۶۷۷۶۲۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بازتاب‌ انتقادهای کریمی در رسانه ازبکستانی

یک رسانه ازبکستانی با اشاره به عدم توضیح کی‌روش از آینده کاری‌اش به انتشار انتقادهای علی کریمی از فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی کشورمان پرداخت.

خبرگزاری تسنیم: سایت تریبون ازبکستان نوشت: علی کریمی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال انتقادهای بسیار تندی را متوجه فدراسیون فوتبال این کشور کرد. وی همچنین در برنامه تلویزیونی محمدرضا ساکت، دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران را به دفاع از این نهاد متهم کرد.

کریمی معتقد است که فدراسیون فوتبال ایران هیچ اطلاعاتی را درباره فعالیت‌هایی که انجام می‌دهد در اختیار کسی قرار نمی‌دهد و از شفافیت برخوردار نیست. مهم‌ترین مساله عدم مشخص بودن آینده کاری کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران است. آیا قرارداد همکاری او تمدید شده و چرا هیچ مربی ایرانی در کادر فنی کی‌روش باقی‌ نماند. این پرسش‌هایی بود که علی کریمی، بازیکن سابق باشگاه بایرن مونیخ آلمان مطرح کرده است.

رسانه ازبکستانی در ادامه این مطلب آورده است: کارلوس کی‌روش تابستان گذشته میلادی قصد هدایت ازبکستان را داشت اما سپس نماینده فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که کی‌روش در ایران خواهد ماند و به زودی قراردادش تمدید می‌شود. هر چند هنوز چیزی به صورت رسمی منتشر نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ...

      باباکی روش دروغ میگه کجابره ازایران بهتر پول که ملیاردی میگیره هرکی رابخواد بیرون میکنه وهرکی رابخواد وارد تیم ملی میکنه همه کاره ی فدراسیون هم هست همیشه هم مرخصی است کجا میتونه این شکلی کارکنه مگه همه فدراسیونها مثل فدراسیون ما بی عرضه ان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج