جاباما
۶۷۷۵۹۵
۳ نظر
۵۱۲۵
۳ نظر
۵۱۲۵
پ

طنز؛ در باب دلار ۵۰۰۰ تومانی!

هومن جعفری در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: حقیقت امر این است که این سطرها در این فضای اندک باید در نهایت مهندسی متن، جای بگیرند تا بتوانند رسالت حقیقی خود را به سرانجام برسانند.

هومن جعفری در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: حقیقت امر این است که این سطرها در این فضای اندک باید در نهایت مهندسی متن، جای بگیرند تا بتوانند رسالت حقیقی خود را به سرانجام برسانند. این سطرها در دفاع و حتی در تحسین از مقامات درجه اول اقتصادی دولت محترم نگاشته می‌شود. بزرگمردانی که می‌کوشند با وجود همه سختی‌ها و تحریم‌ها و مشکلات و حتی بدعهدی‌های مکرر در مکرر دشمنان، رکوردها را درنوردند و کاری کنند کارستان.

با وجود کارشکنی‌های داخلی و خارجی، دولت آقای روحانی دارد رکورد تاریخی دلار پنج هزار تومانی را در‌می‌نوردد و این نرخ را به عنوان پرچم استیلای برجام بر مناسبات اقتصادی و نظام بانکی کشورمان به اهتزاز در‌می‌آورد. کاری از این بزرگ‌تر؟ اقدامی از این حکیمانه‌تر؟ زدنی‌ای از این زدنی‌تر؟ بی‌انصاف نباشید. مرد و مردانه کلاه از سر بردارید و در برابر این حرکت اقتصادی سر تعظیم فرود آورید که انکار بزرگان و انکار بزرگی بزرگان، نفی بزرگی آنها نیست.

مثل کارلوس کی‌روش نباشید که فکر می‌کند همین که چشمش را روی واقعیت ببندد و یک بیانیه صادر کند، همه به دنبال او راه می‌افتند. نه عزیزان! از قدیم گفته‌اند به عمل کار برآید، به سخندانی نیست و این دلار پنج هزار تومانی، خود یکی از بزرگ‌ترین مصادیق بارز عمل‌دانی است.

حقیقتش دوستان از اتاق فرمان اشاره می‌کنند تخم‌مرغ دانه‌ای 800 تومان را هم اشاره کنم منتها در کلاس و قواره این مطلب نیست که با دلار آغاز شود و با یک اشاره تخم‌مرغی به پایان برسد. همان دلار پنج هزار تومانی را عشق است حسن‌جان!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا برجام چه نفعی برای ما داشت ،ایا ما اگر مثل کره سر حرفمان بودیم بهتر نبود؟یا زنگی زنگ یا رومی روم!یا جنگ یا بازار آزاد دنیا!وچرا درباره پولی که آمریکا با هواپیما فرستاده هیچ تیتری نمیزنید؟این 100میلیارد دلار چه شد؟کجا رفت؟

    • حسنیه

      عالی بود و دردناک. حسن جان دقیقا میخوان دلار تا کجا بالا بره تا یه اقدامی بکنن. بیشترین دغدغه ایشون مسائل سیاسی هست و اغلب دستورات و پیگیریها شون در این رابطه هست. خوب دلیلش هم واضحه چون هیچکدوم از وزرا و جناب رئیس جمهور مشکل اقتصادی ندارن و درد مردم رو نمیفهمن

    • بدون نام

      دوست عزیز طنز چیه باید خون گریه کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج