت گل زدن جمع است.

در اولین هفته لیگ قهرمانان آسیا منشا و قربانی یک گل زدند و علی علیپور هم با دو گل برای مهاجم بقیه تیم‌ها خط و نشان کشید. آقای گل لیگ نشان داد که بازی در لیگ یا آسیا فرقی نمی‌کند و او فعلا قصد رحم کردن به هیچ تیمی را ندارد. علیپور در این بازی هم روی ضربات نهایی دقت بالایی داشت. تا جایی که ۴ تا از پنج شوت‌اش در چارچوب بود و دو تا از آن‌ها هم گل شد. ولی علیپور خیلی در نبردها موفق نبود و کمتر توانست سایر هم‌تیمی‌هایش را صاحب موقعیت کند. علی علیپور در هفت تا از یازده دوئل‌اش شکست خورد. در حالی که مهاجمی مانند علی قربانی بیشترین توانایی‌اش در دوئل‌هاست و در بازی دیروز نیمی از چهارده دوئل‌اش را پیروز شده بود. قربانی از نظر گل زدن فاصله زیادی با همشهری‌اش یعنی علی علیپور دارد. ولی تاکتیک استقلال طوری است که او باید بیشتر برای سایر بازیکنان گل بسازد. علی قربانی در بازی با الریان ۵ مرتبه نبردهوایی‌اش را پیروز شد و قبل از دفاع حریف ضربه سر اول را زد. در حالی که علی علیپور فقط یک بار توانست نبرد هوایی ببرد و در ۸۰درصد نبردهای هوایی شکست خورد.

برای اینکه تلاش‌های قربانی بیشتر دیده شود، کافی است مقایسه‌ای بین عملکردهای دفاعی این دو بازیکن داشته باشید. علی قربانی دو برابر بیشتر از علیپور به کمک دفاع آمد و عملکرد دفاعی ثبت کرد. حتی دقت پاس‌ قربانی هم بیشتر از علیپور بود. آمارهایی که نشان از تلاش بالای علی قربانی دارد. تلاشی که اگر به گل دقیقه ۸۸ منتهی نمی‌شد، شاید یک بار دیگر این بازیکن مورد انتقاد هواداران استقلال قرار می‌گرفت. البته مشکل بزرگی قربانی، دقت پایین‌اش در زدن ضربات آخر است. قربانی در این مسابقه فقط یک ضربه در چارچوب داشت که همان هم گل شد. برای مهاجم هدف، چنین آماری غیرقابل توجیه است. قربانی برای جلب رضایت هواداران، باید راه علیپور را در پیش بگیرد. علیپور در بازی با نسف‌قرشی هیچ شوت خارج چارچوبی نداشت. علیپور انقدر شوت در چارچوب می‌زند تا دروازه‌بان حریف تسلیم شود.

مقایسه عملکرد علیپور و قربانی در اولین بازی لیگ قهرمانان

علیپور و قربانی؛ پادشاه آسمان و رئیسِ محوطه!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • saji

      قبل از هر آنالیز و مقایسه ای بین هربازیکنی ب سبک بازی تیمها و قدرت تیم حریف و شرایط جوی بازی و خیلی چیزای دیگه دقت کنید
      مثلا قدرت نسف با الریان قابل مقایسه نیست
      یا بازی در قطر با ایران جلوی تماشاگرای خودی
      یا سبک بازی و کاری ک هر مربی از بازیکنانش میخاد
      مثلا علیپور توو زمین هست ک گل بزنه
      ولی قربانی توو زمین بیشتر داره ب توپای هوایی ک میفرستن رو میکاره واسه بغل دستیاش مثل تیرک جابر
      خب اینا واقن قابل مقایسه نیستن
      لطفا دقت کنید...

    • یوناس حقی

      وظیفه مهاجم چیه؟!؟ امیدوارم قربانی را مثل طارمی باد نکنید تا خودش هم فکر کنه خبریه !!!! خداییش بازی قربانی کجاش به یک بازیکن شش دانگ لیگ برتری میخوره

    • بدون نام

      اینا سرمایه های ملین اگه جو نگیرتشون اگه به خودشون مغرور نشن آیندهای تیم ملین هردوشون خوبن تنها فرق بینشون علیپور بی استرس با توپ بازی میکنه و راحت تر گل میزنه ولی قربانی به استرس بازی میکنه و موقعیبت اشو از دست میده که ایشالا بر طرف میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج